Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1204
Hei!

Jeg har et nett, 100/10 fra Canal Digital. Det er leiligheter over og under der routeren står, og jeg ønsker å sette opp forsterker i de to etg. Noen som har tips til noen som fungerer godt med god rekkevidde.
▼ ... noen uker senere ... ▼
missjones's Avatar
Trådstarter
Hallo?

Noen som har tips?
Det du er på jakt etter er en repeater, har aldri hatt behov for det selv, men blant annet komplett har flere utgaver, for eksemepel denne eller denne.
Vanskelig å si hvilken jeg skal anbefale når jeg ikke vet hvordan forholdene er. Vil uansett anbefale deg å kjøre kabel mellom repeaterene/range extender. Er det tiltrekkelig WiFi dekning i enkelte deler av leilighetne kan en sette opp trådløs repeater. Jeg anbefaler denne https://www.komplett.no/asus-rp-ac52/817130 Lett å sette opp, godt merke og gir god dekning. Forutsetter at du har tiltrekkelig signal i leilighetene over og under.