Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1486
en venn av meg tok litt for mye piller for rundt to uker siden,
han hadde daglig kontakt med akutt psykiatrisk team nesten hver dag, etter å ha kommet ut fra en innleggelse.
teamet var ferdig for dagen, så de ringte AMK sentralen.
vennen min husker selv svært lite.
men tilfellet var at ambulansepersonellet (3-4stk) hadde med seg 3 politi.

er dette vanligt?
om det bare skjer avogtil, hva er det som må ha skjedd for at de skal bli med da?

de ble hvertfall igjen, og beslagla to bonger + bot
Dette var nok en sikkerhetsavgjørelse tatt av politiet med tanke på sikkerheten til ambulansepersonellet.
en jente på rundt 20.... føler ikke det er helt rett liksom..
(skulle ha nenvt det)

beklager igjen.. jeg ser jeg har skrevet han...
jeg mente henne/hun...
sorry

og, vedkommende røyker ikke selv, men deler leilighet med tre andre. der to røyker avogtil...
Et annet enkelt svar er at leiligheten kan ha vært flagget i AMKs datasystem som et sted hvor det tidligere har vært krøll og dermed ønskes det bistand fra politi.

Videre så kan det også være en hel rekke med andre ting som har blitt nevnt i samtalen som gjorde at amk-operatøren mente det var nødvendig med bistand. Føre var er bedre enn etter snar når du skal sende kollegene dine hjem til noen du aldri har møtt og egentlig ikke vet noe om...
Kom sikkert med politi fordi dette var en psyk. Pasient.
hmmm. ok.
vi bare diskuterte det litt, og lurte litt på om politiet kunne hatt noen baktanker,
siden de ransakte leiligheten å sånn.
(det var mekk på bordet når de kom, men de hadde egentlig ikke trengt å gå inn i stua,
for vedkommende hadde rom ett annet sted)
Det kan vel også hende at de ville ha med politi i tilfelle de måtte foreta en tvangsinnleggelse.