Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 638
Halla!

Hva er deres go-to produkter for å vaske, smøre og generelt bare pleie en ny tatovering? Må ut å handle før timen min
Pleide å bruke Helosan.
Bepanthen er veldig bra krem. Trenger ikke bruke så mye for den er så tjukk finnes på apoteket.
Vask så bruker du intimsåpe altså parfymefri, vaske forsiktig.

Spørs litt hva piecen er og hvor, størrelse osv. kan begynne å klø no jævlig, men ikke klø bare slå litt på den isteden.

Ellers så ønsker jeg deg en bra piece. driver å fjerner 1 med laser og den er vrien ass og dyrt, så ikke vær impulsiv som meg
Sist endret av HallaKompis; 14. mai 2023 kl. 13:27.
Dettol når du kommer hjem. Ellers bare lett rennende vann.

Bepanthen når du må tilføre fuktighet.

Tatover deg på høsten/vinteren når du ikke skal være mye ute i sola.
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Dettol når du kommer hjem. Ellers bare lett rennende vann.

Bepanthen når du må tilføre fuktighet.

Tatover deg på høsten/vinteren når du ikke skal være mye ute i sola.
Vis hele sitatet...
Akkurat det! Er en ganske fine line piece som kommer til å gro forholdsvis greit vil jeg tro, men blir ikke noe før høsten kommer tilbake

Hva gjør dere vanligvis om nettene for at ikke tatoveringen skal bli "plaget"? Har en tendens til å bevege meg mye mens jeg sover
Sist endret av Emilher1; 14. mai 2023 kl. 14:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
De fleste seriøse studioene selger jo alt du trenger av aftercare, men det kan være helt ville priser hos enkelte.

Noe kult du skal få på kroppen?
Har brukt både såpen og pleiekremen fra tattomed. Veldig fornøyd med dem
Har alltid vasket mine med grønnsåpevann som jeg skyller med lunket vann. For smurning har jeg pleid å bruke Helosan.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tattover meg året rundt, bruker bare grønnsåpe og locobase. Det er samme greia som helosan, apotekene rundt meg begynte å selge den da de ikke fikk tak i helosan en periode.