Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 893
Noen som har tenkt seg på XplorewithNoLimit ?


Arrangeres i Verdalshallen i Verdal (9 mil nord for trondheim, en og en halv times togtur) og har plass til 300 deltakere.

Copypaste fra infosiden;

starter: Onsdag 29. Juni klokken 12:00
slutter: Lørdag 2. Juli klokken 12:00
Sted: Verdalshallen i Verdal, Nord-Trøndelag - Norge
Plass til: 300 deltakere
Internett: 30mbit Internett-linje
Nettverk: Helswitchet 10/100mbit
Pris: Deltaker: 250 NOK for en billett kjøpt gjennom party-system.net (300 NOK i døra)
Jeg kommer kanskje, avhenger av tid, penger og ork

Men dumt at det ikke er fra f.eks. fredag til tirsdag istedet, det hadde vært ypperlig
Jeg skal mest sannsynlig, men har ikke transport og vet ikke om jeg gidder tog:S
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Hei, tog er null problem. Vegg i vegg med stasjonen på Verdal er taxicentralen, og taxi opp til hallen koster ikke all verden. Verdal er ikke store byen akkurat

Forøvrig kan det hende at jeg har en plass i bilen, har ikke hørt fra tredjemann som skulle sitte på på en uke nå, så det kan hende han har trekt seg.
Skulle ønsket dette LANet skulle vært i Rogaland heller Hørtes knall ut!
Vidder: Du må gi beskjed da Hadde vært fint om du hadde fått plass.
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Tredjemann skulle være med alikevel, og det blir nok meget trangt med 4stk da jeg har en sedan

Kan sikkert plukke deg opp på stasjonen, dog.
Sist endret av vidder; 22. juni 2005 kl. 20:57.