Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 805
Alt stemmer på Outlook bortsett fra at jeg ikke kommer inn på Personer. Altså jeg taster på "ikonet" oppe til venstre, og det kommer opp Outlook.com, Personer, Kalender, OneDrive....de andre funker greidt. Når jeg taster på Personer kommer ikke siden opp, eller den er helt blank. Jeg prøver å finne noe synkronisering eller support for Outlook på nettet, men det er vanskelig. Er det noen som har tips ?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kontakt exchangeadmin. Meste av outlook-styr som adresselister er pusha ut sentralt frå exchangeserveren.

Om du ikkje har exchange? Bytt e-postklient.
Jeg har ikke peiling på eller hørt om exchangeserveren ? Jeg har da Windows 8.1 og Outlook.com som e-mail. Heller ikke vet jeg om det gå an å bytte e-postklient på min e-mail ?

Pussig greier. Jeg prøvde meg på mobiltelefonen hvor jeg har samme e-mail. Faktisk fikk jeg der opp alle Personer/Kontakter. Hvorfor vet ikke ikke, at jeg ikke får det samme på PCn. Men jeg får opp personene når jeg søker, altså søker jeg på Per (eks) kommer hans mailadresse opp.
Sist endret av edso192451; 20. februar 2015 kl. 20:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.