Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 840
Hei.

Har nå tatt en Einstein og smelt i meg 200mg ritalin her og der over en tid på 12 timer i natt.

Har noen spørsmål som jeg gjerne skulle hatt svar på kjapt.

Har relativt stor toleranse til alt av rusmidler, men har ikke tatt ritalin utenom dagen før dette. Hvor stor er sjangsen for overdose? Har litt hjertebank (mye mindre en det jeg får av cannabis og kokain) og har svettet litt gjennom natten men føler meg nå ganske fin (regner med rusen fortsatt er i full guffe). Veier ca 70kg. Noier egentlig ikke så mye på dette men hadde vært greit å vite når jeg bør ringe legevakt.

Har også tre ritalin tabletter igjen og tenker å ta en imorgen dersom nedturen blir kraftig, vil dette hjelpe?

Også til det neste spørsmålet - er det mulig å se forskjell på depot og vanlige ritalin tabletter? Er kjøpt på svartemarked og er kapsler som kan åpnes så det står «20» på. Lurer siden hvis det er depot så kan jeg like gjerne gi opp å sove nå og finne på noe til den fantastiske nedturen kommer.

Har ikke sovet på rundt 30 timer så beklager hvis det er noe skrivefeil.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ja ritalin tabletter e tabletter og modifisert frisetting e gule kapsler som det står NVR (og antall mg på)

Du skriver at du har Smelt innpå med 200mg...kordan type smell referere du til?
Sist endret av Vimseguri; 19. april 2023 kl. 06:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Vimseguri Vis innlegg
Ja ritalin tabletter e tabletter og modifisert frisetting e gule kapsler som det står NVR (og antall mg på)

Du skriver at du har Smelt innpå med 200mg...kordan type smell referere du til?
Vis hele sitatet...
Innlegget du svarer på er datert 14. januar 2023.
Just so you know
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Innlegget du svarer på er datert 14. januar 2023.
Just so you know
Vis hele sitatet...
Derav kallenavnet mitt😛