Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1133
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har opplevd dette de siste gangene jeg har brukt benzo, rivotril hovedsaklig. Bruker ikke ofte men av og på.

Uansett, jeg har lagt merke til at hjernen neste fyller inn enkelte minner (som da er falske) jeg har opplevd mens jeg har vært rusa.

Ofte er det flaue hendelser osv. Tatt av foreldrene, tatt av kollegaer.

Er dette noe som er vanligvis skjer?Må sies at disse minnene virker som worst case scenario av faktiske hendelser.

Eller er det jeg som prøver å fortrenge noe som skjer?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Underbevisstheten din som forteller deg at du kanskje trenger hjelp, og at du egt vil bli tatt fordi du trenger hjelp eller noen å snakke med.


Neida, det er umulig å vite. Men det høres ut som du bør ta en pause
det du føler på er veldig vanlig (en av de skumleste effektene spør du meg), men å si hva som blir fortrengt/forvridd av benzo vs psyken din her tør ikke jeg si noe konkret om, annet enn at du kaster bensin på bålet ved å ta mer siden dette skjer.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Underbevisstheten din som forteller deg at du kanskje trenger hjelp, og at du egt vil bli tatt fordi du trenger hjelp eller noen å snakke med.


Neida, det er umulig å vite. Men det høres ut som du bør ta en pause
Vis hele sitatet...
Har ikke rørt benzo på bortimot 12 måneder
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
det du føler på er veldig vanlig (en av de skumleste effektene spør du meg), men å si hva som blir fortrengt/forvridd av benzo vs psyken din her tør ikke jeg si noe konkret om, annet enn at du kaster bensin på bålet ved å ta mer siden dette skjer.
Vis hele sitatet...
Kan du gå litt nærmere inn på hva du mener?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du gå litt nærmere inn på hva du mener?
Vis hele sitatet...
ok..
benzo og rivo spes blir ofte brukt som voldtektsdop akk pga hvordan det fucker med huet sånn. -hva skjedde i går, drakk osv og må ha blitt for full og sov dårlig med "mareritt" om voldekt. f eks.

selv om dette er kjent føles det ikke akk godt å påpeke det videre så det er sagt, er det lov å håpe på at et par tre kan gå god for dette og en admin kan edite vekk den delen hvertfall jeg ikke føler at fler trenger å se..? :/
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig vi skal ikke be ts måtte utdype traumer eller triggende ting. Har hatt noen kjipe opplevelser i blackout som kom opp som traumer en stund etterpå og trodde jeg var på vei til å bli sinnsyk. Nå ble det mye graving i det og en politietterforskning som kom fram til at det hadde skjedd. Tror ikke man skal ta for gitt at det er falske minner. Falske minner er ikke vanlig, men fortrenging av ting som har skjedd er derimot ekstremt vanlig.
Jeg gikk rundt i årevis og trodde jeg hadde driti meg ut totalt på en handletur med familien etter å ha spist en pakke Imovane. Jeg hadde gått opp i trynet på ansatte og bestemt krevd å få prate med "menneskene bak maskene". Jeg trodde det hadde vært så katastrofalt flaut at ingen ville prate om det, men når jeg mange år etterpå spurte de jeg var med så virka det helt ukjent.
Har også en annen kveld med sterk påvirkning der jeg ikke vet hva som er paranoide vrangforestillinger og hva som egentlig skjedde. Jeg håper jeg var sinnsyk. Den har gått på repeat i hodet mitt i så mange år at det som er igjen er sannsynligvis fullstendig korrumpert.

Det kan hende uderbevisstheten din prøver å fortelle deg noe. Hvis du ikke husker drømmene dine så finner den andre måter å mase på
Sist endret av Bothrops; 19. februar 2020 kl. 17:51.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Jeg gikk rundt i årevis og trodde jeg hadde driti meg ut totalt på en handletur med familien etter å ha spist en pakke Imovane. Jeg hadde gått opp i trynet på ansatte og bestemt krevd å få prate med "menneskene bak maskene". Jeg trodde det hadde vært så katastrofalt flaut at ingen ville prate om det, men når jeg mange år etterpå spurte de jeg var med så virka det helt ukjent.
Har også en annen kveld med sterk påvirkning der jeg ikke vet hva som er paranoide vrangforestillinger og hva som egentlig skjedde. Jeg håper jeg var sinnsyk. Den har gått på repeat i hodet mitt i så mange år at det som er igjen er sannsynligvis fullstendig korrumpert.

Det kan hende uderbevisstheten din prøver å fortelle deg noe. Hvis du ikke husker drømmene dine så finner den andre måter å mase på
Vis hele sitatet...
Kunne sverge på at moren min hadde en alvorsprat med meg angående det faktum at jeg var stupfull på en mandags kveld, og at hun fant piller som ramlet ut av lommen min.

Men idag virket hun helt normal, som om ingenting har skjedd. Og pillene lå fortsatt i bukselummen da jeg sjekket i går.

Kan det være hjernen som blander minner i full rus. For jeg mistet nemlig en pose piller utover en narvesen på lørdagen i en cocktail dose som kunne drept meg hadde jeg lagt meg til
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne sverge på at moren min hadde en alvorsprat med meg angående det faktum at jeg var stupfull på en mandags kveld, og at hun fant piller som ramlet ut av lommen min.

Men idag virket hun helt normal, som om ingenting har skjedd. Og pillene lå fortsatt i bukselummen da jeg sjekket i går.

Kan det være hjernen som blander minner i full rus. For jeg mistet nemlig en pose piller utover en narvesen på lørdagen i en cocktail dose som kunne drept meg hadde jeg lagt meg til
Vis hele sitatet...
mulig, vil du finne ut sikkert ved å konfrontere moren din?