Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3154
Jeg vurderer og prøve 2C-B men så har det seg slik at jeg er på narkotest 1 gang i måneden oss snuten. Vil 2C-B vises på en narkotest?
Med mindre de har endra testene i det siste, så vil det ikke slå ut på en vanlig urinprøve.

Vil forresten legge til at om du tar det i kapsel/tablett-form, så kan det hende det er blanda ut med andre stoffer som kan gi utslag. Vær obs på det.
Sist endret av Eplegutten; 14. august 2015 kl. 11:30.
Takk! skal se om jeg får til og finne no 2cb som ikke inneholder no annet fancy
Sitat av trippy Vis innlegg
Det kan slå ut som amfetamin, liten kjangs men den er tilstede:
Vis hele sitatet...
Det skjedde kompisen mn forrige uke
Vel, nå er det snakk om doseringer 1/10 av amfetamin. Og dette er heller ikke identisk til amfetamin, så proporsjonelt kan det tenkes at doseringene må være i enda større brøkdel. Btw, er du født i 98 bør du ikke ta 2c-b. Har du en 2 uker på deg, vil jeg tro det går helt fint, men better safe than sorry. Er en tura kveld verdt et potensielt helvetes rabalder?
har en måned på meg så tror ikke det er no stress om jeg tar meg en tura kveld i morgen om så det er litt amf i btw hvorfor burde jeg ikke ta det når jeg er født i 98? hehe lurte bare
Sist endret av ganjaman98; 14. august 2015 kl. 16:54.
btw hvorfor burde jeg ikke ta det når jeg er født i 98?
Vis hele sitatet...
Punkt 2:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=116024
Tja, en bør uansett vente med psykadelika til en er minst i tyveårene, helst 25+, da hjernen er fult utviklet. Bare en tommelfingerregel.
begynner og revurdere sterkt nå om jeg skal tørre og ta 2c-b, har bipolar type 2 og vet ikke om psyken min takler det så bra. :/
Sitat av ganjaman98 Vis innlegg
begynner og revurdere sterkt nå om jeg skal tørre og ta 2c-b, har bipolar type 2 og vet ikke om psyken min takler det så bra. :/
Vis hele sitatet...
Høres ikke særlig lurt ut nei, når du både er ustabil allerede, OG så ung. Hjernen din er ikke ferdig utviklet engang. Jeg er midt i tjueårene nå og har vært bipolar 2 siden tenårene, men har klart meg fint fram til i fjor da jeg plutselig ble veldig mye verre. Og jeg er så takknemlig til meg selv for at jeg ikke har testet skikkelig psykedelika enda, selv om jeg har hatt det i tankene i mange år, for jeg vet at da ville jeg bare lurt på om dét kunne være grunnen til at jeg ble verre til sinns. Og vært sint på meg selv for det. Vil si det er en fordel med tanke på å leve med det, å vite at dette er bare sånn jeg er - det er ikke min egen skyld, kan ikke klandre meg selv. Synes det er noe du bør tenke gjennom også.
Hvis du føler deg usikker grunnet diagnosen så ville jeg stått over, eventuelt vent en god stund. Har man innstillingen at dette kan gå dårlig så går det antageligvis dårlig. Har selv bipolar lidelse 2 og har mye erfaring med ulike substanser, primært lsd og mdma i de senere år. Mener å ha lest at mdma kan trigge hypoman fase, men dette har ikke skjedd med meg. Det har egentlig gått ganske bra over mange år med sporadisk bruk, men smellen måtte komme til slutt. Jeg fikk en nedtur etter mdma som jeg ikke unner noen. Er det sånn at du er født i 98 burde du stå over uansett, uavhengig av diagnosen.

Jeg har ingen førstehåndserfaring med 2-cb så det ville vært feil av meg å uttale meg for mye om hvordan det vil kunne slå ut i forhold til eventuell depresjon eller hypomani under eller etter rusen. Har dog erfaring med andre 2c-*

Det her høres sikkert veldig kjipt ut og jeg er ikke noe bedre selv, men rutine i hverdagen er veldig viktig for å kunne leve et ganske greit liv. Dette inkluderer jevn søvn, altså legge seg til samme tid hver dag, noe jeg aldri gjør i helgene, skal sant sies. Ideelt sett skal man ikke røre rusmidler overhodet, om det er koffein, alkohol eller andre substanser. Bipolar lidelse kan være ganske artig på sin egen rare måte.

Nå var vel egentlig ikke dette en tråd hvor jeg skulle skrive opp og ned om bipolar lidelse, men jeg ønsker deg bare alt godt, du er fortsatt ung, og har mange gode år foran deg
Sist endret av hestpåpinne; 15. august 2015 kl. 15:31.
kan vell tro på den ja, tror jeg står over og ser det ann når jeg har blitt litt eldre muligens vi får se..
Sitat av ganjaman98 Vis innlegg
kan vell tro på den ja, tror jeg står over og ser det ann når jeg har blitt litt eldre muligens vi får se..
Vis hele sitatet...
Du har nok av tid til å eksperimentere når du blir voksen, ikke ødelegg sjangsene dine til det nå, med å ødelegge hodet ditt.
kan vell tro på den ja, tror jeg står over og ser det ann når jeg har blitt litt eldre muligens vi får se..
Vis hele sitatet...
Modent og klokt valg. Det vil du nok være glad for når du evt. tar psykedelika når du blir eldre.
2C-B er en av mine favoritter, og jeg anbefaler ikke det stoffet til et hode under 20 år.
Skal man på død og liv ta noe før den tiden så burde det være maks MDMA.
Sitat av stnistad Vis innlegg
2C-B er en av mine favoritter, og jeg anbefaler ikke det stoffet til et hode under 20 år.
Skal man på død og liv ta noe før den tiden så burde det være maks MDMA.
Vis hele sitatet...
Nei, heller weed. MDMA er veldig tungt på det serotonerge systemet, noe som kan slå ut feil i en underutviklet hjerne. Klart, det er mange som gjør det når de er 16-17, men vil heller ha gått for cannabis da det gjelder trygghet.