Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 774
Som overskriften sier...
Dersom en må sone med fotlenke, får kriminalomsorgen vite hva du er straffet for?
Tenker på de som kommer hjem til deg å som er kontaktperson.
Kontaktpersonen din vet hva du er straffet for. Obligatoriske samtaler kan også foregå med andre personer enn kontaktperson, disse vil også ha tilgjengelig informasjon om dette.

De som tar stikkprøver hjemme hos deg har ikke denne informasjonen tilgjengelig(med seg i det minste), men dette er ofte de samme personene som du har har obligatoriske samtaler med.

Kan jeg spørre hvorfor lurer på dette? Opplevde ingen av de jeg hadde med å gjøre som dømmende eller fordomsfulle på noen som helst måte. Er ikke særlig åpen om min(åpenbart mislykkede) krimenelle fortid, men tror soningstiden min bare hadde blitt enda mer stress hvis jeg skulle bekymret meg for sånt ovenfor folka i friomsorgen.
En kompis som ble tatt for ruspåvirket kjøring (spyttprøve, dagen derpå)
Åsså har han fått barn siden den gang å tatt seg sammen.
Men han var litt bekymret for første hjemmebesøk siden han nå var blitt far.
Jeg sa at alt var ryddig og bra hjemme hos de, å at dette skjedde jo før han fikk barn. Så det er vel ikke noe å bekymre seg for. Han var lott redd det skulle bli reaksjoner på fotlenkesoningen siden det var et barn i hus.