Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 661
Heisann.

Jeg er ei 49 år gammel dame fra Nesttun som har bestemt meg for å kutte ut alkoholen, men vil ikke gå via offentligheten av div grunner.

Jeg var i behandling for 4 år siden og holdt meg da unna og tok tester i 1,5 år og så har jeg nå hatt min 3. sprekk som har vart siden August i fjor. De to første sprekkene varte noen måneder og første gangen la jeg med inn på avrusing i 2 uker og andre gangen klarte jeg det selv.

Jeg bor ikke der jeg kommer fra og 'vennene' jeg har/hadde her ser ikke ut til å ville meg det beste - trist, men sant!

Nå håper jeg å finne en person som står i samme båt og som også trenger litt dra-hjelp. Kjønn og alder teller litt, men hovedsaken er at du faktisk ER den du gir deg ut for å være og vil kutte :bergenser

Kanskje vi kan begynne å trene i lag, eller så har vi kanskje felles interesser... Håper å høre fra deg