Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2099
Hei,

Jeg kjøpte engang heroin fra gata i Oslo. Den var rosa på farge, og var som en hard klump, flat på begge sider- som om den var "pressa som ei hasj-plate" og så delt opp.

Ei narkoman dame jeg traff, sa noe a'la "Du trenger ikke skyte en hel halv-grammer, selv om noen gjør det".

Jeg satte et skudd med ca. en kvarting, og ble ganske stein. Men ikke mer enn at jeg klarte å oppføre meg normalt-

Senere på dagen satte jeg en 0,3g klump med brun heroin- da ble jeg ganske stein, kaldsvett.


Jeg hører at 100mg er en dødelig dose, om heroinen er bortimot 100% ren.

Hvor mye er en normal dose heroin? (Intravenøst)

Og hvor mye varierer kvaliteten på heroin kjøpt på gata.

Takk for svar,

-meg
Sist endret av Veggen; 24. oktober 2019 kl. 14:06.
Vanlig dose er vel alt ifra 0,15 og oppover. Spørs om du har toleranse og trenger det for å bli frisk eller for å bli stein.

Tror ikke man får tak i så veldig ren dop i Norge, ingenting som er 100 prosent reint iallefall. Men hvit dop er noe av det sterkeste man får tak i, så om du får det må du være forsiktig.
Gjennomsnittlig kvalitet på gate-heroinen er sånn 15%. Men det hender det kommer noen latterlig sterke partier inn som tar livet av folk som fluer så det er veldig lurt å prøve en liten dose først.
Rosa heroin..? Det ville jeg vært voldsomt skeptisk til, jeg har aldri hverken sett eller hørt om noe sånt.
Når jeg ble tatt med 50g Heroin slo den ut på 12,7% på labtest!
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Rosa heroin..? Det ville jeg vært voldsomt skeptisk til, jeg har aldri hverken sett eller hørt om noe sånt.
Vis hele sitatet...
Den var rosa/beige, kom i plate- og smakte "medisin" (legekontor-smak)

og var veldig god!