Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1057
Hei, holdt på å formatere en harddisk, glemte helt at jeg hadde eksterne harddisken plugga inn i pcn, så klarte ved ett uhell å slette partisjonen til harddisken. Så får beskjed om at jeg ikke kommer meg innpå harddsiken uten å formatere den. Så jeg lurer på om det er noen måte å komme seg innpå uten å formatere den? Ligger sykt mye filmer, spill og serier innpå
Om jeg forstår deg riktig, klarte du å slette partisjonen til den eksterne harddisken din?
Du formaterte vel ikke den?
Trådstarter
8 0
slettet partisjonen ja, tror ikke den ble formatert, får vertfall feilmelding om at den må formateres når jeg prøve og åpne den. Eksterne ja
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Bruk et program som GetDataBack. Koster deg en liten slant, og tar et par timer, men når du bare har sletta partisjonen er det nær garantert at du får tilbake alle data.
Gratis versionen av GetDataBack fungerer like godt hvis du vil ha det gratis, jeg fikk ihverfall tak i 36GB med bilder etter en formatering.
Trådstarter
8 0
takk, skal prøve det er jo snakk om 700gig her da.

tok ikke lite tid heller det nei

jeg får jo ikkje til å save filer med trial version av getbackdata?
Sist endret av olekey; 11. juli 2009 kl. 14:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
8 0
jeppfi, kan du fortelle meg hvordan du fikk det til med gratisversjon? evt. noen andre?
Det fins en hau me slike programmer, men med de fleste får du ikke tinga tilbake før du oppgraderer til fullversjon (bukta).
Trådstarter
8 0
vært fint om du kunne svart på spørsmålet mitt, istede for å si at det finnes mange programmer som trengs fullversjon av for å gjøre noe fornuftig med det.
Er jo å starte det opp, velge recover deleted files, søke igjennom disken og kopiere til HDD'n din?
Sist endret av jeppfi; 13. juli 2009 kl. 00:29.
Sitat av jeppfi Vis innlegg
Er jo å starte det opp, søke igjennom disken og kopiere til HDD'n din?
Vis hele sitatet...
Ikke med gratisversjonen. Da får du bare indeksert filene, men ikke gjenopprettet dem.
Sist endret av raze; 13. juli 2009 kl. 00:29.
Sorry, lenge siden jeg har brukt det så du må nok kjøpe det eller lete etter det i bukta.
Sist endret av jeppfi; 13. juli 2009 kl. 00:31.
Sitat av http://www.runtime.org/data-recovery-software.htm
Download the trial version and recover your files. You can preview your data to be sure it actually works. If you like the results you do not need run the program again. Purchase the license key and enter it into the open program. Than copy everything you need.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke var en cracket versjon du kjørte?
Var cracket.
Sist endret av jeppfi; 13. juli 2009 kl. 00:37.
Trådstarter
8 0
du kunne ikke sagt det før jeg brukte 11timer på å scanne igjennom harddisken da
Ja, men du fikk bekreftet at filene var å finne da?
Ville ikke tatt sjansen på det, bruk GetDataBack som er et kjent og fungerende program.

TestDisk er dog et godt alternativ, har hentet ut data fra ødelagt HDD med det.
Sist endret av jeppfi; 13. juli 2009 kl. 01:08.
Trådstarter
8 0
ja, fikk bekreftet at filene var der.