Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1286
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert dumt spørsmål, men kan jeg forsterke hasj rusen med å ta 2-3 paracet før jeg røyker? Slik som alkohol kan forsterkes litt med paracet/ibux.
Evt noe annet jeg kan gjøre for å forsterke rusen, har ikke mye hasj igjen.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hverken paracet eller ibux forsterker hasj/alkohol rus.

Kjapt googlesøk sa at ibux ikke var så bra for magen å blande med alkohol. Ikke paracet for leveren heller.

Men spis reven din mer bang for the buck
Anonym bruker
"Lei Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, det blir ikke forsterket på noen som helst måte.
Lag edibles.
Alle sier lag edibles, er jeg den eneste her som synes rusen man får ved røyking er mye bedre? Kanskje litt kortvarig men
Du forsterker ikke noen av de positive effekten til alkohol ved å ta Paracet og Ibux, men ødeleggelsen av lever og nyrer blir mye større. Det er en veldig dum og uheldig blanding.

Når det kommer til å forsterke hasj med Paracet og Ibux så er det like meningsløst, bare litt mindre farlig.

Hvis du blander hasjen med litt alkohol isteden så vil du oppleve en forsterkning av rusen.
Sist endret av DrDeath; 25. mai 2023 kl. 02:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk fra liten pipe hvis du har lite hasj igjen og hold inne røyken så lenge du kan.
Paracet påvirker ikke rusen til hasj eller noe som helst som jeg vet om.
Eneste du forsterker med å ta paracet eller ibux før alkohol er dødeligheten. Håper virkelig ikke folk tror dette er en greie.
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Eneste du forsterker med å ta paracet eller ibux før alkohol er dødeligheten. Håper virkelig ikke folk tror dette er en greie.
Vis hele sitatet...
Virker sånn når det blir laget tråder for å spørre om det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyk fra liten pipe hvis du har lite hasj igjen og hold inne røyken så lenge du kan.
Paracet påvirker ikke rusen til hasj eller noe som helst som jeg vet om.
Vis hele sitatet...
Hvis man vil bli høy på oksygenmangel, er det veien å gå. Men man trenger ikke å holde inn så lenge som mulig for å få best utnytte av thc. Det er en myte og som skrevet er det grunnet oksygenmangel som også kan skape en slags rus.
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Hvis man vil bli høy på oksygenmangel, er det veien å gå. Men man trenger ikke å holde inn så lenge som mulig for å få best utnytte av thc. Det er en myte og som skrevet er det grunnet oksygenmangel som også kan skape en slags rus.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer 110%.
Folk tror de blir mer fjerne, men det er kun oksygenmangel som fører til mer svimmelhet som i kombinasjon med rusen gjør at man tror man blir mer fjern
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Hvis man vil bli høy på oksygenmangel, er det veien å gå. Men man trenger ikke å holde inn så lenge som mulig for å få best utnytte av thc. Det er en myte og som skrevet er det grunnet oksygenmangel som også kan skape en slags rus.
Vis hele sitatet...
Det viste jeg ikke, husker bare det var noe vi drev med som ungdom, indianer trekk ble det kalt, holde inne røyken til pipa kom til deg igjen når vi var en gjeng som gjorde det sammen...og ble virkelig skakk. Men var mitt tips, funka jo... Så litt oksygenmangel funker hvertfall bedre enn å blande med paracet!
Jeg mener å ha hørt at man får i seg det meste av virkestoffet på 3 sekunder. Det vil jo si at man potensielt kan få bedre(mer) effekt av å holde røyken inne lengre enn dette, men at det trolig ikke er verdt det.
virkestoffet fra ett drag øker ikle i takt med tiden det holdes inne. Det er bare så mye thc å hente ut fra et drag, at etter en kort stund er det ikke annet en irriterende røyk som blir holdt inne. Tar vel uansett 2-3 sek fra du trekker inn til røyken er ute av kroppen