Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 714
Hei!

Har bygget en ny PC, og alt har gått bra. Unntatt PSU. Den oppfører seg merkelig. Alt er koblet riktig inn, PCen har startet flere ganger.
Problemet er at den har "nektet" å motta strøm flere ganger i dag, ettersom lampen på hovedkortet ikke lyser grønt antar jeg at det ligger i PSUen. Jeg har testet med forskjellige stikkontakter. Noen ganger starter den, men de fleste gangene får jeg ikke noe respons. Når den endelig får strøm så går den som et olja lyn. Skrur jeg den av ender jeg opp med det samme problemet igjen.

Ekstremt frustrerende. Er det overhode noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Eller må jeg kjøpe en ny PSU?
Sist endret av MrWolfe; 4. juni 2015 kl. 20:43.
Hvis alt sitter som det skal så høres det ut som defekt strømforsyning. Ikke kødd med den selv, den er ny og du har garanti/returrett.