Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5811
fant egentlig ikke noe sted og legge denne tråden, men fant ut at den sikkert fungerte bra her.
Satt å så på film igår og da begynte jeg og tenke litt, der ble kloroform brukt som "bedøvelse" eller for å svimeslå personer..med nærmere ettertanke ser man jo dette i mange filmer. Spørsmålet er da om dette virkelig funker fett, og værste bivirkningen er hodepine omtrent som en saftig bakrus? eller er dette et stoff som fucker opp hjernen så det er lite lurt og teste? Spør av generell interesse, har ikke tenkt og kidnappe noen
Ingenting er som personlig erfaring
Så i mine yngre dager kjibba jeg litt på labben på skolen og helte det på ei fille (hadde en venn som passa på at jeg ikke strøk med).

Det tar IKKE så kort tid som på film. Måtte puste inn gjennom filla i over ett minutt for å bli svimmel, og et minutt til for å bli "borte"... Sov i 5-10 minutter og våknet med er "rar" følelse.
Virkningen var helt over etter ca 15min. Ingen "hangover"...
Det funker sikkert ganske bra hvis man får det til riktig, men det er litt risky å lage det da :S Azeton avvikler jo en giftig gass når man lager kloroform, derfor må man ha gassmasker og sitte ventilert..

Vil ikke anbefale å lage det selv, men hvis man har det ferdig fremkalt så er det ikke så stress.. ^^,
Men er det farlig? Noen ille bivirkininger?
Toonamy: Man kan faktisk dø, hvis man er uheldig. Man kan havne i koma, og ganske masse kan skje.

Jeg henviser til www.erowid.com hvis du vil vite mer. Jeg vet selv ikke så mye om kloroform, men jeg vil tro knarkerene der inne vet side opp og side ned om temaet.
Sist endret av pinnsvinet; 24. juni 2005 kl. 21:45.