Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ekte eller ikke
Ja 2 7,41%
Nei 25 92,59%
Stemmegivere: 27. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  11 1200
Kom over disse stolpene som de kalles hin dagen, allt ser rett ut men smaker ikke samme som ksalol selvom det skal være samme virkestoff (alprozalam) testet negativ for fentanyl positiv for benzodiazepiner
(Nitrazepam) som egentlig skal være i Apodorm.
Kan eg sende disse inn et sted for testing ? Åpen for innspill her er bilder

https://imgur.com/a/nMBERWn
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Slinxen Vis innlegg
Kom over disse stolpene som de kalles hin dagen, allt ser rett ut men smaker ikke samme som ksalol selvom det skal være samme virkestoff (alprozalam) testet negativ for fentanyl positiv for benzodiazepiner
(Nitrazepam) som egentlig skal være i Apodorm.
Kan eg sende disse inn et sted for testing ? Åpen for innspill her er bilder

https://imgur.com/a/nMBERWn
Vis hele sitatet...
Ta det ikke for god fisk, men jeg tror faktisk de som er ekte, står trykket "U94" på. I tillegg er det helt myke hjørner og kanter på hele tabletten.

Og smaken på stolper skal selvfølgelig smake tilsvarende "besk" som Ksalol.
Sist endret av Mr.Septik; 28. april 2023 kl. 17:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei det skal stå u94 på dem

Stemte feil btw
Sist endret av TrippyKing; 28. april 2023 kl. 18:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Må nesten se pillene fra siden også, de skal gå litt opp på hver ende. De ser originale ut fra den ene siden man ser dem. Men det er ingen sak og lage en pillepresse med korrekt fasong på pillene. Eneste måte å vite sikkert er å prøve dem.
Sitat av Slinxen Vis innlegg
Kom over disse stolpene som de kalles hin dagen, allt ser rett ut men smaker ikke samme som ksalol selvom det skal være samme virkestoff (alprozalam) testet negativ for fentanyl positiv for benzodiazepiner
(Nitrazepam) som egentlig skal være i Apodorm.
Kan eg sende disse inn et sted for testing ? Åpen for innspill her er bilder

https://imgur.com/a/nMBERWn
Vis hele sitatet...
Er det ikke plettfri U94 bein, helst sett at de blir plukket rett fra xanor glasset, så bare antar jeg det er falske varer. Ikke dermed sagt at beina ikke funker.
Disse er ikke ekte. Ser kanskje litt bedre ut enn gjennomsnittet når det kommer til Xanax2 stempelet.
Det er på tide å bytte stempelet i pressa, det ser ut som det har blitt skadet eller utslitt, man ser også at stemplene ikke treffer hverandre slik de burde.
Er du heldig så inneholder disse Alprazolam, men jeg tror at de som lager disse hadde brydd seg litt mer om utseende hvis de brukte rett virkestoff, så hvem vet…
Sitat av Slinxen Vis innlegg
Kom over disse stolpene som de kalles hin dagen, allt ser rett ut men smaker ikke samme som ksalol selvom det skal være samme virkestoff (alprozalam) testet negativ for fentanyl positiv for benzodiazepiner
(Nitrazepam) som egentlig skal være i Apodorm.
Kan eg sende disse inn et sted for testing ? Åpen for innspill her er bilder

https://imgur.com/a/nMBERWn
Vis hele sitatet...
Jeg er ny på alt dette her...Hva er stolpe og Ksalol 🤔
Anonym bruker
"Klein Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Er disse i omløp igjen eller? Polske glass, piller som smaker som papp og smelter forholdsvis fort?
Anonym bruker
"Klein Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folie à deux
"Xanax" er ikke lenger i produksjon. Likevel så fortsetter Pfizer å trykke Xanor(U94) og sikkert noen andre synonymer fortsatt. Xanax kan være ekte, men da er det snakk gamle piller. Vanskelig å si, men på Pfizer sine sider står det at "Xanax" fortsatt trykkes i US, selvom alt annet tyder på at de ikke gjør det, og grunnen til at Xanor er stemplet med en "U" kommer fra selskapet Upjohn som ble underlagt Pfizer

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Er disse i omløp igjen eller? Polske glass, piller som smaker som papp og smelter forholdsvis fort?
Vis hele sitatet...
Det høres jo riktig ut, men hvem vet
Sist endret av noguhso; 3. mai 2023 kl. 19:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
2 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
De kom løse er sendt rett tilbake 😁
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Er disse i omløp igjen eller? Polske glass, piller som smaker som papp og smelter forholdsvis fort?
Vis hele sitatet...
Etizolam inneholder de der.