Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 5619
Jeg trenger en ny coil og resserveglass til min Smok tfv12 og jeg har sett litt overalt var fks inne på ISmokeKing i Drammen, men de ville ikke selge meg.. så jeg har sett på nettsider som fks: pgvg.no, men er redd for at jeg da må vise legg på postkontoret noen som har noen forslag?
Ebay?
https://www.ebay.com/itm/SMOK-TFV12-...sid=m570.l1313
Sist endret av Doktor Hodebry; 13. august 2018 kl. 16:17.
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64 4
Er ikke det litt skummelt? Med tanke på at de kan vere kopier fra Kina?
Sist endret av LiamQ_Q; 13. august 2018 kl. 16:21. Grunn: Quote
Sitat av LiamQ_Q Vis innlegg
Er ikke det litt skummelt? Med tanke på at de kan vere kopier fra Kina?
Vis hele sitatet...
Sjekket produkt-info. "Country/Region of Manufacture: China" Så den er jo Kinesisk uansett. Har blitt solgt 44 stykker av den fra den selgeren, ingen tilbakemeldinger om at de er bomber. Ennå
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64 4
Sitat av Doktor Hodebry Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sitat av Marriese Vis innlegg
Sjekket produkt-info. "Country/Region of Manufacture: China" Så den er jo Kinesisk uansett. Har blitt solgt 44 stykker av den fra den selgeren, ingen tilbakemeldinger om at de er bomber. Ennå
Vis hele sitatet...
Høres jævlig bra ut, men når tenker dere at den er i posten min da? men forsatt litt skeptisk fordi hadde følt meg tryggere hvis det kom fra en norsk selger.. noen som har erfaring med posten og nettsider som pgvg.no fks?
Sist endret av LiamQ_Q; 13. august 2018 kl. 16:39. Grunn: Grunn
Altså, etter som jeg tviler på at det er noen av gutta inne på Freak her som kommer løpende med pakken din over grensa - så kan du lese selv.

"Estimated between Fri. Aug. 24 and Thu. Sep. 20" Tror det meste du trenger av info står inne på siden der. Eventuelt kan du søke på "Smok tfv12 defect/explosions" Så kan du sikkert få opp om det har vært noe tull. Hvis du gidder å lete.

Hadde du følt deg tryggere om den Tyrkiske kebaben ble solgt til deg av en nordmann?
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64 4
Sitat av Marriese Vis innlegg
Altså, etter som jeg tviler på at det er noen av gutta inne på Freak her som kommer løpende med pakken din over grensa - så kan du lese selv.

"Estimated between Fri. Aug. 24 and Thu. Sep. 20" Tror det meste du trenger av info står inne på siden der. Eventuelt kan du søke på "Smok tfv12 defect/explosions" Så kan du sikkert få opp om det har vært noe tull. Hvis du gidder å lete.

Hadde du følt deg tryggere om den Tyrkiske kebaben ble solgt til deg av en nordmann?
Vis hele sitatet...
Det var ikke det jeg mente.. Vil helst ha pakken innen 1-2 uker ish og da tenker jeg at en norsk butikk har produktene fra leverandøren! For du hadde vel følt deg tryggere hvis du hadde brukt et autentisk produkt og ikke en kopi som kanskje inneholder noe metaller osv som da kan smelte under oppvarming osv..
Du får jo like enkelt "autentiske" og orginale ting på Ebay også??? Kan jo lett google og finne innenlands butikker så har du pakken innen 2 uker.

Hade ikke vært rett for at noen metaller hadde smeltet. hah
Har du ikke en venn som kan hjelpe deg? Evt. spør foreldrene dine?
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64 4
Sitat av Cloor Vis innlegg
Du får jo like enkelt "autentiske" og orginale ting på Ebay også??? Kan jo lett google og finne innenlands butikker så har du pakken innen 2 uker.

Hade ikke vært rett for at noen metaller hadde smeltet. hah
Vis hele sitatet...
Jeg vet det og har sett fler annonser på eBay, men må jeg da vise legg på postkontoret? (Siden jeg er 16 u know..)
Posten kan ikke vite hva som er i pakken, noen plasser må du vise leg for å bekrefte hvem du er og andre plasser trenger du bare hentekoden.

Står jo liksom ikke på pakken 18+ og tror ikke vaporizer har en aldersgrense
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64 4
Sitat av Cloor Vis innlegg
Posten kan ikke vite hva som er i pakken, noen plasser må du vise leg for å bekrefte hvem du er og andre plasser trenger du bare hentekoden.

Står jo liksom ikke på pakken 18+ og tror ikke vaporizer har en aldersgrense
Vis hele sitatet...
Det kan nok stemme ja

Kan prøve og sende en liten mengde i starten og hvis det funker så gunner jeg på����
Sist endret av LiamQ_Q; 13. august 2018 kl. 18:03.
Selv-om coilene og glasset er kopier av original vare så ville jeg ikke vært redd for at ting kan gå i luften.
Batterier og selve modden er heller det som er viktig er OEM.

Bestill fra ebay du, ville ikke vært bekymret uansett!


Btw: Alt fra smok er produsert i Kina.
Ellers kan du kjøpe brukt på finn? er jo en haug av vape ting der.
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64 4
Sitat av First-Price Vis innlegg
Ellers kan du kjøpe brukt på finn? er jo en haug av vape ting der.
Vis hele sitatet...
Ja, hva må jeg søke på for og finne annonsene?
Kjøpte fra pgvg for en uke siden, pakken kom i postkassen, og posten vet ikke hva som er i pakken uansett. Når man viser leg er det for å bekrefte hvem du er Uansett, blir du ikke akkurat anmeldt for å bestille vape deler om du er under 18.
Sist endret av satoshi; 13. august 2018 kl. 20:26.
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64 4
Sitat av satoshi Vis innlegg
Kjøpte fra pgvg for en uke siden, pakken kom i postkassen, og posten vet ikke hva som er i pakken uansett. Når man viser leg er det for å bekrefte hvem du er Uansett, blir du ikke akkurat anmeldt for å bestille vape deler om du er under 18.
Vis hele sitatet...
Det var akkurat det jeg var ute etter tusen takk
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bestilte akkurat fra pgvg, kan man faktisk bli legga i posten? Er postnord

Skrev feil, er posten
Sist endret av Mekkern; 24. september 2018 kl. 14:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Bestilte akkurat fra pgvg, kan man faktisk bli legga i posten? Er postnord

Skrev feil, er posten
Vis hele sitatet...
Ja det kan du. Hvis du feks skal bestille alkohol fra polet blir leg sjekket. Regner med det er det samme når man bestiller tobakksutstyr med 18 års aldersgrense fra en seriøs leverandør.

Bestiller man fra utlandet blir du nok ikke sjekka, jeg ble vertfall ikke det da jeg bestillte vape for noen år siden.
Oh no, får håpe hun jeg kjenner er ved posten da
▼ ... over en uke senere ... ▼
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Du åpner datamaskinen din, åpner en nettleser, går inn på eBay.com, så bestiller du derfra. Kommer i posten uansett hvor gammel du er.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av LiamQ_Q Vis innlegg
Jeg trenger en ny coil og resserveglass til min Smok tfv12 og jeg har sett litt overalt var fks inne på ISmokeKing i Drammen, men de ville ikke selge meg.. så jeg har sett på nettsider som fks: pgvg.no, men er redd for at jeg da må vise legg på postkontoret noen som har noen forslag?
Vis hele sitatet...
Kjøp her, jeg kjøpte her første gang jeg hanlda vape og var under 18 år.
https://www.fasttech.com/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Har kjøpt fra masse norsdke butikker og altid fått det levert som brev på døra. Aldri vært ute for å vise legg. Kun hos post nord, men der må man altid vise legg. Tror ikke det var pga aldersgrense.

Bare registrer deg på siden med feil fødselsdato. Tror ikke de sjekker det

Har selv bestilt fra nosmoke uten noe aldersgrense jeg har lagt merke tim