Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2040
Hei,
Jeg ble i dag tildelt den ære å bli rundlurt av en gatelanger i Oslo. Etter en generøs mengde dårlige beslutninger ble jeg latterliggjort og svindlet for ytterligere 500kr.
Jeg planlegger nå å innta rollen som en hindring i hans hverdag.

Noen råd å få hos dere?

Mine planer nå i første runde vil være å henge i området der jeg møtte han sist og oppføre meg som sivil. Håpefull om at dette vil bringe han mindre velvære og kanskje han vil få han til å bytte slengespot. Da skal jeg isåfall prøve å finne han der.
Gud vet hva han er villig til å gjøre mot deg om du begynner sånn, ikke gidd å risiker helsa di for 500 spenn... la det gå
Så da skal du fortsette i løpet av dårlige beslutninger? Kom deg av denne selvdestruktive stien du går på. Du ender med å bli knivstukket.
Sist endret av Hilbert; 4. juni 2023 kl. 07:31.
Hvis du skal fortsette dette livet er nok det beste du kan gjøre å handle andre steder. Lære deg å unngå å bli lurt selv om det ikke alltid er noen garanti. Dette er noe av det som hører med å handle på gata. Vi som har vokst opp med illegale droger har alle blitt lurt uten at vi gjør noe mer ut av det enn å sette det på idiotkontoen.

Sitat av Hakann Vis innlegg
Prøvde kiffe første gang når jeg var 16, og trappet gradvis opp forbruket derfra. Lever studenttilværelsen for øyeblikket. Blitt til mer enn en daglig greie, og de mengdene som gjorde meg kløyva før er det samme som faller på bakken under mekk nå om dagen. Kompiser har svimet av mens de har smoka med meg, og jeg sitter igjen med dårlig samvittighet. Forrige gang ga jeg pluggen mer enn jeg planlegger å bruke på julegaver i år. Blir altfor mye, så må nok ha en pause snart, men har tenkt den tanken en stund.

Tror weed for meg er en flukt som letter deler av presset jeg har på meg selv, men at det også kanskje demper mine positive sider.
Vis hele sitatet...
Lykke til videre.
Ikke la egoet ditt bli grunnen til at du blir stukket ned.
Men sånn sett så er det jo beste måten å irritere langeren på, irriter han nok til at han knivstikker deg, slik at politiet blir involvert og han ryker inn. Perfekt plan. Er sikkert ikke noe ille med en kniv i magen, fucked opp tarmsystem, punktert lunge, ødelagte sener og muskler. Og det trenger jo ikke være selgeren men en annen som føler at man trenger og bevise noe.

Eller som alle andre sier, skriv det på idiot/tabbekontoen. Alle har vi en "kompis "s om har kjøpt gråstein, gummi eller oregano en sen natterstid langs Akerselva.
Trådstarter
15 2
Nei dette hørtes ikke ut som noe sjakktrekk
Kan du ikke se på det som en lærepenge? Du lot deg selv bli hustla, så lenge han ikke tok pengene med makt eller noe så har du skyld også.

Du tjener fortere 500 kroner igjen enn og stå vente ute å late som du er snut haha.
Jeg har blitt hustlet for 500 mange ganger. Bare glem det... bare sjekk bedre neste gang.
Tror du skal ta det som en lærepenge før du blir lurt for enda en 500-lapp. Se på det litt som et spill. Du tapte. Nytter ikke å være passiv aggressiv mot sånne, må ta tak i det med en gang, eller gå hjem med halen mellom bena.
Hallo i luken,det er 500 spenn.Ta heller lærdom av det og let it go.
Tror nok han driter en lang gang i om du står å spaner og glor på han. Han vil bare tenke at du er en taper med fritidsproblemer og kommer ikke til å legge ned businessen akuratt. Kom deg videre med livet ditt og finn på bedre ting å gjøre for din egen del