Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1581
Fikk akkurat tak i noe ketamin.
Jeg har lest litt rundt det - og de veier de opp mot vekten din ( medisinsk )

Noen store karer her som vet ca mengde for å oppnå en god rus.?
Snakker ikke K-hole.


Ha en fet dag!
Coldbrew
1 mg per kilo kroppsvekt er kanskje et fint sted å starte. Man kan alltids ta mer, aldri mindre (:
1mg x 120 kg = 120mg ish.

Takk mann!
Jeg pleier å begynne med 30-50 mg striper og bumpe opp til ønsket form. Veier 90 kg. Du kjenner det kanskje svakt etter første, men greit å få en fin og myk start inn enn å bare bli helt balle og smelte inn i sofaen på første stripen
Sist endret av Jorg; 23. november 2022 kl. 15:12.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Jeg pleier å begynne med 30-50 mg striper og bumpe opp til ønsket form. Veier 90 kg. Du kjenner det kanskje svakt etter første, men greit å få en fin og myk start inn enn å bare bli helt balle og smelte inn i sofaen på første stripen
Vis hele sitatet...
Enig med deg! (Y)

Og takk for innspill
Anonym bruker
"Klein Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30-50 mg som nevnt over er en god måte for å få følelse for hvordan stoffet fungerer før du faktisk får en skikkelig tripp, men ketamin bygger opp toleranse utrolig fort, så kan være at en trip med høyere dose kort tid etter blir veldig kjedelig.

Utifra vekta di ville jeg prøvd meg på 80mg. Ketamin gir en veldig avslappende rus, man glemmer fort alt man vet om seg selv og får en eksistensiell kontakt med "tomrommet" eller "the void". Prøv det gjerne rundt kveldstid når du ikke har forpliktelser og kan slå telefonen av.

Lykke til og kos deg
Herlig innslag!
Ja, jeg har prøvd meg frem på rundt 80 mg - og det er som du sier, blir avslappet, glemmer litt.

Har det veldig fint =)
Fortsetter denne tråden litt jeg!
Hatt gode runder nå - så jeg vil si jeg er litt mer erfaren siden i går! haha

***Men, jeg ser mange tar ket i nesespray.
Noen her som har erfaring med det?

Coldbrew
Sitat av Coldbrew Vis innlegg
Fortsetter denne tråden litt jeg!
Hatt gode runder nå - så jeg vil si jeg er litt mer erfaren siden i går! haha

***Men, jeg ser mange tar ket i nesespray.
Noen her som har erfaring med det?

Coldbrew
Vis hele sitatet...
Den eneste grunnen til å ta det i nesespray er vel for å kunne forsette å ta det offentlig? Ville unngått det Ass, evt ville jeg heller vurdert intramuskulært for en mer intens opplevelse.
Sist endret av Jorg; 25. november 2022 kl. 00:11.
Noen som har erfaring med ketamin og alkohol komibinert?

Var på julebord denne helgen og hadde inntatt x antall enheter kanskje et par for mye, men var ikke blackout. Ved 3-tiden fiksa en bekjent litt ket og jeg fikk 3 ok små bumps. Skulle ta disse før jeg skulle gå til nach...lol (dårlig ide ik). Brått så spoler bare verden 50 min frem i tid der jeg sitter i en taxi, som tydeligvis har kjørt rundt i Oslo sentrum i 40 minutter, selvom nachet var 10 min gå distanse unna julebordet. Var helt alene og hadde aldri planlagt å ta taxi. Hoppa av med en gang jeg kvikna til og titta meg rundt for å innse at jeg var på nøyaktig samme sted som jeg var for 50 minutter siden, bare helt alene. Lurer på om jeg slukna helt i den taxien og sjåføren bare lot meg være der mens han kjørte andre kunder eller noe. Fikk både lue og EKSTREMT billig taxi tur for at den varte i 40 minutter.

Selve opplevelsen var så merkelig fordi blackouten var helt total, selv om jeg var bra bevisst både 03:00 og 04:00, men alt i mellom er helt bek mørkt. Er det normalt å blacke ut på ket når man har drukket?
Sist endret av Emilher1; 25. november 2022 kl. 01:07.
......
Sist endret av Jorg; 25. november 2022 kl. 01:14.
Blander noen ganger ket med cola. Bruker da 20-30mg ket+normal cola linje. God futt men du blir helt kjørt dagenderpå
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Gingerskjegg Vis innlegg
Blander noen ganger ket med cola. Bruker da 20-30mg ket+normal cola linje. God futt men du blir helt kjørt dagenderpå
Vis hele sitatet...
Hadde en gang en kompis over som dro 5 linjer med kola i løpet av kvelden, og så tok han 120 mg ket kl 3 på natta. Ble spying 1 time i strekk på dass for han.....

Fikk litt noia over at naboer skulle høre han men det gikk fint...

Hvordan blander du din cola og ket?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde en gang en kompis over som dro 5 linjer med kola i løpet av kvelden, og så tok han 120 mg ket kl 3 på natta. Ble spying 1 time i strekk på dass for han.....

Fikk litt noia over at naboer skulle høre han men det gikk fint...

Hvordan blander du din cola og ket?
Vis hele sitatet...
Hahah ja den blandingen hørtes ikke helt heldig ut.

Blander det bare sammen i en liner. Brukte tidligere å ta 50/50 blanding i en pose men da kunne det fort bli litt for mye ket i en liner og jeg gikk i k-hole (ikke likt som k-hole når du bare tar ket)
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Noen som har erfaring med ketamin og alkohol komibinert?



Selve opplevelsen var så merkelig fordi blackouten var helt total, selv om jeg var bra bevisst både 03:00 og 04:00, men alt i mellom er helt bek mørkt. Er det normalt å blacke ut på ket når man har drukket?

Var på julebord denne helgen og hadde inntatt x antall enheter kanskje et par for mye, men var ikke blackout. Ved 3-tiden fiksa en bekjent litt ket og jeg fikk 3 ok små bumps. Skulle ta disse før jeg skulle gå til nach...lol (dårlig ide ik). Brått så spoler bare verden 50 min frem i tid der jeg sitter i en taxi, som tydeligvis har kjørt rundt i Oslo sentrum i 40 minutter, selvom nachet var 10 min gå distanse unna julebordet. Var helt alene og hadde aldri planlagt å ta taxi. Hoppa av med en gang jeg kvikna til og titta meg rundt for å innse at jeg var på nøyaktig samme sted som jeg var for 50 minutter siden, bare helt alene. Lurer på om jeg slukna helt i den taxien og sjåføren bare lot meg være der mens han kjørte andre kunder eller noe. Fikk både lue og EKSTREMT billig taxi tur for at den varte i 40 minutter.
Vis hele sitatet...

Hvis du holder deg til små mengder så går det fint.
Snakker da om 20-50 mg max.
Det brukes i UK som "partydop" - men regner med de har sikkert noe sentralstimulerende innabords samtidig.

Selv drikker jeg sjeldent. Men, hadde muligheten vært der så hadde jeg tatt noen små "bumps" det hadde jeg.

Men, SMÅ doser!
Sist endret av Coldbrew; 29. november 2022 kl. 12:24.