Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1593
http://i608.photobucket.com/albums/tt166/Timeo-WoW/Surreal.jpg?t=1261150649

Et surrealistisk motiv jeg malte en gang i de tidlige tenårene. Brukte for det meste blyant og fargeblyanter, og litt akvarell-maling. Vet ikke om det har noe slags mening, men jeg hadde det hvertfall gøy når jeg lagde det. Størrelsen på det digitale bildet er ganskje bare en fjerdedel av det faktisk bildet.
Til å være på barnehagenivå var det ganske bra!
Ja hehe, dette er jo like bra som mine ferdigheter i photoshop eller hva gutter?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Jeg føler skryteplassen mister litt av sin verdi om man skal laste opp alt mulig man har laget, og gjerne rundt ti tråder i døgnet.
Trådstarter
Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Jeg føler skryteplassen mister litt av sin verdi om man skal laste opp alt mulig man har laget, og gjerne rundt ti tråder i døgnet.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte på det samme, men jeg fant ikke noen samletråd for tegning og maling, unntatt en der man skulle male ting som folk før i tråden sa at man skulle male. Er det noen sånn samletråd et sted, der folk kan utveksle bilder og kommentarer?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Om du virkelig har et behov for å legge ut et tosifret antall bilder daglig for å få kommentarer, så kan du jo lage din egen samletråd for dine bilder.
Sist endret av Cheroxx; 18. desember 2009 kl. 17:22.
Ja, det hadde vært på sin plass.

Til bilde: Jeg synes ikke det var noe meget spesielt ved bilde og ser heller ut som noe per i kjelleren har gjort på en kveld.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Til å være på barnehagenivå var det ganske bra!
Vis hele sitatet...
Jeg vil jo tørre å påstå at det ikke er den tekniske kvaliteten på et kunstverk som teller, men kreativiteten og tanken bak det Jeg liker foreksempel ikke Odd Nerdrum noe spesielt, selv om han er en mester rent teknisk. Men jeg likte denne tegningen, selv om det ikke egentlig er noe særlig spesielt med den. Den har en viss sjarm, og jeg synes det er ganske tydelig at TS liker å tegne, og det teller jo mye
Men selvsagt, det er jo bare min mening
samme kan vel sies om regine stokkes bilder, men i bunn og grunn er det bare dritt. "dårlig kunst" har jeg lite til overs for, dette er ikke noe unntak.

bedre lykke neste gang.
inspirasjon: http://images.google.no/images?hl=no...pell=1&start=0 og http://images.google.no/images?hl=no...=f&oq=&start=0
Dette minte meg litt om Oddvar Torsheim sin kunst, på en måte. Bare at eg vil faktisk kalle det Oddvar Torsheim gjør for Kunst, og ikkje dette. Oddvar Torsheim er vel egentlig et kunstverk i seg selv, når eg tenker meg om.
Syntes bildet var kuly, typisk surrealistisk, du kunne dog brukt mye mer farger da alle nyansene er for svake. Kult motiv, men dårlig "fargelagt".
Men trenger ikke være god på noenting som helst, så lenge man det gir en noe og man synes det er artig! Så kjør på med blyantene og blokka, og ikke minst med din egen stil. Lykke til