Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1308
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Fyttikatta, i den nye jobben min opplever man en del gale ting. Men denne tar kaka - over de neste 7 dagene skal jeg delta i Scumball Rally - det er litt saann som Gumball, bare det at bilen bare koster 5000 kroner. Vi klarte aa faa tak i en Toyota MR2... Haaper vi overlever turen!

Ruta gaar over hele europa, inkludert Nurburgring, men det er alt vi vet. Armert med GPS-kart og rutebeskrivelse (som vi ikke faar foer startskuddet gaar) kommer dette til aa bli bra! hehe.

Om du er interessert kan du lese mer om det her. Der finner du ogsaa en live GPS tracker vi har festet paa bilen, saa du ser hvor turen gaar! Om jeg ender opp i Norge, bruk GPS trackeren til aa finne meg og bring meg oel!

Tjena,

SharQ
Sist endret av SharQ; 20. april 2006 kl. 11:12.
Dette hørtes fryktelig snålt ut. Hva slags galen sjef har du, som sender deg i et vrak ut på veien?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Heh, jobber for bilblad, vettu. Da skjer det denne typen stunts.
jeg vil ha noen av din jobb!
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Pick me up and take me with
Hørtes morsomt ut det der.
Du skulle heller ha kjørt denne: http://www.fastcar.co.uk/Car_board.Yfd904ZojX03Jg.html så hadde du hatt masse £ til øl.
kom deg til oslo så tar vi en pils!
http://www.fastcar.co.uk/Track_the_S...V1oa2rmWw.html

er du turkish eller midge? Anyways, lykke til!
Jævla kult. Hvis du er så uheldig og komme til tromsø kan jeg skaffe deg øl.
Dæven - lever du? Uansett, kult. Hvor jobber du, og hvem kjører du med?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Jeg lever i beste velgående! Jeg jobber for Fast Car magazine (www.fastcar.co.uk)

Sitat av cokeloop
er du turkish eller midge?
Vis hele sitatet...
Jeg er Turkish! Det er ikke så lett å forklare.. hehe
Sitat av SharQ
Jeg er Turkish! Det er ikke så lett å forklare.. hehe
Vis hele sitatet...
har du sagt A, må du si B?
Misunner jobben din, btw
Pell deg innom Hamar for litt pils til deg og 96% til engelskmennene :P