Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 835
Jeg har forsøkt å laste ned noen spill og i instruksjonen som sto med var det skrevet at man muligens måtte bruke et program som heter Starforce Nightmare. Den skulle vist koble ut de andre cd driverene eller noe. Jeg ble bare litt skeptisk til å bruke det da jeg fant en komentar hvor noen ikke hadde klart å få dem til å fungere igjen. Er det noen som har kjennskap til dette programmet og vet om det er sikkert å bruke?
Litt feil plassert denne topicen.. Prøv å finn ut. Så si ifra om det funket.
Jeg har prøvd det i sammenheng med Cossacks 2, og jeg fikk det ikke til å funke
Jeg antar at du vet litt om starforce 3 kopi-beskyttelsen så det gidder jeg ikke å ramse opp nå, eventuelt kan du google.

Uansett, Føler du deg ikke trygg ved bruk av Starforce Killer programmet så finnes det andre alternative programmer som gjør samme nytten.

Eller så kan du helt enkelt slå av maskinen og plugge ut ide eller strøm kabelen bak i cd\dvd-rommen din.. for det vill gjøre akkurat samme nytten som software.. bare på en annen metode så klart.

Annbefaler deg da å bruke software med tanke på at det er slitsomt i lengden å måtte plugge ut og inn kablene til hverdags bruk.
Jeg har brukt Starforce killer'n med hell. Men programmet må være resident hele tiden. Du kan ikke close det etter at du har valgt de gitte instillingene (tar though ikke mye plass)
Trådstarter
Sitat av smukken_
Jeg har brukt Starforce killer'n med hell. Men programmet må være resident hele tiden. Du kan ikke close det etter at du har valgt de gitte instillingene (tar though ikke mye plass)
Vis hele sitatet...

Mener du at man da ikke får det tilbake som før igjen?

Takk for svar
Nei da - man skrur av f.eks. IDE enheter og skrur de på igjen på tilsvarende måte.
Eneste jeg mente var mens man spiller spillene med Starforce så nightmare være i bakgrunnen. Glemmer man å enable enhetene igjen så spiller dette også liten rolle før man evt. savner de og husker å skru de på igjen.