Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1726
Better than thou.
http://www.itpro.no/article.php?sid=...nested&order=0

Skjønner at personen er ironisk, men det er mange som 'følger' disse reglene. Føka mennesker. ~rister på hodet~
Dette ble faktisk postet på Jesusnett.com sitt diskusjonsforum for en tid tilbake. Du burde sjekke svarene der. Jeg går under navnet "Ehm ..?" og "Mons".

www.jesusnett.com ---> Debatt ---> "Kanskje noen her kan svare?"
Denn gikk rundt på jobb for et par uker tilbake (takk til Sir Cam for en god latter) til allmen uderholdning
Det dumme er at en del kristne folk faktisk tar dette seriøst
religion generelt er no herk synes jeg.. lager bare trøbbel
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Å ofre en okse og å selge unger som slaver er en helt vanlig hverdag der jeg bor.
relgion er det største faenskapet på jord... jeg er helt sikker på hvis kristendommen sluttet å bruke hitler strategi så ville bare en brøkdel bli kristene (med hitler strategi mener jeg hjernevaskingen som blir gjort i alle hjem med julevangeliet og annet piss, søndags skole, barnedåp, relgions fag ...)

la folk slippe den påvirkingen og la dem bestemme når dem blir gammle nok til å ta en beslutning!
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av sanders Vis innlegg
relgion er det største faenskapet på jord... hjernevaskingen.... !
Vis hele sitatet...
Hey

Religion er ikke problemet.. Langt ifra. Dette er en unskyldning dere bruker for å la være å grave dypere... Det er en logisk fallgrav dere ikke gidder å tråkke ut av.

koz.
Dette er så gammelt at det er i grenseland til gravplyndring!