Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 13526
Hva synes dere er beste RC benzo (evt falske) som fungerer best, og hvorfor? Toleranse og avhengighet m.m?
Ingen . Holder meg til medisiner man vet hvordan fungerer og omtrent hva skadevirkningene er.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Clonazolam, rask innsetning-tid, men selve virketiden er kort (4-8 timer), minner nesten som Alprazolam (Xanor), bare med sterk muskelavslappende effekt. Er en av de mest potente benzoene, men også en av det mest avhengighetsskapende og toleransebyggende.

Dosering måles nedi i mikro-gram (µ).
Sist endret av Mexxy; 28. september 2017 kl. 03:46.
RC benzoer er noe av det verste du kan finne på å ha i deg, clonazolam spes.

Det finnes et hav av benzoer, men bare fem som skrives ut av leger i norge. Og det er det gode grunner til, sikkerhetsprofilen til clonazolam er stygg. Du vil kanskje få lyst til å ta mer enn du hadde planlagt, du skjønner ikke at du er rusa, og så er du i gang. Nedturen er et helvete.
Første gangen jeg prøvde clonazolam, så trodde jeg det var clonazepam, altså rivotril. Det endte ikke bra. Jeg har vanligvis full kontroll over inntaket og greier å beherske meg med rivotrilen mtp. mengde.

Jeg aner ikke hvor lang tid jeg brukte på å knaske i meg de clonazolam pillene, men det var et sted mellom 1-3 uker. Eneste jeg husker, er at jeg fikk pillene i posten. Så x antall dager senere, når jeg gikk og la meg, trodde jeg at jeg hadde 10-15 piller igjen. Når jeg våknet var de borte. Og det skjer aldri med meg på andre benzoer, og jeg har tatt mer xanor, rivotril, stesolid, sobril og mogadon enn jeg tørr å skrive her. Årevis med erfaring, men clonazolam er et benzo jeg finner totalt umulig å temme, med en nedtur som er verre enn feks xanor. Her snakker vi selvmordstanker osv.

Etizolam vet jeg ikke om man pleier å regne som RC nå til dags, men det er i alle fall også skummelt ift. vanlige benzoer. Rusen er selvfølgelig god de første par gangene man tar det, men i likhet med clonazolam er det veldig potent og kortvarig, og dermed ikke til å anbefale.
Jeg ville vurdert rivotril, som er et fint benzo mot angst som man ikke blir så trett av. Stesolid og sobril er tryggest.

Skjønner at du vil ha beste rusen, men å lefle med RC benzoer er så risikabelt at jeg må bare advare alle på det sterkeste mot å ta.
Phenazepam. Jeg vet ikke veldig mye om dette, men det har fortsatt RC status afaik. Dette stoffet har svært mange skrekkhistorier.

Sitat av reddit
Hello everyone. Thank you for your responses! To clarify any confusion, this happened almost five months ago, and I was in a PHP (partial hospitalization program) treatment group up until two weeks ago when I graduated. I am now receiving one-on-one therapy through my college (which I am back at, full time). Best wishes

http://i.imgur.com/uPhezGI.jpg

I read all the horror stories regarding phenazepam before I purchased it. "Such irresponsible drug users," I thought to myself. My ex-boyfriend and I bought a gram of lab-tested, 99% pure, powdered phenazepam online in April 2013.

If you're not familiar with it, phenazepam is a benzodiazepine analogue. It exhibits similar effects. Anxiolytic, loss of inhibition, coordination issues, amnesia. It is ridiculously potent. In the above picture, there is the equivalent of 10,000 10mg Valium tablets. Not only that, but effects after sublingual dosing cannot be felt for at least one and a half hours, up to four. My ex and I both took around 3 hours. However, even then, we didn't really FEEL high. This made repeated-dosing seem like a great idea. To top it all off, we weren't weighing it. I read a post that recommended dipping a dry toothpick into the bag and placing it under the tongue. So that's what we did. Three times a day. Every day. For two weeks.
Vis hele sitatet...
Det gir sikkert en ganske heavy effekt, og er vanskelig å dosere da det er er over 100 ganger mer potent enn diazepam.

https://www.reddit.com/r/Drugs/comme..._in_two_weeks/
Sist endret av Ellipsis; 28. september 2017 kl. 12:59.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det Ellipsis sa

Jeg var ganske så aktiv med rc's i bygda der jeg bodde, og det tok ikke lange tia før folk som ikke hadde like mye peil som meg - begynte å bestille...

Fenazepam er et av de jævligste benzoer jeg har vært borti. Skulle bare et halv fyrstikkhode med pulver før jeg blacket totalt. Og det varte i 2 dager.

Nå er jeg er relativt grei kar, så jeg gjorde ikke så mye utav meg - heldigvis.
Det var derimot de som kombinerte alkohol og fenazepam ilag...

De ranet 6 av naboene for verdisaker/sprit/piller - og husket ikke nooooe av det når de våkna opp i cella 2 dager senere...

Greia er, jo mer man tar av en substans - jo mer bivirkninger får man. Og når bivitkningene på bz er hukommelses-tap, og at sperrene ryker - da sier det seg selv at det kan ta av.

Phenazepam er den jævligste i min erfaring, skulle så sinnsykt lite til - og halveringstiden er av de lengste.
Etizolam var som en pulver-utgave av Xanax, slo hardt, fort - men den var letterr, mer euforisk.
Har prøvd flere av de pulver-benzoene/research-benzoene, og min konklusjon er ; Best å få de av legen

Når hukommelsen svikter på 10mg Apodorm - så trenger jeg ikke akkurat mer hukommelsestap.
Av RC har jeg bare testet Etizolam og Clonazolam.

Favoritten min er Clonazolam for den gjorde meg veldig euforisk, ingenting var negativt å ble god og slapp i kroppen mens jeg samtidig var klar i hodet.
Den er suverent bedre enn Clonazepam(Rivotril) med helt ulik effekt. Det er utvilsomt den beste benzoen jeg har prøvd.
Har prøvd "alt" med unntak av Rohypnol.

Rusen ligner på euforien til Sobril men ganger fem, litt som storebroren til Xanor, avslappet i kroppen som en hestedose valium, ja føltes litt
som at jeg svevde på en sky.
Rett og slett en snasen kombo ulike benzoer men jeg utelater rivotril som den ironisk nok har minst likheter med.
Kan vel si takk og lov for at den er så lite tilgjengelig for rusen var på grensa til uimotståelig, noe jeg fort kunne bli avhengig av.
Abstinensene var selvfølgelig jævlige men varte ikke så lenge, og hvis jeg husker rett så er den 2-3 ganger mer potent enn rivotril.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg vil absolutt si at flunitrazolam er den beste rc benzoen jeg har prøvd, og jeg har prøvd alle flub og clonazolam etc..

0,125mg gir fin beskymringsfri tilværelse, 0,250mg nodder du på. 0,375-1mg er det ekstrem eufori og varmt teppe følelse den første timen, så våkner du 16 timer senere med blackout �� relativt kort halveringstid og slår ikke ut på dipstick eller blodprøven purken sender til analyse ved mistanke om ruskjøring��

Flunitrazolam er storebroren til rohypnol/flunipam på steroider
Sist endret av tradesman; 1. januar 2020 kl. 22:53.