Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1761
Hei og hå!

Dette er sikkert klin umulig å finne svar på, men jeg prøver meg alikevel.
Husker kun bruddstykker av denne serien som jeg trur gikk på Nrk 2 på slutten av 90-tallet.
Serien foregår i et kontormiljø og vi følger sjefen i et eller annet stort firma.
Jeg mener han er separert og har blond kone og kid.
Han har en digg sekretær som han tenker grisete tanker om (det er sånne små fantasiklipp OFTE). I en av episodene blir han full og blir ferska mens han napper løk på toalettet. Også er han ofte med en kollega på slibrig massagesjappe og får tilbud om happy ending hver gang.

Jeg vet...jeg husker stort sett bare de grisete detaljene, men jeg var fjortiss og tenkte bare med det huet.

Noen som har peil på hva det kan være? Det er IKKE "dream on" som også er sykt bra.
det er ikke også med en alkis, en dude som er sinnsyk i hue og a?
ååå, hørtes utrolig kjent ut
The Office (amerikanske versjonen) ?
The Office?
Nei det er en annen type serie dette her. Vi følger en bestemt person 24/7. Jeg hakke peil på hva plottet er eller noe som helst. Og det irriterer meg!
Sitat av djxfade Vis innlegg
The Office?
Vis hele sitatet...
90 tallet?
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
90 tallet?
Vis hele sitatet...
Slutten av 90 tallet?
Hørtes veldig typisk NRK ut.
@ OP: Du glemte å si hvilken nasjonalitet serien hadde
amerikansk
Sitat av shonny Vis innlegg
Slutten av 90 tallet?
Vis hele sitatet...
Om du mener etter 2000 som slutten av 90 tallet så ok
"Curb Your Enthusiasm"?. Kan hende jeg er på villspor nå men.
Nei det ekke den, men takk for innsatsen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg vet hvilken du mener, men husker bare at den gikk på Tv2, ikke NRK. De burde ha en oversikt over alle programmene som har blitt sendt på nettsidene, så vil prøve der først.
Hadde vi NRK2 på slutten av 90-tallet?
Jovisst.
Men kan ikke si jeg husker serien du prater om.