Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 5622
Hei!

Jeg er ny på dette freak (og til forumer generelt) derfor vil jeg først og fremt be om unnskyldning dersom dette innlegget ikke passer inn på dette forumet.

Det jeg lurte på er om dere vet steder hvor det er mulig å laste ned lydbøker på norsk? Jeg vet at det finnes noen få lydbøker på YouTube, men sikter heller til en plass hvor det er større utvalg. På noen torrenttrackere er det veldig lite av norske lydbøker og til nord bits må man ha invitasjon for å få tilgang så jeg vet ikke engang om de har lydbøker der og kjenner ingen som har bruker der


- adecentman
Storytel tilbyr mange norske og utenlandske forfattere lest på norsk og andre språk for 199,- i mnd, og du kan lytte ubegrenset. Men uten å vite hva du ser etter, er det umulig å gi noen god anbefaling. Hva slags litteratur du ser etter er svært relevant for anbefalinger, all litteratur er ikke oversatt til norsk, og enda mindre spilt inn på lydbok.

Edit: du kan for øvrig søke på siden etter det du vil ha før du tegner abonnement.
Sist endret av Xasma; 16. juni 2018 kl. 01:59.