Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1317
Hei. jeg er en litt handy man , jeg jobber mye rundt hos folk å jeg mener å se at det er et stort behov for en liten vaktmester bedrift som hjelper de eldre med små arbeid. er det noen som har gjennomført et sånnt prosjekt ?? event hvor bynner man ??
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Registrer enkeltmannsforetak, det finner du info om på Google. Så skriver du ut masse masse A4 ark hvor du beskriver dine tjenester og med kontaktinformasjon. Så leverer du ut dette i postkasser og henger de opp på tavler og lyktestolper. Vet også om en som i tillegg til dette finner jobber på MittAnbud og Finn.
Mitt anbud, finn har både småjobber og oppdrag. skikkelig håpløst da mye faller mellom begge og er blitt melkemaskiner.

Hvis du ikke registrerer foretak som at du driver med vaktmestertjenester kan du gjøre jobber for private tilknyttet hjemme for inntill 6000,- pr oppdrag/kunde/år som hobby.

Veldig greit å tenke på som oppstart.

Også "småjobber" på face. Søk, finnes varianter for fylker og byer osv.
ahhh takker,. så 6k pr kunde