Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 678
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Kjøpte http://shady.no/produkt/vannpiper-og...lassbong-25cm/ for en stund siden og vil gjerne vaske bunnen av bongen.

Kan jeg sette denne i litt varmt vann i oppi vasken med litt grønnsåpe oppi? Vil dette løse opp det laget med tobakk, hasj og grønt som ligger på sideveggen på bongen? Har fint klart å vaske alle andre deler, men ble litt usikker på hva som kan løse opp det som ligger nedi der, og hva som kanskje ikke bør brukes.

Setter pris på tips!
Beste måten å vaske bong på er antibac (så høy prosent som mulig) og salt (helst så grovkornet så mulig, gjerne 'rock salt') ha så hånda over toppen og tommelen over hullet til skålen og rist hardt i 30-60 sekunder. Bare å skylle i vann så har du en skinnende ren bong!
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt bakepulver oppi bongen, litt vann. Knæsj ren etter 2 rist.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har verken bakepulver eller antibac hjemme nå hvertfall, men kan prøve ut med litt salt og grønnsåpe:-)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har verken bakepulver eller antibac hjemme nå hvertfall, men kan prøve ut med litt salt og grønnsåpe:-)
Vis hele sitatet...
Aceton og salt fungerer også veldig bra.
Om du ikke har noe alkohol/løsemiddel og salt og skal vaske "vanlige" måten med varmt vann og såpe så må du gnu leeenge og hardt, helst med en eller annen børste, svamp e.l. det er noe faenskap. Derfor anbefales løsemiddel og salt, det går så jævlig fort og enkelt.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Satt den i vasken med varmt vann og blanda med litt grønnsåpe, rista litt og lo stå i 15min før jeg skylte den med varmt vann og alt var borte - så helt ny og ren ut.

Grønnsåpe anbefales😎
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Grønnsåpe