Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Er vi nærmt en 3. verdenskrig?
Ja 10 10,87%
Nei 22 23,91%
Muligheten er der 45 48,91%
langt ifra 15 16,30%
Stemmegivere: 92. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  58 7125
Nå har det skjedd, 2 fly ble kapret og kjørt inn i de to høye over velkjente bygninene midt i New york sentrum.
Over 50 tusen jobber dagli i disse to bygningnene, og nå i 10 tiden amerikansk tid falt den ene bygningen, om alle var evakuert er en annen sak, men trolig ikke.

Det første flyet kom 9. USA tid, altså 15.00 norsk tid.
18 min seinere kom det andre flyet og kræsjet i den andre byggningen.


Og ikke nok med det, er passasjer fly har kræsjet i forsvars delen til Pentagon, og det hvite hus er blitt evakuert, og andre skyskarabere er tømt for folk for sikkerhets skyld.


Palestinere har tatt på seg skylden for denne terroren, hva vil usa gjøre?

Jeg personlig mener at de kommer til å ta HARDT igjen, og det fortjener dem. Hvis dem ikke begynner med disse kjemikal våpene sine er palestinere en saga blott.


Møter vi en 3. verdenskrig? neppe, men jeg tror faen vi ikke er langt ifra, dumme turbaner folk!
Sist endret av tore-; 11. september 2001 kl. 17:31.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
I agree..

3. verdenskrig.. tvilsomt.. med mot-angrep, garantert..

De kommer til og bli utsletta
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
den andre bygningen er også falt sammen.

og nå stopper andre land alle avganger på fly slik at ingen skal få sjansen til å kapre noen fly e.l.

og usa skal skyte ned fly som kommer inn i usas luftsone.
Better than thou.
Third World War here we come.. FAENS FORBANNA HORE TERRORISTER!!!!!!!!!
Vel ikke en ny verdenskrig..

MEN det landet som har noe med dette å gjøre kommer til å bli flatt etter usa (og kanskje nato) har bombet det og gått inn med styrker og drept alle lederne!!!
ikke ny verdenskrig men det vil få følger..
Verdens krig kan det bli hvis USA anklager kina eller Russland etc.
Det er sikkert Ben Ladin, han har jo milliarder av kroner, han er jo styrt rik. Han bruker sikkert alle pengene på å kjøpe/og lage våpen for alle pengene.
Håper de tar ham uten at det blir verdenskrig.
Tror de kommer til å drepe flatt - kjemikalievåpen er ganske langt utviklet nå tildags... ville ikke bodd der de blir sluppet ut.

Synnsykt galne folk!!!
2 fly i new york. 1 fly og 1 bilbombe i washington. 1 fly i pittsburg. 1 fly sannsynligvis kapret i luften.

Tror ikke det blir 3. verdenskrig. Tror derimot det blir en helvedes anti-terror aksjon fra USAs side.

Kanskje Bin Laden, de sier det sannsynligvis er han, men ikke nødvendigvis. Håper de bomber det forbanna taliban-afghanistan til kingdom come.
Det er blitt sagt at Ben Ladin advarte USA på forhånd, men siden de får så mange sånne advarsler kunne de ikke ta det på alvor. Det kan være en tilfeldighet eller det kan være han!
Som de fleste nok er enige i blir det neppe noen ny verdenskrig, men en helvetes reaksjon.

Men hva kan et land som selv benytter seg av terror-metoder vente??
raw powah..
Tenker usa kommer til å lage parkeringsplass av de som er ansvarlig...
Meget, meget flaut for USA at et kapret Boeing fly kan sette Pentagon i brann, WTC bygningene kan forstås, men ærlig talt, det er Pentagon vi snakker om her... Dessuten; The world trade centers, noen av verdens suverent mest berømte bygninger, sentrum for verdens frihandel, kapitalismens høyborg, land of the brave and free, folkene som jobbet der tilhørte den amerikanske eliten. Når det gjelder Mr. Osama Bin Laden, kansje han står bak, javell... Men dersom flykaprerene har sprengt flyradioene og gjennomført angrepet på en noenlunde smart måte og hverken Bin Laden eller Taliban kan BEVISES å stå direkte direkte bak angrepene kan president Bush hytte med neven nett så mye han bare orker, de vil ikke kunne gjøre noe som helst for å retaliatiere og samtidig være noenlunde etiske. Å bombe leiren til en ANTATT skyldig er like gæli som å bombe gravide kvinder og fattige børn. Dessuten er det ingen som helt konkret vet hvor Mr. Bin Laden befinner seg, selv om NSA og CIA har jobbet rævva av seg de siste 10 årene for å prøve å lokalisere han. Men G. W. Bush er jo kjent for sin blodtørst så dersom han beordrer henrettelsen en uskyldig ville det ikke være første gangen......
Og til tross for dagens tragiske hendelser, så fryder Phun-Q seg...
(ikke nekt jeg har IRC loggen)
Dessuten er en verdenskrig som følge av dette HELT usannsynlig, om da ikke USA går helt av skaftet i forsøk på å vinne tilbake tapt ærefølelse... Noe som forsåvidt ikke ville vert ulikt Republikanerne å gjøre? God bless the american people. (They'll need it)
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
men folk må jo være enig i at det er imponerende åssen de har klart å få en stormakt som usa ned på kne. sende et fly ned i pentagon? heh, det er storveis.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
enig der gusto, helt spaced liksom, trodde man skulle være forbedredt på slike ting, men neinda, men du tror jo ikke at de skal fly rett i byens stolthet heller
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Altså.. Begge tårna var bygga for og tåle tyngre skytts en 676 og 737..

ESB ble jo truffet av et stort bombefly, og det står vell fremdeles, så vidt jeg veit..
Det er jo fryktelig det som har skjedd, men at alle landene skal begynne å krige mot hverandre og lage en 3. verdenskrig tviler jeg på. (Kan dog hende om USA klamrer en hel nasjon som f.eks russland, kina etc (som nevnt tidligere)).
Selvfølgelig blir det ikke noen 3. verdenskrig!
Det er snakk om USA vs. Bad Guys (terrorister) ikke USA mot et land eller to... Dessuten, hvordan skal det gå til?
Både Russland og Kina har fordømt angrepet...
Helt syke hue de folka som kan finne på noe sånt. Og det er garantert at det er noen "virus" fra midtøsten som har utført detta. Det er jo nedi der alle dissa fanatiske idioten holder til.

Trukke detta fører til 3de verdens krig.
Jeg bare lurer på hva faens hjernespisende virus som
har havnet hos desse terroristene.. drepe seg selv for å kunne kræsje
i bygninger så de dreper tusenvis av andre mennesker??
dei som får skylda vil få gjennomgå smaken av hevn såfall..
do did done
Ubekreftede rapportert tilsier at det er rundt 10 000 døde bare i NY
WW3 teori:

USA, med president Bush i spissen, er nå ekstremt-keen på å finne en syndebukk til terror-angrepene. Bush har drept mange uskyldige før, og nøler nok ikke med å gjøre det igjen. Om en atombombe brukes er helvete løs. Da blir det den vestlige verden mot det østlige.

Når man ser disse idiotene i Palestina lurer man i det hele tatt på om ordet "hjerne" og "tenk" er kjente begreper for disse personene. Jeg blir kvalm as. Små drittunger står og jubler, deler ut godteri og kaker, brenner Amerikanske flagg osv. Hjernevaska idioter.

Fuck zionism, fuck militarism, fuck palestinianism, fuck nationalism, fuck religon. (Propagandhi - Haille Selasse, Up Your Ass, med visse modefikasjoner).

Til slutt et sitat fra profeten Nostredamus:

In the City of God there will be a great thunder,
Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the
great leader will succumb" , "The third big war will begin
when the big city is burning" - Nostradamus 1654
Vis hele sitatet...
Har egentlig liten tro på profesier, men man skal ikke se bort i fra at terroristene faktisk brukte denne spådommen som en slags mal til sine aksjoner.
Denne terroraksjonen ble forsåvidt nevnt på et forum i går fra en fyr som sa han ville bli drept. Altså...dere kan jo få URL å se selv:

http://groups.google.com/groups?hl=e...Den%26group%3D
Shit.. Noen maa poltianmelde denne.. Dette kan vaere et viktig spor.
virka litt alvorlig.. tror ikke den fyr er heilt smell god i huet...
hum... uhu... wow... det der var ikke bra...

911

meite
Fy fan!!! Sier ikke mer jeg
Sendte den like godt inn til FBI jeg...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
NEW YORK (Reuters) - Authorities in Massachusetts have identified five Arab men as suspects in Tuesday's attack on New York City and have seized a rental car containing Arabic-language flight training manuals at Logan International Airport, a source told the Boston Herald newspaper.

http://reuters.com/fullstory.jsp?typ...StoryID=213446
du tar i litt når du sier at jeg fryder meg..
jeg syns faktisk at det er tragisk. jeg vet hva jeg sa i #nff, og du må ha misforstått meg.
Originalt postet av AnaMorph0s|s
Har egentlig liten tro på profesier, men man skal ikke se bort i fra at terroristene faktisk brukte denne spådommen som en slags mal til sine aksjoner.
Vis hele sitatet...
Nostredamus lagde mange spådommer, han "forutsa" bla. Andre Verdens krig og Hitler... Selve hemmeligheten i spådommene var at de var kryptiske og kan tolkes på utrolig mange måter og kan passe inn på det meste...
Originalt postet av Phun Q
du tar i litt når du sier at jeg fryder meg..
jeg syns faktisk at det er tragisk. jeg vet hva jeg sa i #nff, og du må ha misforstått meg.
Vis hele sitatet...
Hmm, ok du frydet deg ikke...
Men du viste ikke spesielt omtanke etc. heller ...
Tvert imot:

[15:48:42] <Blitzer-> we're all gonna die
[15:48:47] <Phun-q> ahahaha
[15:48:50] <Phun-q> usa sux
[15:48:54] <Phun-q> til hellvette
[15:49:06] <Phun-q> lat oss spela uniball
Originalt postet av wiz

Hmm, ok du frydet deg ikke...
Men du viste ikke spesielt omtanke etc. heller ...
Tvert imot:

[15:48:42] <Blitzer-> we're all gonna die
[15:48:47] <Phun-q> ahahaha
[15:48:50] <Phun-q> usa sux
[15:48:54] <Phun-q> til hellvette
[15:49:06] <Phun-q> lat oss spela uniball
Vis hele sitatet...
slapp av nå a wiz.. han var bare litt sarkastisk.. han er vel ganske lei av alt oppstyret som mange andre, og ville heller tenke på noe annet som f.eks uniball!
In the City of God there will be a great thunder,
Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the
great leader will succumb" , "The third big war will begin
when the big city is burning" - Nostradamus 1654
Vis hele sitatet...
hmm.. bullshit..

Nostradamus døde 1566.. og han skrev bare en setning eller to av den spådommen der..

du kan lese mer om det her: http://fury.com/article/925.php
Originalt postet av iblis


slapp av nå a wiz.. han var bare litt sarkastisk.. han er vel ganske lei av alt oppstyret som mange andre, og ville heller tenke på noe annet som f.eks uniball!
Vis hele sitatet...
Da ble han lei av oppstyret etter en halv time...
Dessuten liker jeg ikke slik ironi/sarkasme under slike omstendingheter...
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
eluks, wow, gav du email adr. til fbi?
Si ifra hvis de svarer deg, hadde vært fett hvis du hadde funnet en person som var med på det der
altså, ikke slik, men skulle tro de araber folka eller hvem som har gjort det hadde nok vett til å holde seg unna nette, der sprer ting seg FORT!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Dere virker da så opphengt i akkurat den greie der.. den posten
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
vel, ond^sofa, hvis det er så at denne personen har nevt den ruten og det flyet dagen før sier det jo seg selv at han vet et eller annet.
Men han skulle jo dø eller.no.

Eluks, det var ikke flipp det du sendte inn sant? Du sendte det?


Nå sier de jo på tv at de har funnet koffert med koranen og video om hvordan styre fly av den typen som ble kapret.
Tilfeldighet? I dont think so....
Glad jeg ikke er i militen hvertfall


ADD:
Eluks, du er ikke den eneste som har nevnt den siden for fbi.
Sitat fra nettavisen ()http://www.nettavisen.no/servlets/pa...99&item=175100 ()

700 tips
FBI har mottatt over 700 tips fra en spesiell web-side som samler inn informasjon om angrepene


Tror du har funnet et godt spor der, burdet ikke være vanskelig for dem å skaffe info.
Sist endret av tore-; 13. september 2001 kl. 00:38.
halvtime? hmm tar i litt MYE nå...

bare misforståelser hele veien. og jeg kan være litt vanskelig å forstå noen ganger..

skal si deg en ting: nesten alle på skolen min gjorde narr av den hendelsen. bl.a av folka som hoppa ut av bygningen og han som ringte fra toalettet. om osama bin laden og om terroristene som tok over flya..

men det betyr ikke at vi ikke bryr oss.. eller?
Og til tross for dagens tragiske hendelser, så fryder Phun-Q seg...
Vis hele sitatet...
Ikke gi han alt æren da... Jeg frydet meg og..

Scha
Originalt postet av web0
Denne terroraksjonen ble forsåvidt nevnt på et forum i går fra en fyr som sa han ville bli drept. Altså...dere kan jo få URL å se selv:

http://groups.google.com/groups?hl=e...Den%26group%3D
Vis hele sitatet...
Kan du lime inn det han fyren har skrevet, fant ikke noe særlig jeg.
Originalt postet av RanDall


Kan du lime inn det han fyren har skrevet, fant ikke noe særlig jeg.
Vis hele sitatet...
Han sa dette:

7 days ago I said in 7 days from then I would explain the meaning of my 911
prophecy. A witness against everyone in America!!! US, the cry of your sins
has reached unto heaven!!! Now I go away. The witness is thus completed.
After the witness, if the people don't repent, there will AN EVEN GREATER
witness, and an EVEN GREATER punishment if the people do not repent. (Of
course they wont! Only individuals repent, never the whole nation!) Don't be
stupid SUSA. Bin Laden is not responsible for these attacks. SATAN himself,
the GOD of the EARTH is responsible for these attacks, your own KING!! Check
your history, you'll see! They are a test to see if Americans are STUPID
ENOUGH to go to war with a completely INNOCENT country over it. To see if
America is STUPID ENOUGH to arrest INNOCENT people over it.

DAMN YOU CHRISTIANS!!!!!!
DAMN YOU POLICE MEN!!!!!!!!!!!
DAMN YOU GOVERNMENT WORKERS!!!
DAMN YOU MILITARY!!!!!!!!!!!!!!
DAMN YOU TEACHERS!!!!!!!!
DAMN YOU CHRISTIANS!!!!!

The cup of your sin in almost full. God is going to pour out his wrath all
over America. Get the hell out right now. Do not be partakers of the sins.
Quit your jobs. Go out into the deserted areas of the earth. Live there
instead. The world will be destroyed. This is unavoidable. You can only try
to take a few people with you as you go. What more can you do?

Wait 7 days, and then maybe I'll answer this post. You see, I am going
away
in seven days, and you will not hear from me again.

X
Vis hele sitatet...
X'en står for Xineohpoel, som baklengs er "Leo Phoenix". Tror ikke det er altfor mye i dette her faktisk, selv om det virket litt mystisk i begynnelsen.
Originalt postet av RanDall


Kan du lime inn det han fyren har skrevet, fant ikke noe særlig jeg.
Vis hele sitatet...
Skrevet 31/08:

Something is going to happen tomorrow. This is a witness against everyone on this newsgroup. I hate this newsgroup, and everyone on it sucks. REPENT! You are all evil liars! Do not be so evil, and be holy. You are going to get me killed because of the truth of my mouth. I am not telling you what is going to happen until it does, because an EVIL and adulterous generation seeks for a sign.

Skrevet 4/09:

Wait 7 days, and then maybe I'll answer this post. You see, I am going away in seven days, and you will not hear from me again.


Jeg kunne ikke finne noen meldinger på threaden mellom 7/09 og 11/09...
Men det er andre poster som er interessante :

*** Just thought this was interesting:
Look at the thread creator's user name: XINOEHPOEL

Reverse the letters: LEOPHEONIX

Search "leo phoenix" on www.google.com, you'll find a link to "The
Boston Phoenix Astrology - Sun Signs." Click over to the site, and
read the corresponding horoscope that comes up.

Look at the last 12 lines of the first paragraph.

"Boston" - origin of 2 of the flights that crashed. "Phoenix" - the
bird that sprung from the fire to live again. References to
"explosives." Osama Bin Laden has been known to transfer information
to his terrorist operatives via bogus Internet web sites. Is this all
a coincidence?

MondrianBox
Eluks, det var ikke flipp det du sendte inn sant? Du sendte det?
Vis hele sitatet...
Sendte det til dem ja, ikke hver dag man får muligheten til å hjelpe Feds'en da
Originalt postet av Ond^Sofa
Dere virker da så opphengt i akkurat den greie der.. den posten
Vis hele sitatet...
Ja, vanskelig å komme over det. Mystiske greier.

elukS: jeg sendte det også inn, men det var før «alle» snakket om det. (sier ikke at jeg var først ute, hehe, men hadde jeg sett oppstyret som er nå, hadde jeg selvsagt ikke giddet )
hehe...jeg sendte inn den URL'en til FBI leeenge før jeg postet den her (Den gangen var det vel 4 replies eller no på den, nå er jo det full galskap på den threaden tror jeg)