Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 813
Har et lite "problem" som jeg lurer på noen kan hjelpe med.
En gang for vel 1,5 år siden så jeg en film på TV. Husker ikke hvem som spilte i den eller hva den heter. Skulle gjerne visst hva den het for den var veldig bra.

Handlet om et "par", dvs en mann og en kvinne som traff hverandre på en skøytebane. Så var det litt frem og tilbake, men greien var at de øsnket å treffe hverandre igjen, men det var alltid rett før.

Blant annet kom den ene inn i lobbyen på et hotell, mens den andre akkurat gikk inn i heisen, uten at de visste om hverandre. Men helt til slutt traff de hverandre...

Mener å huske handlingen var fra New York, om vinteren.
Sjanger var romantisk kommedie.

Kan noen hjelpe meg?
Sist endret av Fjøslukt; 6. januar 2007 kl. 14:32.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Ikke umulig at det er Sliding Doors du snakker om?
Nei, det er ikke den.. Jeg husker den også. Hun dama trodde på skjebnen, derfor sa hun at begge skulle gå i hver sin heis, og om de havnet i samme etasje var det skjebnen som hadde bestemt det. De hadd trykket på samme knapp, men det var noen som kom på heisen i en annen etasje...

Hu dama skreiv også navnet, adressen og telefon nummeret sitt i en bok, som hu solgte til en bokforhandler elns. Han fant etter lang tid igjen boka...
Ja, er ikke Sliding Doors, men den filmen "Mainer" snakker om

Hva heter den, da?
Filmen heter Serendipity !
Er ingen stor fan av 'romantiske komedier' men denne er faktisk veldig bra !
Er jo ikke akkurat noen ulempe at Kate Beckinsale er med i den heller......
Har sett denne jeg også. Liker ikke sjangeren, men denne er faktisk bra
John Cusack er jo konge. Er heller ikke fan av sjangeren, men denne er kul.