Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: gleder du deg til 1.4 kommer ut?
Spiller ikke CS 6 18,18%
Ja 14 42,42%
Nei 1 3,03%
Litt / Ikke så veldig 12 36,36%
Stemmegivere: 33. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  22 2888
joda.. cs 1.4b blir betatestet i dette øyeblikk av utvalgte mennesker.. men hva er egentlig så mye bedre med 1.4?

Hopping
Christ! no more bunnyjumping!
når du hopper så "rister" man når man lander.. samme effekt som når du blir skutt. det gjelder også når du faller ned fra en liten høyde som du ikke tar skade av. så de som pleide å hoppe-hoppe fra begynnelse til slutt får altså ikke gjort det mer

recoil
det flere av betatesterne sier er at det har blitt drastiske recoil-changes.. mye mindre recoil når du dukker enn når du strafer og skyter for eksempel

hitboxes
det valve sier er at hitboxene har blitt tweaka til 94% accuracy eller no..

scoreboard
"BOMB" er farget i grønt

Walking
for å gå stille må du holde inne walk-tasten. du kan ikke bruke +movedown heller.

spectator views
ganske så mye nytt her..
1. free look
2. chase
3. chase overview
4. overview
5. firstperson

firstperson er ganske bra til å feks finne cheaters, men det er også kult å se på litt buggy, reloading animasjonen blir ikke vist.. men kanskje det er det som er meninga?

du får dessuten sett din egen død, og etter 2 sec så blir det automatisk chasecam av han som drepte deg.

cs screens (store 1024x768)

joda.. skal gjøre dem mindre etterpå i dag
Ser ut som det kommer noen bra, og noen mindre bra forandringer i CS1.4. Det er alltid forskjeller i de forskjellige CS versjonene, og man sier alltid "åh herregud så teit", men etter en uke eller to er vi alle vant til den nye versjonen uansett.
Tror dette kan bli en ny era på og eleminere juksefantene..
Jeg gleder meg og se hva de har fått til, men hvordan det blir i praksis.. tjaaa.. vi får vente og se..
Joda.. Counterstrike v1.4 virker gøy og interesant ut, men jeg har hørt snakk om Counterstrike2 skal komme! men Counterstrike2 er det v1.4?
/me tror ikke det..
Opprinnelig postet av DrMatrix
men Counterstrike2 er det v1.4?
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke det.
Ser bra ut med spectator meny og greier.

Men er AK'en forandra eller er det bare noen som bruker custom model. Jeg kan ikke huske at den så sånn ut, men så er det en stund siden jeg har spilt også

Keep up the good work CS-Team!
Er enig med zeth der i begynnelsen når en ny versjon har kommet så klager alle over hvor dårlig det er så etter to uker snakker man om hvor bra det er. Det du kanskje snakker om DrMatrix er kanskje Counter strike conduction zero eller hva det heter. Skal visst være en singelplayer cs del der.
Opprinnelig postet av Svonn
Det du kanskje snakker om DrMatrix er kanskje Counter strike conduction zero eller hva det heter. Skal visst være en singelplayer cs del der.
Vis hele sitatet...
Det har lenge vært snakk om CS2 som skal bygge på TFC2 motoren eller noe sånt. Ryktet har "alltid" vært der og jeg vet ikke om noe mer konkret info. ang det.. kan ta å sjekke litt etterpå om jeg finner no om det.
Riksguling
Phun Q's Avatar
Trådstarter
vel. akkurat denne bunnyjumping greia blir litt for realistisk da.. bunnyjumping er jo en del av cs!

det som er bra med cs er at det er så urealistisk
Opprinnelig postet av Chipper
vel. akkurat denne bunnyjumping greia blir litt for realistisk da.. bunnyjumping er jo en del av cs!
Vis hele sitatet...
Bunnyjumping er så godt som fjernet (dvs, man kan enda spare et par sekunder her og der - men ikke som tidligere da man kunne hoppe gjennom et brett på få sekunder).

Syns ikke CS skal være altfor urelaistisk, men husk at det er jo bare et dataspill.
Better than thou.
Opprinnelig postet av Svonn
...
Skal visst være en singelplayer cs del der.
Vis hele sitatet...
Condition Zero blir singleplayer only.
Ok, her kommer dagens rant!

Det har lenge vært snakk om CS2 som skal bygge på TFC2 motoren eller noe sånt. Ryktet har "alltid" vært der og jeg vet ikke om noe mer konkret info. ang det.. kan ta å sjekke litt etterpå om jeg finner no om det.
Vis hele sitatet...
Tja... For det første finnes det ikke noe TFC2 og det vil heller aldri gjøre det. TFC står for Team Fortress Classic, det vil mao si at det er en remake av QWTF for HL. Men det vil komme ut et spill som heter TF2, som kjører valve's "hjemmelagde"/HØYT modifiserte Quake1(tm) engine.

Valve/Gooseman har sagt at CS2 kommer til å bruke den nye Valve engine'en i et intervju.

Tror dette kan bli en ny era på og eleminere juksefantene..
Vis hele sitatet...
Hmm, den umulige drøm!
Den nye steam teknologien/HL's innebygde anticheat teknologi vil ta ca 2-3 timer å cracke. Så vil man nok en gang spille i en evig flod av hjemmelagde client.dll hooks og opengl32.dll versjoner.

Den mest effektive måte å stoppe cheaterne på blir in-eye speccing, men det vil fordet være lett å skjule cheatingen.
Hvis man f.eks setter en aimbots fov til en veldig lav verdi vil ikke spilleren se umenneskelig ut, han vil bare virke veldig treffsikker(ingen kjappe 180 graders svinger).

Men hvis spilleren kjører client.dll/opengl32.dll hooks/cracks vil ikke specceren se det samme som spilleren, og da vil spilleren kunne klare seg flott med bare wallhack/enthack/flashack osv..


Condition Zero blir singleplayer only.
Vis hele sitatet...
Hmmm, sist gang jeg oppdaterte meg på denne fronten uttalte Valve seg om med at CS:CZ vil ha en multiplayer del, en del for kun CS:CZ spillere og en annen del som vil bli sluppet ut for vanlig cs(maps,models osv)

Det var det, ikke ta dere nært av det jeg sier.....
Have fun!
Opprinnelig postet av impaqt
Det var det, ikke ta dere nært av det jeg sier.....
Vis hele sitatet...
Når du motbeviser ryktende jeg har hørt blir jeg bare såå sur og tar meg svært nær av det
fint at du tar det med godt humør..sist gang jeg la ut fakta om rap her ble jeg flamet til de grader at jeg holdt meg vekk fra forumet fram til nå.. pluss at threaden ble locked
Better than thou.
Jeeh.. Det jeg har hørt var at det ikke skulle være noen multiplayer del, men samme det. Og det du sier at du la ut fakta om rap er bare piss. Du kom med dine egne meninger, ikke fakta..
Opprinnelig postet av impaqt
fint at du tar det med godt humør..sist gang jeg la ut fakta om rap her ble jeg flamet til de grader at jeg holdt meg vekk fra forumet fram til nå.. pluss at threaden ble locked
Vis hele sitatet...
Høres ikke mye bra ut.

Legg ved kilder til det du skriver, så har dem ingen grunn til å flame deg (med mindre det er egne meninger og noen syns de er helt forferdelige liksom).
det var nok harde fakta angående rap ja
Better than thou.

Opprinnelig postet av impaqt

assa, er det noe jeg hater er det virkelig hip hop og rnb..

det er talentløs musikk og alle sangene er 80% like..
alltids en gay slow drum beat i bakgrunnen og noen negere som roper yo muthafucker!

er det ikke dumt når de bare rapper og klager om at life in the ghetto er vanskelig, så røyker de hasj, loder rundt istedenfor å kanskje få utdanning slik at de slipper leve i ghettoen ?

Dessuten er det dødsteit når de rapper, veiver med armene som noen idioter og roper yo...enda dummere når hvite gjør det for å være like "kul"
Vis hele sitatet...
Uten å prøve å fortsette på tråden visser jo dette at du, som jeg sa, har null peiling på rap. Du har kanskje hørt 20 rapsanger eller no? Kom med navnene på alle rapere du vet om.

Nettopp

(Sorry, offtopic2k )
Carlo: la oss holde oss til emnet!
Vis hele sitatet...
Better than thou.
JA DRMATRIX LA OSS GJØRE DET!!!!!!!!1111112222333
Vis hele sitatet...
Grunn til at jeg skrev offtopic 2 steder og beklagde meg.
Kom med navnene på alle rapere du vet om.
Vis hele sitatet...
Vet du hva, det orker jeg ikke..fordi da blir jeg anklaget for copy&paste skills. Tenk det, når jeg var 14 år gjorde jeg ikke annet enn å høre på rap og trodde jeg var noe, så jeg har en ganske stor samling med rab album som ligger gjemt unna en hemmelig plass. Så jeg vet mer enn nok om rap og rap artister.

Og ja, den threaden min var en klage/rant ,men ganske mange med vanlig folkevett vet at det ligger noe fakta bak den humoren/sarkasmen!

så ikke tro du er noe.


// Carlo->Archenemy=true;
=)
Better than thou.
Opprinnelig postet av impaqt
så ikke tro du er noe.

// Carlo->Archenemy=true;
=)
Vis hele sitatet...
Jo, jeg vet jeg er noe.

if ("impaqt == archenemy");
{
echo ("");
}

Siden visse folk ikke vet forskjell på rap og CS1.4, så stenger jeg likegodt denne tråden.