Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1259
jeg fikser ung ufør og starter på nytt
når man har et junkie rykte på seg og en slitsom boler vil ingen henge med deag.
Jeg vet hvem jeg er og at jeg er verdt masse og folk skal fortjene meg.
Norge er et rævsydd land med woke kultur og når du først har narkoman rykte er du fucked.

Ja høres sutrete ut men livet bare går imot meg her.¨
Være alene hele tia og ruse seg på kokain er livet ass
Eller så kan jeg ta od er bare lei.¨

Vet jeg er talentfull men når ingen egt liker meg her så starter man på nytt


Noen som føler det samme
Rinkebysvorska‘n
Føler deg. Tror ikke jeg har så mye smart å legge til... men du er ikke alene
Trådstarter
Ikke meninga å sutre , har tatt egne valg .

Hekta på kokain , og forrvirra , vet ikke helt hva jeg skal i livet, leve straight, drive med krim .
Sist endret av Samael99; 10. april 2023 kl. 02:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Fuck'em.
Anonym bruker
"Blind Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liker du å være rusa på kokain hele tiden? Du kan prøve å slutte, dra på gymmet, dra på ferie å kose deg? Om ikke gymmet, finn en annen sunn hobby istedenfor kokain hvertfall.

Tok piller i 7 år, hver eneste dag, latterlig toleranse, kjenner enda abstinenser etter 1 år av piller og alt annet dop - føler meg dritt men mye bedre enn å ta piller hver eneste dag, har alt for mange år igjen å leve.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Ikke meninga å sutre , har tatt egne valg .

Hekta på kokain , og forrvirra , vet ikke helt hva jeg skal i livet, leve straight, drive med krim .
Vis hele sitatet...
Føler hvordan du har det.. sliter selv noe sinnsykt med spesielt kokain avhengighet. Hvis det er ett dop som virkelig har tatt meg, så er det kokain. Har prøvd mye forskjellig, alt fra røykings til div piller osv. Det eneste som har fått meg til å repeate er kokain. Og det er veldig vanskelig å slutte. Jeg personlig har klart nå de siste dagene å kutte kraftig ned på kokain. Litt kokain blir det selvsagt, men har kutta veldig ned.

Finn motivasjon å prøv å slutt med kokain du å er min anbefaling
Trådstarter
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Føler hvordan du har det.. sliter selv noe sinnsykt med spesielt kokain avhengighet. Hvis det er ett dop som virkelig har tatt meg, så er det kokain. Har prøvd mye forskjellig, alt fra røykings til div piller osv. Det eneste som har fått meg til å repeate er kokain. Og det er veldig vanskelig å slutte. Jeg personlig har klart nå de siste dagene å kutte kraftig ned på kokain. Litt kokain blir det selvsagt, men har kutta veldig ned.

Finn motivasjon å prøv å slutt med kokain du å er min anbefaling
Vis hele sitatet...
Takk for støttende ord

Skremmende hvor hektende det er , men man må bare bestemme seg . Speed er en ting men syns coke er en helt anne grad av avhengighet , blir ikke særlig smart eller sjarmerende heller
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Takk for støttende ord

Skremmende hvor hektende det er , men man må bare bestemme seg . Speed er en ting men syns coke er en helt anne grad av avhengighet , blir ikke særlig smart eller sjarmerende heller
Vis hele sitatet...
Kokain er skremmende vanedannende ja. Tok meg 1 linje, så var jeg totalt avhengig. Hatt lange pauser og slikt men hos meg de siste 2-3 mnd har det vært kokain hver eneste dag, rundt 1-2g per dag. Det er ekstremt dyrt og ødeleggende. Så håper på å klare å komme meg helt ut av det snart.
Er enig i hvor skremmende vanedannende kokain kan være.

Jeg kjenner ikke situasjonen din men kanskje flytting kunne vært ett alternativ?

Jeg kunne selv tenkt meg å bo i Danmark 1 år. Kanskje ikke en god løsning for deg.


Kokain fjerner litt av vår sosiale intelligens. Man blir dårligere til å tolke andres ansiktsuttrykk og da er drt lettere å bli oppfattet som en ufølsom person som ikke tar hensyn osv.


Hvis du er som meg så blir du gal av bol. Vær forsiktig, ta vare på deg selv


Håper du finner styrke til å stå i det
Kom igjen brah! Man snubler og man reiser seg igjen. Kjenner meg igjen i det du skriver. Men du kan enten vise dem at de tar feil, eller bare bekrefte det de allikevel tror.

Du ska få en dag i morra
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Samael99 Vis innlegg
jeg fikser ung ufør og starter på nytt
når man har et junkie rykte på seg og en slitsom boler vil ingen henge med deag.
Jeg vet hvem jeg er og at jeg er verdt masse og folk skal fortjene meg.
Norge er et rævsydd land med woke kultur og når du først har narkoman rykte er du fucked.

Ja høres sutrete ut men livet bare går imot meg her.¨
Være alene hele tia og ruse seg på kokain er livet ass
Eller så kan jeg ta od er bare lei.¨

Vet jeg er talentfull men når ingen egt liker meg her så starter man på nytt


Noen som føler det samme
Vis hele sitatet...
Hvor lenge har du brukt kokain og hvorfor?
Kokain er en veldig vanskelig avhengighet. Jeg har selv en forkjærlighet til crack, så jeg vet hva det går i. «Heldigvis» så begrenser denne avhengigheten seg selv på grunn av økonomien, men jeg tenker ofte på det.

Jeg går, som du vet, i LAR. Det hjelper jo litt.

Det beste du kan gjøre med rykter er å drite i de. Hvis du er en godgutt så finner du nok noen som klarer å se det mellom alle tingene andre folk sier. En annen ting kan jo være å flytte, men det er ingen enkel sak det heller. Mange som flytter vekk på grunn av miljøet ender jo bare opp i ett nytt miljø ett annet sted, og da er du en ukjent i tillegg, det kan gå begge veier. Har sett det veldig mange ganger.

Jeg ønsker deg lykke til. Hvor i landet bor du? Er du født i 99 så er du enda veldig ung, så du har det gående for deg! God tid på å snu ting rundt igjen, men begynn med kokainen, den er skikkelig killer på psyken. Du havner veldig langt nede av det greiene der.