Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1655
Hvorfor får jeg kun noen ganger valg om å starte en anonym tråd og andre ganger ikke? Må si det er ca 50/50. F.eks nå så har jeg ikke dette valget, og det ødelegger for en tråd jeg vil starte...
det er enkelt å greit at noen evner i forumet som feks rusmidler som man kan poste anonymt
Nysgjerrig
Jacobpk's Avatar
Trådstarter
62 8
Sitat av RapTouR Vis innlegg
det er enkelt å greit at noen evner i forumet som feks rusmidler som man kan poste anonymt
Vis hele sitatet...
Men dette bør jo funke på diskusjonsemnet også? Som sagt går det kun noen ganger
Det er kun i rus-forumene og skråplanet-forumene det er mulig å poste anonymt, som du kan lese om du klikker på lenken til BomberMan.
Sist endret av Veggen; 8. november 2019 kl. 00:04.
Sitat av Jacobpk Vis innlegg
Men dette bør jo funke på diskusjonsemnet også? Som sagt går det kun noen ganger
Vis hele sitatet...
Det dukker kun opp i visse underfora, ikke "noen ganger", og er en konsekvens av misbruk. Et tilfelle av "this is why we cant have nice things", rett og slett. Om du vil ha anonymitet, tar du ansvar for det selv, og outsourcer det ikke til et forum. Du står helt fritt til å bruke en protonmail eller andre krypterte eposttilbydere og gå via TOR og/eller VPN om du ønsker.