Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 865
Som nevnt istad, så har jeg en urintest hos legen på onsdag. Ga dessverre inn til impulser.

Jeg lurte på om noen av dere har brukt urin til familie/kompis for å bestå en urinprøve før? Legen blir aldri med meg inne på toalettet så er vel ingen måte han kan finne ut av det så lengen urinen er i riktig temperatur?
Prøv å få urin fra samme kjønn hvis du er redd. Da kan det ikke gå galt, så slapp helt av.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort det i snart ett år me falsk penis å naboen sitt piss
Trådstarter
51 0
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Prøv å få urin fra samme kjønn hvis du er redd. Da kan det ikke gå galt, så slapp helt av.
Vis hele sitatet...
Takk. Hvordan holder du på varm temperatur på urinen?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har gjort det i snart ett år me falsk penis å naboen sitt piss
Vis hele sitatet...
Hvordan holder du på varm temperatur på urinen?
Sist endret av OmgZ0raz0; 4. juni 2023 kl. 02:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gjør som jeg sa i andre posten. Fyll en liten brødpose med varmt vann, og legg den i samme jakkelommen som du har beholderen med urin i.

Siden du ikke skal observeres mens du tar den så er det bare å være kreativ, det kan omtrent ikke gå galt.
Feks varme den opp ved å holde den i armhulen, bare husk å legge den i ett vannbad først slik at den allerede er godt temperert.
ja, det går fint
Trådstarter
51 0
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Gjør som jeg sa i andre posten. Fyll en liten brødpose med varmt vann, og legg den i samme jakkelommen som du har beholderen med urin i.

Siden du ikke skal observeres mens du tar den så er det bare å være kreativ, det kan omtrent ikke gå galt.
Feks varme den opp ved å holde den i armhulen, bare husk å legge den i ett vannbad først slik at den allerede er godt temperert.
Vis hele sitatet...
Takker! Hvor lang tid før selve prøven har du bedt om urin fra bekjent? Skader det om det er en time eller to før liksom?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp deg falsk penis så får du me alt du trenger er med sånne pads at du kan varme opp pisset til normal temp
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker å kjøpe å legger det i frysern så varmer jeg opp med utstyret og det har gått helt fint snart ca 1år
Sitat av OmgZ0raz0 Vis innlegg
Takker! Hvor lang tid før selve prøven har du bedt om urin fra bekjent? Skader det om det er en time eller to før liksom?
Vis hele sitatet...
Urin er ferskvare, så da må du enten få det rett før(1-2 timer går fint) eller fryse det ned.