Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1003
Jeg har lyst til å få til en bedre gaming performance men har null peiling på hva som kan gjøres.

spec:
Motherboard: Gigabyte z87-hd3
Nvidia GeForce GTX 760
Intel Core i5-4670K CPU 3.40GHz

Om det er noe mer dere trenger å vite, si ifra.
Anbefaler SSD og mer ram.

Hvilke spill?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Investere i ssd dersom du ikke har dette.
Klokking av cpu/gpu.
Ser i den andre tråden det ikke gikk så bra, men om du får det til, så er dette den beste boosten du kan få gratis.
Husk å følg med på temp, dersom du klokker for høyt så får du motsatt effekt, da kjernene throttler ned ved for høy temp.
Det der er jo bra utstyr! Som nevnt tidligere i tråden, ssd.

ellers burde du se hva du kan forbedre som ikke er hardware, les deg frem til hvilke innstillinger spillene du spiller kjører best på med grafikkortet ditt.

Selv med mitt gamle i7 2600 og en ny 970 kjører jeg witcher 3 maks settings
Sist endret av Pure_chris; 30. mai 2015 kl. 23:27.
Trådstarter
38 0
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Anbefaler SSD og mer ram.

Hvilke spill?
Vis hele sitatet...
Nå er det for det meste CS:GO og alle ny utgivene campaign spill.
SSD er noe jeg burde tenk på.
Har nokk ram.

Sitat av Fleff Vis innlegg
Investere i ssd dersom du ikke har dette.
Klokking av cpu/gpu.
Ser i den andre tråden det ikke gikk så bra, men om du får det til, så er dette den beste boosten du kan få gratis.
Husk å følg med på temp, dersom du klokker for høyt så får du motsatt effekt, da kjernene throttler ned ved for høy temp.
Vis hele sitatet...
Er litt redd for å overclocke igjen, men om du har noen tips til hvor mye jeg burde overclocke hvis jeg sier det riktig, så hadde det vært supert.
Sist endret av solaten; 30. mai 2015 kl. 23:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.