Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2166
Læreren min i politisk idehistorie er faktisk med på å lage den siden. Han er politisk idehistoriker. Politiske ideologier er forresten uhyre interessant.
Politikk er idiotisk, jeg forstår meg ikke på det, gidder faen ikke sette meg inn det heller. Tror ikke det blir mye forskjell uansett hvem som er i stortinget og sånt shiat!
Jeg synes faktisk den politiskedebatten på skolen idag var undeholdene (den første timen) så ble det døll...
Originalt postet av zeth
Politikk er idiotisk, jeg forstår meg ikke på det, gidder faen ikke sette meg inn det heller. Tror ikke det blir mye forskjell uansett hvem som er i stortinget og sånt shiat!
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg. Jeg tror heller ikke det ville gjøre noen forskjell i vår hverdag samme faen hvilket parti vi stemmere på (Kanskje med unntak av RV, som lover slikt et "radikalt" valg). Det som interesserer meg er de originale ideologiene, slik filosofene tenkte dem ut for 100-250 år siden. Partiene i Norge har sklidd alt for langt ut fra de originale prinsippene ideologiene faktisk har.
Hums jeg skulket visst det skoledebatt greiene