Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 5571
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som er gira på å kjøre en liten «konkurranse» her inne? Eller battle som det også kalles.
Ingen premier eller noe sånn, så det er bare for gøy.

Tenkte at vi kunne velge ett ord/tema, sette noen regler, og så sette en tidsfrist når det dukker opp noen bidrag.

Reglene kunne vært noe så enkelt som alt i fra kun svart sprittusj på papir, eller kun frihånd på nettbrett.

Hadde vært morsomt å sett en liten throwup eller piece battle på papiret fra folk her inne, der alle skrev ett felles ord. Så kunne man stemt på favoritten ved å bruke en poll, og så neste gang kunne den som fikk mest votes få velge hvilket ord og/eller regler til neste runde, eller noe sånn. Selvsagt gøy å vinne ting, men jeg vil at fokuset skal være på å delta/ha det koselig.


Noen andre som kunne tenke seg å være med? Målet er ikke å vinne, bare ha det litt koselig som sagt. Trenger ikke nødvendigvis å drive med graffiti engang, man kan for eksempel bare inkorporere noen bokstaver i en kul tegning. Sikkert noen som har mye bedre ideer til akkurat tema og eventuelle fremgangsmåter enn dette. Kanskje det er best å ikke ha noe tema, ord eller regler at all.

Hvis det er noen interesse så tenker jeg at vi kan lage en ny tråd her inne med info om hvilket ord og eventuelle regler, der man bruker den tråden til å poste resultatet sitt, og så kan vi bruke denne, eller en annen tråd til å eventuelt diskutere det som trengs.
Gi meg ord jeg er klar
Bare bestem deg for regler/retningslinjer da, og kjør i gang. Vi kan stemme med KP
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må ordet/temaet være ordrett eller kan det være kunstnerisk så kunstnerene kan bruke fantasi? I så tilfelle vil jeg gjerne se noen tegne og skildre dette, så jeg begynner med ordet;
Tomatagurk
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er med, men gjør det klart om det skal være graffitiskisse eller en illustrativ tegning. Litt forskjell på et ord og de forskjellige graff stilene, og å tegne en tomat
Yo, høres ut som en jævla god ide. Må ha regler på hva vi skal lage slags skisse tho: våre egne navn, om det skal være kun outline, eller full burner med karakter og farger. Jeg stiller meg bak 3-6 bokstaver! Blackbookology har et ganske fett format der de har gode regler. Jeg stemmer for at FREAK skal bli navnet vi skisser <3
BRAND ∞ STRONG
Kommer det noe eller har hele gjengen blitt busta av snuten?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kommer det noe eller har hele gjengen blitt busta av snuten?
Vis hele sitatet...
no va du vældiii smart...
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Ajajaj Vis innlegg
no va du vældiii smart...
Vis hele sitatet...
utålmodig og forventningsfull er mer dekkende.
Okey fuck it: Jeg kaller meg selv selvutnevnt graff diktator iogmed at jeg har noen år på arket, og at vi må prøve å få igang tråden her. reglene er: Vi skriver FREAK, det er burner format der man har full kreativ takhøyde. Dette er for å få med flest mulig. No limits.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Gi meg ord jeg er klar
Vis hele sitatet...
Bikkje som urinerer på en lyktestolpe.
jeg er så down. fint å starte litt liv innenfor graff på freak.no
Sist endret av PZA; 13. mai 2023 kl. 04:30.
Fuck Mr. Plod!


Skjønner godt at jeg ga meg tidlig helt katastrofe

Er fortsatt spent på hva dere som kan dette spytter ut
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Beklager for sent svar, var ikke klar over at responsen var så god.
Som noen andre har sagt så kan vi i denne omgangen skrive FREAK.

ORD: FREAK

Lag skissen på papir. Du kan godt benytte deg av farger, og selvsagt figurer og andre ting du måtte ønske å legge ved.
!


ALLE kan delta! Har du aldri lagd graffiti før så kan du lage helt enkle blokkbokstaver, det kan være veldig kult når det blir kombinert med en bakgrunn, eller andre effekter.
Hvis det er en type skrift du liker så kan du «kopiere» eller la den inspirere deg!

Foreslår at man prøver å bruke litt god tid, slik at man ikke bare får bidrag som har tatt 2 minutter, og en som har brukt 2 timer, men det er selvsagt fritt frem.


Hvis du ikke ønsker å knytte brukeren din til tegningene dine så er det ingen problemer å poste som anonym! Da bør terskelen for å delta være lav nok



Hvis det kommer mange bidrag, så setter vi frist etter det 5 bidraget, om vi ikke får så mange bidrag så må det vurderes ett annet alternativ.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Ajajaj Vis innlegg
Yo, høres ut som en jævla god ide. Må ha regler på hva vi skal lage slags skisse tho: våre egne navn, om det skal være kun outline, eller full burner med karakter og farger. Jeg stiller meg bak 3-6 bokstaver! Blackbookology har et ganske fett format der de har gode regler. Jeg stemmer for at FREAK skal bli navnet vi skisser <3
Vis hele sitatet...
Det ble FREAK, ja.

Vanskelig å sette for mange regler før man ser an aktiviteten.
Du kan velge selv om du ønsker å lage throwups eller en fullblods burner!
Ønsker at terskelen for å delta skal være så lav som mulig, derfor syntes jeg det er innafor at selv folk som ikke driver med graffiti kan delta. Så lenge det står FREAK på papiret- så kan egentlig tegningen være hva som helst, det være seg en figur med en genser det står freak på, eller grener på ett tre som former bokstavene. Er selvsagt kult om de prøver å lage noen fete bokstaver også, men er viktigere at alle kan delta i første omgang, så kan man sette noen mer spesifikke retningslinjer og slikt til en annen gang.

Selv kommer jeg til å lage ganske standard bokstaver med en frisk bakgrunn. Kommer til å bruke farger også!
Syntes «freak» inneholder noen vanskelige bokstaver som jeg ikke har brukt så mye


Håper det kommer flere
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar
Sist endret av blekk2; 14. mai 2023 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hadde ikke fått med meg at det var kommet bidrag så jeg skulle bumpe tråden med verdens styggeste throw up.




Noen som er hypp på å kjøre igang igjen med nytt ord? «Freak» var utrolig vanskelig å skrive.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Ajajaj Vis innlegg


Håper det kommer flere
Vis hele sitatet...
Sitat av blekk2 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Smooth
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Heng dere på da folkens.
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar
Likte piecen du lagde, jeg backer et nytt ord hvis du har noe forslag!
Sist endret av blekk2; 25. juli 2023 kl. 02:37.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av blekk2 Vis innlegg
Likte piecen du lagde, jeg backer et nytt ord hvis du har noe forslag!
Vis hele sitatet...
Dårlig med forslag, kanskje kom med det et du?
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha. Denne var jævlig fet!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Fikk helt lættis av "Fuck ippin" Han har virkelig gjort seg til forumets boksesekk.
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dårlig med forslag, kanskje kom med det et du?
Vis hele sitatet...
Brukte en bokstavsgenerator og fikk fram følgende som kanskje kan være innenfor, for min del så er jeg med på hva som helst av ord

"MEDIA, LOYD, SICK, LUNGE, RESIT, ABUSES, TAME"
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk folkens

Sitat av blekk2 Vis innlegg
Brukte en bokstavsgenerator og fikk fram følgende som kanskje kan være innenfor, for min del så er jeg med på hva som helst av ord

"MEDIA, LOYD, SICK, LUNGE, RESIT, ABUSES, TAME"
Vis hele sitatet...
Abuses/abuse frister mest for min del
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar
Funker den! Kan se hva jeg får til ikveld
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kult det @blekk2!

Join dere andre også. Vi skal skrive «Abuse/Abuses». Du kan lage på papir, nettbrett, helleristninger, abuse av mordi eller whatever!
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar




Fristet å lage throwie også
Sist endret av blekk2; 25. juli 2023 kl. 21:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Likte throwien din best jeg!

Hadde glemt av hele greia jeg, skal se om jeg får startet på bidraget mitt ila de neste timene!


Igjen! Heng dere på folkens!

Ord: ABUSE/ABUSES
Tegn på papir/nettbrett, kritt, maling, you name it, we’ll allow it!
Anonym bruker
"Rede Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Rede Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Clean as fuck!
BRAND ∞ STRONG
Jeg heier på alle som skriver vindaloo
▼ ... over en uke senere ... ▼
Like greit at jeg holdt meg til tags.

Sist endret av StoreBu; 3. august 2023 kl. 04:49.
Hvorfor er jeg så dårlig til å tegne? Betyr det at jeg har lav IQ?
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Hvorfor er jeg så dårlig til å tegne? Betyr det at jeg har lav IQ?
Vis hele sitatet...
Haha det samme har jeg lurt på. Har alltid hatt lyst til å bli god på det men jeg bare greier ikke å se for meg hvordan jeg skal starte og gå fram med tegninger/skisser.
Ord:Moxnes

Vært artig å sett deres bidrag på denne!

Kan dessverre ikke tegne selv, så har ikke store bidrag å komme med. Men tøff tråd!
morkakespisende
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Clean og fin, jeg må si jeg fikk lyst til å poste selv når jeg så denne. Heftige saker. Takk.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Hvorfor er jeg så dårlig til å tegne? Betyr det at jeg har lav IQ?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke skjønner at du burde se tegne-tutorials istedenfor Andrew Tate videoer, ja
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter



Prøvde meg på en stil som er veldig annerledes enn jeg normalt lager. Liker å lage litt mykere bokstaver(throw up stil).

Sleit med å få til noe fett denne gang også, dette er vell skisse nr 100… relativt uferdig vell å merke, jeg fucka den veldig opp med alt rotet etter hvert…

ADHD’en gjør at jeg begynner på ny hele tida, men tenkte at det var på tide å bare poste nå
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg heier på alle som skriver vindaloo
Vis hele sitatet...
Alt for langt ord til å lage graffiti av, du får nøye deg med en tag rett under piecen
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar
Noen lyst til å ta flere ord elr? Kan foreslå

EVIL

DEAN

MERC

FURL
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Im in. Første som poster skisse med nytt ord kan velge det? :’ gjerne fra din liste der feks
NYKTERKNEKKERN
blekk2's Avatar


https://imma.gr/121542xd93f0

Vindaloo my Vindaboo
Habib jeg bæcker.