Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3277
heisann.

jeg var på tomorrowland som var i helgen..
helt sinsyk festival. for å kunne holde følge skjønnte jeg jo at jeg måtte ty til sterkere stoffer en alkohol. er ikke fremmed for rusmiddler men det er ikke noe jeg bruker veldig ofte over så lang tid. men det meste er prøvd.
tok både extacy, mdma(krystaller) weed og cola totalt gjevnt over 4 dager..

det er nå dag 4 etter og jeg sliter veldig med nerver, deprisjon og veldig distre følelse. klarer ikke fokusere , støt i armer/hode . får frysninger innimellom og ja er ikke meg selv på noen måte.. ..

er dette vanelig og går det seg til, eller burde jeg være nervøs for ?

på forhånd takk for svar..
gutt 25år
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går nok fint dette, ta det chill i noen uker så skal du se at det blir normalt igjen. Har nok bare tappet kroppen din for sero/dopa & energi. ( :
Trådstarter
6 0
håper det.. er heilt ille nå..
Du har jo holdt på med en ganske grei cocktail over flere dager, det er nok normalt at en kan føle seg ganske jævlig en stund etterpå. Det er bakdelen med å holde på sånn.

Det beste du kan gjøre er nok å få i deg mest mulig sunn mat, drikke mye vann og å holde hodet og kroppen mest mulig aktiv.
Det hadde vært veldig unormalt hvis du ikke følte deg litt kjip nå.
Et par kompiser av meg tok mdma 7 kvelder på rad, og han ene endte opp med panikkanfall og var helt på trynet.

Fysisk aktivitet som løping er det som funker best for meg.
Trådstarter
6 0
ja ser den.. skjønner jo en får en knekk når en har det så greit på mdma over flere dager og så lander igjen .. har fått no tips her å der. så skal bare gi det litt tid så går det vel over. kroppen lager jo dopamin og serotonin over tid så får bare la det gå.

takk for svar folkens..
Det går over, men om du vil at det skal gå fortere så kan du få noen tips her:

- Spis sunt.
- Få mest mulig søvn av høy kvalitet (trapp ned gradvis om kvlende, gi opp skjermer 1-2 timer før du legger deg)
- Ta noen lette treningsøkter, eventuelt gå en lang tur i mens du hører på musikk eller lydbok.
- Ta multivitamin, omega-3, og gjerne ekstra b-vitaminer og magnesium. Aminosyrer kan være greit om du har.

Her er mine go-to matvarer i lignende situasjoner:
Masse bananer, avokado, frukt generelt. Økologisk spinat (veldig næringsrik) og kjøtt av høy kvalitet (stangekylling, og spis skinnet også).
Trådstarter
6 0
tusen takk for svar. hjalp på en stressa å nervøs sjel. hehe
Anonym bruker
"Skrikende Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg spørre hvor mye og hvor ofte du droppet MDMA og extacy?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
brain "zaps" er normalt etter hyppig bruk med emma, går nok over etter et par dager, vært der selv
Trådstarter
6 0
litt usikker på hvor mye det var i mdma posene vi kjøpte hvær gang men.. var minst 1-2 E om dagen. gjevlig cola og mdma..
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Hehe, skal love deg at grunnen til den shittye foelelsen din er pga misbruk av MDMA. Jeg har gjort den samme tabben foer, tro meg, det gaar over. Chill chill.
Trådstarter
6 0
mange takk folkens.. var tålig utafor tidligere. men formen kommer seg bedre nå. heh..