Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 12027
...for en gangs skyld skal jeg ikke la
noen komme 1 år senere å si denne
er ny, aldri hørt før, osv

http://www.kobojsarna.se/
-> Kobojsarna - Sång om Ingenting
syns den er litt fengende jeg :P den har gått en stund på radioseven ^^
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det er en song om ingenting, hehe...
En meningsløs sang :P
[18:10] <Spar> np: Kobojsarna - Sång om ingenting (MP3@256kbps, 5.79mb, 0:06/4:05)
[18:10] * Pasient np: Kobojsarna - Sång om ingenting
[18:10] <Petrus> np: Kobojsarna - Sång om ingenting (MP3@198kbps, 5.79mb, 0:02/4:05)

Det er så mange sanger om ingenting, denne er ivertfall ærlig . I like it!
Virker som noen prøver å lage en ny "boten anna"
Prøver å lage en ny "boten anna" ?
Svensker bare er slik... Face it xD
Halleluja! Endelig kom den - krysningen mellom rosa helikopter og basshunter! Dette vil vi ha
Var kansje en smule fengende den 1. gangen jeg spilte den. Minner meg om Botten Anna.
kos låt <3
HAHAHA! serriøst? dette var bare for kewk, haha!
likte melodien, men ble litt for krysning av basshunter og peaches som det er sagt over!
Ånei.. Ser for meg en ny bølge av shitkids som har sitater fra den sangen i nicket sitt på MSN! Det værste er at målgruppa for sånne sanger digger det uten å ta det til seg!
Jeg hater den allerede, og jeg er bare halvveis i låta.
jeg hørte 5 sekund max av den etter på måtte jeg ha på litt ac dc for og få dritten ut av hode
Aaahhhrrr
Føler meg skitten. Det er trist hvor mye dritt som kan komme ut av høytalere.
En mulig russelåt?
Kanskje det. Jeg mener den er mye bedre enn boten anna. Dom som shottar jäger, bara äger . Da skal jeg dra frem russedrakta og sy på 07.
Sitat av nicks
En mulig russelåt?
Vis hele sitatet...
Mulig russelåt og definitivt en TG låt.. Har på følelsen av at den kommer til å dundre i salen når jeg prøver å sove, men det er vel kanskje litt av sjarmen med TG?
Hmm, kanskje det er dette vi skal finne på under årets tg? Spleise på et gigantisk anlegg og fyre opp denne sangen? Utrolig hvor mye dårlig musikk svenskene klarer å produsere for tiden...
Det imponerende er ikke at de klarer å produsere noe så dårlig, men at folk faktisk hører på det. rett og slett imponerende.
Sitat av Raymond
Mulig russelåt og definitivt en TG låt.. Har på følelsen av at den kommer til å dundre i salen når jeg prøver å sove, men det er vel kanskje litt av sjarmen med TG?
Vis hele sitatet...
Det blir nok å finne der. Jeg og kompis skal serie koble et kos anlegg og det skal spellas i år. ifjor var det jo dørrkjedelig det. faen ikke musikk nesten
Neeeeeeeeeeeeeeeei for fan! Det MÅ være lov å drepe folk som lager slikt, right?

Euthanasi!
Er fortsatt i sjokk over hvor positiv respons denne låta fikk her jeg.. skammer meg nesten..
Dårlig gjort å kalle det der musikk, når det er ett produkt av noe helt annet enn sjela..
Fyfaen................
Forferdelig rett og slett...

OT: Firefox 2.0 har stavekontroll så nå er det vel snart ingen unnskyldninger for skrivefeil?
Likte den absolutt ikke. Det er en typisk fjortissang, og alle fjortisser kommer til å ha den på w800 sin, og spille den i friminuttet... Argh!
Sitat av Halalgeir
Aaahhhrrr
Føler meg skitten. Det er trist hvor mye dritt som kan komme ut av høytalere.
Vis hele sitatet...
hahaha, jeg er så enig
Okei, takk for at det er flere som ikke liker den, var redd jeg ble bannlyst hvis jeg sa den var LAME!
Det var værre en basshunter+ de syngte bare det samme, hele damn tia!
Russ 2007 har fått sin låt. Hurra for dem. For oss andre- vi vet hva vi skal lukke ørene for.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg tror ikke dette kommer til å bli en landeplage i Norge. Synes ikke den er fengende nok..

Drep meg om jeg tar feil : P
Trengte 5-7 sekunder før jeg slo den av. Forferdelig.
uff, da var det ikke verdt å reise til gathering i år : <...
enda en ny tg pest og plage:P
Mouhah, sangen var ille nok fra før, men rundt 2:20 så klarer de faktisk å komme med den latterlige stemmen som utrolig nok gjør sangen enda mer latterlig :S
Haha fet låt *la oss digge*

Och i baren kjøpar ni Jäger för at visa hvem som äger
Ironisk nok spør jeg nå etter mer slik musikk. Sangen var en virkelig stor slager på et 3 dagers maraton med fyll, og ble spilt utallige ganger. Var riktignok vestkant folk fra Oslo-området, så om det er har noe å si eller ei vet ikke jeg. Har allerede lastet ned en god del av basshunter låtene, men skulle gjerne ha et par til, så jeg kan lage en superlame partyplate. Noen som forresten sitter på lyrics til denne sangen? Takker på forhånd.
Hvis den skal spilles på TG, så avlyser jeg alle planer om å komme. Fysj.

Robin: Jeg blir nok nødt til å jule deg opp om det gjennomføres.
Sist endret av Hedges; 27. november 2006 kl. 21:04.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hater, hater, hater, alt som har med techno/trance å gjørra
kan ikke folk få inn at det er metal/death metal som ruler
Sitat av zixipuz
hater, hater, hater, alt som har med techno/trance å gjørra
kan ikke folk få inn at det er metal/death metal som ruler
Vis hele sitatet...
Kan ikke folk som deg få det inn at mennesker har forskjellig smak?
Var det bare meg eller lignet noen deler av sangen på "Galaxee - Lullaby"?

(Evigheter siden jeg hørte den btw?)
AHHH! Ørene mine er ødelagt!

*Skrur på rob zombie* Mye bedre nå!

Jeg er kurert.!
Når jeg leser russe/TG låt trenger jeg ikke engang å høre på den for å si at den SUGER BOMBE.
Det går ikke ann å like sånt! Det går bare ikke ann...
noen som vet hvor man kan laste den ned? =S
Den var ikke akkurat irriterende slik som Anna. Hadde den på i 3 timer xD

Var ikke fint heller da men :P

(Black Top Rolling!)
Sitat av Destroyy
syns den er litt fengende jeg :P den har gått en stund på radioseven ^^
Vis hele sitatet...
Støtter deg med at den er litt kun.
Skulle ikke forundre meg om de kom med CD. Og sen heter sikkert HaHA, siden basshunter sin heter LOL
Sitat av drrogern
noen som vet hvor man kan laste den ned? =S
Vis hele sitatet...

http://www.dosky.info/mp3/Kobojsarna..._Ingenting.mp3
Yessda, enda en ny svensk låt med 100% vocoder og hele greia! :P

Noen som vet hvilket program denne låta er laget i btw? Har hørt nøyaktig alle lydene før! Men ikke i noen av programmene jeg har tilgang til (Reason3, Cubase, GarageBand og FLstudio)
Sikkert FL med andre flere lyder =)
Det er en ganske enkel fysisk lov som sier slik:
For et hvert jalla idiotkonsept finnes det en svensk sang. Halvparten av disse har av en eller annen grunn inkludert en moped (eller, moppe som det heter der på grautlandet) i kaoset.