Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  157 87976
Smokes, lets go!
NodSquad's Avatar
Jeg har gått lei av å blåse det opp i nesa og skal begynne med im injeksjoner isteden. Er det noen expiration date på ketamin når man har løst det opp i saltvann? Og har noen tips til hvordan oppbevare væsken best mulig?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ketamin er veldig stabilt så det du ønsker unngå er vekst av mikroorganismer. Altså fryser eller kjøleskap.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Kan noen med erfaring gi meg dosering oralt og nesalt
Som du kan komme k Hole i

Og noe musikk tips ��
Sitat av Edwsd Vis innlegg
Kan noen med erfaring gi meg dosering oralt og nesalt
Som du kan komme k Hole i

Og noe musikk tips ��
Vis hele sitatet...
Umulig å svare på. Kommer helt an på ketaminenn du har, din normale toleranse osv.
Jeg har måtte gitt en kompis x antall sprut nesespray-ket etter at han lå langflat og ikke klarte ta mer selv for at han skule K-hole.

Jeg personlig har kun nådd Khole en gang på ket alene for lenge siden og tok da sikkert 0.4g ila 30 min nasalt. Etter dette har jeg kun fått Khole ved å kombinere inn andre stoffer.

Edit:
Musikk: https://www.youtube.com/watch?v=xVBrvw7Up_8
Sist endret av Viking85; 24. november 2018 kl. 01:18.
Du kan gjøre noen triks for å havne i k-hole med lavere doser. Det ideelle ville nok vært en flytetank, men andre måter å okkupere eller fjerne sanseintrykk kan hjelpe. Kanskje bind for øya og hodetelefoner. Sto ute på en bekkmørk kveld og tok en røyk, ganske fjern og passe groovy i formen. Så kom monsunregnet og slukte all annen lyd og intrykk. Mista fatninga helt og ble stående som en planke oppetter veggen i noen minutter før jeg fikk klamra meg inn igjen.
Det er ønskelig å innta ketamin nasalt fremfor oralt, da ketamin omdannes til norketamin i magen, et mindre psykedelisk og mer sedativt stoff. Sikt på slimhimnene, og prøv å ikke trekke gjennom.

Jeg flyter inn og ut av K-hole på ca. 120 mg vanlig, ren ketamin (veier 75 kg), men har vært borti typer som måtte injiseres og i høyere doser (200 mg) for å oppnå ønsket effekt. Kom nylig over en slik type igjen (muligens, har ikke testet injisering) - Man kan snorte et halvt gram uten å bikke hullet. Ble markedsført som "ketamin det går an å ta på byen". Høres ut som en forskjønning av "svak eller dårlig ketamin". Aner ikke hva som gjør den typen annerledes, men har du problemer med å bryte gjennom, kan du jo forsøke injeksjon.
[Takk for svar. Bygger man fort opp toleransen på ketamin?
Sitat av Edwsd Vis innlegg
[Takk for svar. Bygger man fort opp toleransen på ketamin?
Vis hele sitatet...
Ved hyppig bruk ja.
Starter du daglig bruk er det ikke lenge før du går igjennom 1g+ om dagen.

Men den faller også veldig raskt