Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 702
Planlegger å kjøpe meg nytt digitalkamera, da mitt 3,5 år gamle kamera begynner å bli for "utdatert"

Regner med det blir Sony, og lurte på om noen har erfaringer med Sony Cybershot DSC-W7, som er det jeg nå har "sett meg ut".
Morra mi har ett http://produkt.akam.no/vis_produkt.p...68&view=images
som også har 7 megapixler og bruker carl zeiss opptikk så de to skal vell være ganske like ... så jeg synes kamera er ett bra digitalkamera

EDIT : Kamera du så på fikk også en 5'er i din side HER
Sist endret av frgz; 21. juni 2005 kl. 17:11.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
w7 er helt konge. Litt stort, men utrolig bra optikk. Veldig bra bilder, rask oppstart og muligheten for å ta bilder fort også. Selger dette på jobben. Det eneste folk synes er litt dumt, er prisen.
Høres bra ut. Regner med jeg får det noe billigere da jeg kommer til å kjøpe det i USA om et par uker. Hva selger dere det for i Norge?
Kan ikke si jeg synes det var direkte dyrt. Men arrait, ligger rett under 4k i Norge da