Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1311
Jeg og noen kompiser har planer om å dra en tur til danmark for fyll og morro!
Lurer da litt på om dere har noen tips til steder å "campe" på?
Vi vurderer å leie en hytte i en ukes tid eller noe! Noen som vet om fine steder på nettet som har utleie av billige hytter? Vi vurderer faktisk København, er vel noen fine utesteder der!
Jeg har noen venner som gjorde det samme som dere skal. De leide ei hytte litt utenfor byen.. Så pendla de inn hver kveld til alle de hotte utestedene. Funket fett det! Tror jeg også skal gjøre noe slikt når jeg er gammal nok...
Apropo gammal nok, noen av de som skal være med er ikke fylt 18 enda.. Men aldersgrensen på alkohol er vel ikke mer enn 16 i danmark? Det burde jo tilsi at noen utesteder er 16+
Denne tråden er vel tatt opp før? f.eks http://www.freakforum.nu/forum/showt...hlight=danmark

Men denne plassen låg vi på, herlig plass, herlig betjening og Jomfu Anesgade!
Absolutt å anbefale.
http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?id=35
Det vet jeg ikke.. Men jeg hadde i hvertfall følt meg mer sikker som over 18år. Da slipper jeg i hvertfall ingen nedturer dersom jeg skulle blitt kasta på gata
Man har lov til å kjøpe alkohol når man er 16, men man kan ikke drikke den før man er 18 (realistisk ikke sant?). Thus, man blir ikke servert på utesteder, men man får kjøpt i butikk.
Hentet fra: http://www.actis.no/article.php?articleID=2635
Danmark innførte 16-årsgrense for kjøp av øl, vin, brennevin og tobakk i butikker 1. juli 2004. Legitimasjon med bilde må framvises. Aldersgrensen for kjøp av alkohol på utesteder er 18 år.
Hva heter den byen som blir kalt ungdommenes Ibiza i Danmark? Husker ikke helt, men ligger nord-vest i Danmark

1000 vis av ungdommer reiser dit hver sommer for å feste.
Det er sikkert Aalborg, Jomfru Anesgade. Var der ifjor, konge plass.
Det er vel Løkken som er kjent som danmarks svar på Ibiza.
Sitat av soetnos@dANI
Det vet jeg ikke.. Men jeg hadde i hvertfall følt meg mer sikker som over 18år. Da slipper jeg i hvertfall ingen nedturer dersom jeg skulle blitt kasta på gata
Vis hele sitatet...
Hehe, ikke mitt problem det der.. men hadde jo vært litt morro om de hadde kommet inn også, men man får vel drikke ute.. er jo sommer og fint vær (forhåpentligvis)

For google litt rundt på navna som ble posta!
Sitat av Raymond
Apropo gammal nok, noen av de som skal være med er ikke fylt 18 enda.. Men aldersgrensen på alkohol er vel ikke mer enn 16 i danmark? Det burde jo tilsi at noen utesteder er 16+
Vis hele sitatet...
Mange uteplassa er 18+. I alle fall i Aalborg kor eg er en mnd i året
surt det der med 18 år ja, hvis jeg får blitt med på turen så hadde det vært kost med et par øl i solskinnet :P Men må jo ikke være inne i det fine været. Er ikke værre enn at vi drikker på hytta :P