Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3150
Hva betyr en hvit sirkel under batteriindikator på låst skjerm?
Er det snakk om iPhone eller Android?
Trådstarter
7 0
iPhone
Edit: Ser nå i ettertid at dette er Apple forumet.

Googla litt og fant noe som muligens hjelper:

"How do I get rid of lock circle icon next to battery life?"

"Swipe UP from the bottom edge of the screen to see the Control Center, tap the top left right icon next to the Crescent to lock/unlock screen orientation."
Trådstarter
7 0
Det er ikke dette symbolet det er snakk om. Det er en pil i sirkel rundt en lås. Symbolet jeg snakker om er en sirkel på skjermen under batteriindikator. Hvit sirkel.
Kan du ta screenshot av skjermen din og poste her?
Trådstarter
7 0
http://imma.gr/77699xe335c

Sist endret av rerodd; 2. januar 2019 kl. 20:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Googler du "iphone lock symbol" så trenger du ikke en gang å klikke deg inn på ett eneste resultat, for Google forhåndsviser svaret:

If you're seeing an icon of a padlock surrounded by an arrow in your iPhone's icon bar, it means that your iPhone has rotation lock enabled. Rotation lock allows your iPhone to be locked or "frozen" in portrait mode. In other words, turning your iPhone horizontal won't cause the screen to rotate into landscape mode.
Vis hele sitatet...
Sist endret av bashfoo; 2. januar 2019 kl. 20:23.
Du har låst skjermen til stående eller liggende retning. Du deaktivere ved i kontrollsenteret.
Trådstarter
7 0
Det er sirkelen UNDER batteriindikator jeg lurer på. Jeg er klar over låst skjerm symbol. Se sirkel under batteri og 21% på bilde!!

Og den er der selv om jeg endrer bildet, men bare på låst skjerm, forsvinner når jeg låser opp skjerm
Sist endret av rerodd; 2. januar 2019 kl. 20:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da har du sikkert satt på assistive touch.
Trådstarter
7 0
Nei.
Den er der selv om du tar en omstart av telefonen?
Og ingenting skjer når du trykker på det symbolet?
Sist endret av Salazar; 2. januar 2019 kl. 21:36.
Trådstarter
7 0
Det er korrekt
Ser litt ut som en del av bakgrunnen, kan det være er filter du har lagt på eller noe?
Prøvd å bytte bakgrunnsbilde? Dersom det fortsatt er der etter å bytte bilde, så prøv hard reset: https://www.wikihow.com/Hard-Reset-an-iPhone.
Slå telefonen helt av og på igjen (Apple-logoen vises når den booter).

Alternativt, gå gjennom alle innstillinger under Generelt -> Tilgjengelighet og slå av.
Sist endret av fuzzy76; 3. januar 2019 kl. 14:13.
Gå innpå innstillinger -> Generelt -> Tilgjengelighet -> AssistiveTouch -> Slå av denne helt øverst.
Kan du flytte den ved å legge fingeren på den og dra den?