Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1917
Jeg leter etter de gamle seongene av Politiet som gikk på TV Norge men kan ikke finne det noen plass på nettet.

Om noen har det blir jeg veldig takknemlig. sesong 1, 2 og 3 av Politiet. Gikk mellom 2008-2011 på TV Norge.

https://thetvdb.com/series/politiet#seasons

Mvh
Norbits har alle sesongene, og siden de er så gamle så er de til og med freeleech på
Trådstarter
4 0
Takk. Får dessverre ikke laget konto på norbits, da det ikke er mulig å sæøke om medlemskap. Har du mulighet å hjelpe meg på noe vis?
Sitat av jokkeks Vis innlegg
Takk. Får dessverre ikke laget konto på norbits, da det ikke er mulig å sæøke om medlemskap. Har du mulighet å hjelpe meg på noe vis?
Vis hele sitatet...
Du finner det på andre torrent sider også.
(på eget ansvar)
Trådstarter
4 0
Nei, finner det kun uten seeders så får ikke lasta det ned på andre plasser.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Du finner det på andre torrent sider også.
(på eget ansvar)
Vis hele sitatet...
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Norbits har alle sesongene, og siden de er så gamle så er de til og med freeleech på
Vis hele sitatet...
Det er ikke mulig å søke om medlemskap på norbits. Har du mulighet å hjelpe meg på noe vis?
Sist endret av jokkeks; 15. februar 2023 kl. 21:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kunne du hjulpet meg også?
Med invite? Nei. Med denne spesifikke TV-serien? Ja.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Med invite? Nei. Med denne spesifikke TV-serien? Ja.
Vis hele sitatet...
halla, om det ikke er mye stress, så vil jeg gjerne også ha denne serien.