Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3655
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen av dere som har erfaring med at kjæresten / partner endrer adferd ved inntak av kokain?

Etter inntak blir min kjære en helt annen… han blir små frekk, utålmodig… og vanskeligst av alt flørtete med andre jenter. Dette gjelder både når jeg er til stede, og ikke er det. Han kan tekste jenter og spørre om de vil møtes eller gå direkte bort til de på byen. Han tar helt avstand fra det 6/7 dager ellers i uken.

Syns det er vanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg til det. Han er åpen med meg om dette, og ønsker selv å slutte med både rus - hovedsakelig av den grunn at det er sårende oppførsel ovenfor meg og han selv.

Noen tanker, eller erfaringer?
Du får et innblikk i kjæresten din her. Et glimt av sider ved han som han vanligvis undertrykker, og kanskje ikke engang anerkjenner selv. Folk som oppfører seg dårlig under påvirkning av rusmidler, har en faen i seg som de ellers skjuler. Det er i hvert fall min oppfatning, basert på en god del erfaringer. Det kan være flere årsaker til det. Usikkerhet, trass, skjult forakt osv. Et eller annet er det. Det er ikke så enkelt som at man bare kan skylde på rusen.
Jeg tror du har veldig rettet i hva du skriver. .

Han svarer ofte når vi snakker om det at det ikke er selve det å være med andre han ønsker, men bekreftelsen på at han kan få det hvis han vil. Et bekreftelses behov..

Å gi en viss faen i alt og alle spiller nok i stor grad inn også

- Anonym bruker / ukjent søker
Sist endret av Ukjent søker; 17. mai 2023 kl. 04:38.
Fuck Mr. Plod!
Hvis han ikke klarer å stoppe, hvor lenge skal du finne deg i den dritt oppførselen der?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Gjør det samme så får pipen fort en litt annen melodi
Sist endret av meaculpaUIO; 17. mai 2023 kl. 10:44.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Minner om exen. Tviler på at han vil endre seg når han er i stand til oppføre seg slik mot deg.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du får et innblikk i kjæresten din her. Et glimt av sider ved han som han vanligvis undertrykker, og kanskje ikke engang anerkjenner selv. Folk som oppfører seg dårlig under påvirkning av rusmidler, har en faen i seg som de ellers skjuler. Det er i hvert fall min oppfatning, basert på en god del erfaringer. Det kan være flere årsaker til det. Usikkerhet, trass, skjult forakt osv. Et eller annet er det. Det er ikke så enkelt som at man bare kan skylde på rusen.
Vis hele sitatet...
Er det noe du mener med de fleste stoffer? Jeg tenker feks på en eks av meg som virket særdeles narsissistisk, men dersom vi dro ut og røyka, til knips eller Kola, var hun som en ung jente med sin første forelskelse. 🤔🤷
Tenker at kokain eller ikke så er det ikke greit.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noe du mener med de fleste stoffer? Jeg tenker feks på en eks av meg som virket særdeles narsissistisk, men dersom vi dro ut og røyka, til knips eller Kola, var hun som en ung jente med sin første forelskelse. 🤔🤷
Vis hele sitatet...
Enig. Han å bare switchet personlighet, så mulig det er en diagnose bak.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noe du mener med de fleste stoffer? Jeg tenker feks på en eks av meg som virket særdeles narsissistisk, men dersom vi dro ut og røyka, til knips eller Kola, var hun som en ung jente med sin første forelskelse. 🤔🤷
Vis hele sitatet...
Jeg sliter med å føle kjærlige følelser for venner og kjærester fordi broren min døde da jeg var 3, men føler kjærlighet for andre på knips og andre stimulanter.

Den personen som er ganske kald innvendig er jo "meg" men jeg kan føle kjærlige følelser for andre edru, jeg bare sliter veldig med å klare det og vet hvor vondt det gjør å miste noen som har tråkket inn i min skjulte personlighet.

Samme hos hu jenta, kanskje hun var til narsissist pga oppveksten sin, hun kan i føle de samme følelsene som friske mennesker kan, hun vet bare ikke hvordan eller velger å ikke gjøre det.

Så da har drugsa mest sannsynlig dratt i gang en prosess som vanligvis legges lokk på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Etter jeg skrev her sist konfronterte jeg han med det igjen. Han slettet sosiale medier for å vise at han tok avstand fra tekstingen når han var ruset.

Han sier selv at det også kan komme av kjedsomhet i øyeblikket.

Noen her som nevnte diagnose, han har
ADHD

Noen dager senere når ting hadde lagt seg litt begynte han å anklage meg for at jeg er utro, fordi han har sett jeg har vært samme sted to ganger på snapp og har en jobb som krever lange dager på kontoret og at jeg ute i kundemøter. Jeg ble rett og slett skikkelig forbannet på han for at han i det hele tatt kunne anklage meg for noe sånt, når jeg vet hvordan han holder på.

Han sier selv at hvis han fortsetter sånn vil han slå opp for han ser hvor mye dette sårer meg. Han gråter når han snakket om dette, og er oppriktig lei seg og skamfull over egen oppførsel.

Er så vanskelig når vi har det så fint sammen, og jeg vet han vil være med meg og bygge et liv sammen men så kommer denne oppførselen frem…

Nå er vi bare i en skikkelig ond sirkel føler jeg, som det er vanskelig å finne veien ut av….
Storetrær
Lycke's Avatar
Kokain har samme ruseffekt som å ha drukket 3 pils mindre og drukket 10 kopper, kopper kaffe. ja man blir mer fokusert i en samtale og man kan bli noe mer kåt. Men det er absolutt ikke et free pass til å flørte med andre damer på byen. Er en som overåker deg på snapmap og anklager deg for å være utro samtidig som han tekster og flørter med andre jenter selv en du vil dele livet med?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenker at folk som er veldig sjalu og lett anklager partneren for å være utro gjør det for at vedkommende vet hvor lett det er/er utro selv.
"Siden jeg holder på sånn som jeg gjør, gjør sikkert partneren min det også"
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tenker at folk som er veldig sjalu og lett anklager partneren for å være utro gjør det for at vedkommende vet hvor lett det er/er utro selv.
"Siden jeg holder på sånn som jeg gjør, gjør sikkert partneren min det også"
Vis hele sitatet...
Det er urelevant ifh til tråden. Det vedkommende gjør er jo utroskap og ikke noe den andre innbiller seg..
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er urelevant ifh til tråden. Det vedkommende gjør er jo utroskap og ikke noe den andre innbiller seg..
Vis hele sitatet...
Det var egentlig et svar til "Ukjent søker" men glemte å quote.
Sitat av Ukjent søker Vis innlegg
Etter jeg skrev her sist konfronterte jeg han med det igjen. Han slettet sosiale medier for å vise at han tok avstand fra tekstingen når han var ruset.

Han sier selv at det også kan komme av kjedsomhet i øyeblikket.

Noen her som nevnte diagnose, han har
ADHD

Noen dager senere når ting hadde lagt seg litt begynte han å anklage meg for at jeg er utro, fordi han har sett jeg har vært samme sted to ganger på snapp og har en jobb som krever lange dager på kontoret og at jeg ute i kundemøter. Jeg ble rett og slett skikkelig forbannet på han for at han i det hele tatt kunne anklage meg for noe sånt, når jeg vet hvordan han holder på.

Han sier selv at hvis han fortsetter sånn vil han slå opp for han ser hvor mye dette sårer meg. Han gråter når han snakket om dette, og er oppriktig lei seg og skamfull over egen oppførsel.

Er så vanskelig når vi har det så fint sammen, og jeg vet han vil være med meg og bygge et liv sammen men så kommer denne oppførselen frem…

Nå er vi bare i en skikkelig ond sirkel føler jeg, som det er vanskelig å finne veien ut av….
Vis hele sitatet...
Vær så snill og kom deg bort fra han. Jeg har vært i akkurat samme situasjon og det går bare i en evig ond sirkel til du er mentalt ødelagt og ikke klarer fungere. Jeg vil anta at dette bare vil pågå om han ikke skaffer profesjonell hjelp og faktisk vil endre atferd. Du er forelsket, du vil prøve se de fine tingene ved han og prøve overbevise deg selv om at det bare er det ene og det andre, men jeg tror du selv vet at dette ikke er bra. Håper jeg tar feil. Lykke til videre!
Sist endret av Emilher1; 26. mai 2023 kl. 14:29.
Føler den. Derfor jeg ble skikkelig forbanna når jeg ble anklaget selv, for det sier så mye om hva han tenker. Lett å begynne å få tanker som «hva er det egentlig han gjør på jobb…»

Vanskelig når man er forelsket, og har begynt å få et liv sammen. Har ikke vært sammen så lenge, men følelsene og toleransen for slike ting er nok enda sterkere da.

Akkurat nå velger jeg bare å stå i det, men blir det flere hendelser så vil det ikke funke nå eller på sikt… Det skjønner jeg, og er vondt å vite. Han holder på å undersøke i forhold til life-coaching, så ønske om endring er hvertfall der
Anonym bruker
"Lett Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ukjent søker Vis innlegg
Føler den. Derfor jeg ble skikkelig forbanna når jeg ble anklaget selv, for det sier så mye om hva han tenker. Lett å begynne å få tanker som «hva er det egentlig han gjør på jobb…»

Vanskelig når man er forelsket, og har begynt å få et liv sammen. Har ikke vært sammen så lenge, men følelsene og toleransen for slike ting er nok enda sterkere da.

Akkurat nå velger jeg bare å stå i det, men blir det flere hendelser så vil det ikke funke nå eller på sikt… Det skjønner jeg, og er vondt å vite. Han holder på å undersøke i forhold til life-coaching, så ønske om endring er hvertfall der
Vis hele sitatet...
Viktig å ha i bakhodet at det er mulig utroskap er noe han føler selv han kunne ha gjort, og derfor er han redd for at du gjør dette. Dette er min egen erfaring, og jeg var den som trodde kjæresten min var utro. Men mye mulig ting er annerledes. Jeg vet ikke. Forholdet mitt gikk i dass, og det grunnet meg selv. Jeg burde ha slått opp for lenge siden, eneste grunnen til at jeg holdt ut var fordi jeg var mer redd for å være alene enn å såre hun. Jeg endte opp med å både såre hun og skuffe meg selv så ekstremt over at jeg kunne oppført meg så dårlig mot et annet menneske.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ukjent søker Vis innlegg
Føler den. Derfor jeg ble skikkelig forbanna når jeg ble anklaget selv, for det sier så mye om hva han tenker. Lett å begynne å få tanker som «hva er det egentlig han gjør på jobb…»

Vanskelig når man er forelsket, og har begynt å få et liv sammen. Har ikke vært sammen så lenge, men følelsene og toleransen for slike ting er nok enda sterkere da.

Akkurat nå velger jeg bare å stå i det, men blir det flere hendelser så vil det ikke funke nå eller på sikt… Det skjønner jeg, og er vondt å vite. Han holder på å undersøke i forhold til life-coaching, så ønske om endring er hvertfall der
Vis hele sitatet...
Hvordan går det? Ble det noe bedring?
Hold deg unna folk som tenker at life coaching er løsningen. De som kaller seg life coach er I mine øyne stort sett folk man ikke vil ta imot råd av.
Sitat av Ukjent søker Vis innlegg
Etter jeg skrev her sist konfronterte jeg han med det igjen. Han slettet sosiale medier for å vise at han tok avstand fra tekstingen når han var ruset.

Han sier selv at det også kan komme av kjedsomhet i øyeblikket.

Noen her som nevnte diagnose, han har
ADHD

Noen dager senere når ting hadde lagt seg litt begynte han å anklage meg for at jeg er utro, fordi han har sett jeg har vært samme sted to ganger på snapp og har en jobb som krever lange dager på kontoret og at jeg ute i kundemøter. Jeg ble rett og slett skikkelig forbannet på han for at han i det hele tatt kunne anklage meg for noe sånt, når jeg vet hvordan han holder på.

Han sier selv at hvis han fortsetter sånn vil han slå opp for han ser hvor mye dette sårer meg. Han gråter når han snakket om dette, og er oppriktig lei seg og skamfull over egen oppførsel.

Er så vanskelig når vi har det så fint sammen, og jeg vet han vil være med meg og bygge et liv sammen men så kommer denne oppførselen frem…

Nå er vi bare i en skikkelig ond sirkel føler jeg, som det er vanskelig å finne veien ut av….
Vis hele sitatet...
Han er så skamfull at han heller vil gjøre det slutt med deg en å gjøre det slutt med colaen den ene dagen i uka??

Jeg har vært midt i det selv, så skjønner litt hvordan det er. Selvom jeg har vanskeligheter med å forstå meg på det kvinnelige kjønn, da mange tiltrekkes av sånne idioter..
Høres ut som en dårlig fyr.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viktig å ha i bakhodet at det er mulig utroskap er noe han føler selv han kunne ha gjort, og derfor er han redd for at du gjør dette. Dette er min egen erfaring, og jeg var den som trodde kjæresten min var utro. Men mye mulig ting er annerledes. Jeg vet ikke. Forholdet mitt gikk i dass, og det grunnet meg selv. Jeg burde ha slått opp for lenge siden, eneste grunnen til at jeg holdt ut var fordi jeg var mer redd for å være alene enn å såre hun. Jeg endte opp med å både såre hun og skuffe meg selv så ekstremt over at jeg kunne oppført meg så dårlig mot et annet menneske.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal egen usikkerhet, mangel på tilitt gå utover den andre personen? Det tyder bare på at man ikke bør være med noen.