Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1042
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, tok 52.5 mg imovane oralt for 60 min siden. kjenner ikke så mye uten at jeg er litt småsløv. men ingen god rus. det var nøyaktig 1 uke siden forrige gang jeg inntok imovane. Men hvirker her som at jeg må vente mye lenger før jeg prver igjen.

Eller eventuelt ha i meg resten 4 imovane fort som fan

.
Formen din er nok helt på trynet nå med tanke på at du tok 52.5mg, ikke ta mer??!
We got machetes!
Du er garantert passe fjern men du merker det ikke selv, hvertfall på meg når jeg bruker immovane.. Meste har tatt selv er 7 7,5 mg. Da hadde jeg mye "hallo ser" og så ting som beveget seg. Prøv å studer gardinene dine fks? Men tror ikke du ska stappe i deg mer!
Anonym bruker
"Lystig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
52,5mg?!�� er ikke det fali da!!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, tok 52.5 mg imovane oralt for 60 min siden. kjenner ikke så mye uten at jeg er litt småsløv. men ingen god rus. det var nøyaktig 1 uke siden forrige gang jeg inntok imovane. Men hvirker her som at jeg må vente mye lenger før jeg prver igjen.

Eller eventuelt ha i meg resten 4 imovane fort som fan

.
Vis hele sitatet...
for noe pisspreik.

https://www.felleskatalogen.no/medis...aventis-560033

Innsovningsvansker, forstyrret nattesøvn: Voksne: 5 mg. Kan økes til 7,5 mg. Eldre: 3,75 mg (1/2 tablett à 7,5 mg). Kan økes til 5 mg (inntil 7,5 mg ved forstyrret nattesøvn).
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Freefalling Vis innlegg
for noe pisspreik.

https://www.felleskatalogen.no/medis...aventis-560033

Innsovningsvansker, forstyrret nattesøvn: Voksne: 5 mg. Kan økes til 7,5 mg. Eldre: 3,75 mg (1/2 tablett à 7,5 mg). Kan økes til 5 mg (inntil 7,5 mg ved forstyrret nattesøvn).
Vis hele sitatet...
Hva er pisspreik? Hvis du vet så lite om imovane at du måtte dra fram felleskatalogen, så kan du like gjerne la vær å kommentere.

Jeg tok 7x 7.5 imovane =52.5
Dette var selvfølgelig for å oppnå rus, og ikke for å sove.
Jeg er ganske innspist på imovane og har bestemt meg for å ta en pause på minst 1 mnd. for å forhåpetligvis senke tolleransen så mye at jeg kan bruke imovane til det det skal. nemlig sove.
Hadde du uten tolleranse tatt 52.5 mg så hadde selvfølgelig opplevelsen vært ganske drøy, men digg hvis du er glad i rus.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Solid dose dette, hvordan ble formen sist du tok imovane, og i hvilken mengde? Bruker du noen andre gaba medisiner av noe slag?

Høres ut som toleranse for imovane uansett, men på en slik dosering burde du ha kjent noe. Du gjør det nok lurt å ta en liten pause
Sist endret av kmsc; 9. august 2018 kl. 10:48.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kmsc Vis innlegg
Solid dose dette, hvordan ble formen sist du tok imovane, og i hvilken mengde? Bruker du noen andre gaba medisiner av noe slag?

Høres ut som toleranse for imovane uansett, men på en slik dosering burde du ha kjent noe. Du gjør det nok lurt å ta en liten pause
Vis hele sitatet...
Ja for all del jeg kjente at jeg hadde tatt imovane, men fikk ikke helt den godfølelsen jeg var ute etter. Jeg bruker vanligvis 3tabs til innsovning ca to ganger i uka, bare for å få sovet skikkelig ut. Da er det jo litt rus også siden jeg ligger i senga og nyter litt før jeg lar meg selv sovne. Men har i det siste merket at tolleransen er for høy. Følelsen jeg fikk av 3 tabletter får jeg ikke lenger av 6. så dat er det bare å ta en lengre pause. og heller ikke ta benzo som har krysstolleranse med imovane
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Skjønner. Vel, jeg opplever det samme på imovane og det kan noen ganger ha litt med dagsform å si. Jeg bruker det aldri for rusen skyld men får også noen ganger den godfølelsen før jeg sovner, andre ganger ikke i det hele tatt. Og det er sat det som blir sagt om disse medikamentene og benzoer generelt, man er ikke klar over hvor påvirket man er, man kan føle seg nærmest edru.

Dette gikk opp for meg for lenge siden, hadde vel tatt 3x 7,5mg tidligere på kvelden og merket ingen ting av tablettene. Men når jeg reiste meg opp for å gå på do merket jeg at jeg var ustø når jeg gikk, og plutselig mistet jeg mobilen ut av hånden. Tror dette ligger litt i effektene av gaba. Jeg har også mange ganger sagt at jeg "faen ikke er full" når jeg egentlig er helt dritings, man kan(ikke alltid) være langt mer påvirket enn man måtte tro