Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2367
Okei jeg tenkte og lage en Brompton cocktail, hvor mye av hva trenger jeg i denne cocktailen? Har en flaske jack og honning og 10stk 2mg alprazolam og 3x10mg oxycontin, jeg mangler eventuelt bare (amf?) eller kokain.
Originalt var det en blanding imellom morfin, alkohol, og kokain. Dette ble brukt på kreftpasienter. Det er også gjerne tilsatt kvalmestillende midler. Keep in mind, at kokain har svært lav biotilgjengelighet oralt, og amfetamin er derfor bedre å bruke dersom det er en litt speeda rus du er ute etter. Orginalt inneholdt cocktailen en varierende mengde morfin, 10 mg kokain, 2.5 mL med 98% etanol, 5 mL sirup BP og en varierende mengde kloroformvann. Dette er da den eldre medisinske varianten av stoffet. Du trenger virkelig ikke benzo. Hvordan du kan lage det er: Sprit av eget valg, litt oxy, eller opiater av eget valg, og amfetamin eller kokain, og gjerne en brustype til å blande ut med. Det er veldig mange forskjellige oppskrifter av det på nett. Merk at alkohol og opiater ikke er en lur blanding, da du kan oppleve respirasjonssvik, og dø.
Trådstarter
11 0
Sitat av Relevant Vis innlegg
Originalt var det en blanding imellom morfin, alkohol, og kokain. Dette ble brukt på kreftpasienter. Det er også gjerne tilsatt kvalmestillende midler. Keep in mind, at kokain har svært lav biotilgjengelighet oralt, og amfetamin er derfor bedre å bruke dersom det er en litt speeda rus du er ute etter. Orginalt inneholdt cocktailen en varierende mengde morfin, 10 mg kokain, 2.5 mL med 98% etanol, 5 mL sirup BP og en varierende mengde kloroformvann. Dette er da den eldre medisinske varianten av stoffet. Du trenger virkelig ikke benzo. Hvordan du kan lage det er: Sprit av eget valg, litt oxy, eller opiater av eget valg, og amfetamin eller kokain, og gjerne en brustype til å blande ut med. Det er veldig mange forskjellige oppskrifter av det på nett. Merk at alkohol og opiater ikke er en lur blanding, da du kan oppleve respirasjonssvik, og dø.
Vis hele sitatet...
Hvor mye 60% kontra opiater er ca greit, vet det avhenger fra person til person, og om jeg har ca 0,7 med makka i? Jeg er ikke noe tolerant. Egentlig vet jeg ikke hva jeg vil oppnå, litt "lykke"?

"Ja, dette synes jeg hørtes både morsomt og smart ut!

Jeg veit at sånne kommentarer er teit. Jeg måtte bare. Sorry"

Du vet, men allikevel så måtte du bare? Koselig da
Er dette så lurt da? Du høres ikke ut som du er særlig erfaren med noen av stoffene, og det å blande det der kan fort ende i katastrofe. Vil anbefale deg å blande amf og sprit, å bruke benzoen når nedturen melder seg i stedet
Sitat av Forvirrasau Vis innlegg
Egentlig vet jeg ikke hva jeg vil oppnå, litt "lykke"?
Vis hele sitatet...
Og dette er noe oxyen ikke klarer på egen hånd?
Sist endret av DfenZ; 26. juni 2015 kl. 05:20. Grunn: jævlig dårlig formulert
Trådstarter
11 0
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Og dette er noe oxyen ikke klarer på egen hånd?
Vis hele sitatet...
Høres kanskje jævlig teit ut,men jeg føler meg veldig alene og har ingen venner etter jeg kuttet ut rusmiljøet, alt jeg vil er og flyte i en annen verden litt dopet i morgen i min egen seng med musikk i ørene

Sitat av Forvirrasau Vis innlegg
Høres kanskje jævlig teit ut,men jeg føler meg veldig alene og har ingen venner etter jeg kuttet ut rusmiljøet, alt jeg vil er og flyte i en annen verden litt dopet i morgen i min egen seng med musikk i ørene
Vis hele sitatet...
Hørtes kanskje litt destruktiv ut her, vil bare slappe litt av og "bare drømme meg bort med musikk i ørene" og oxycontin funker godt alene, imens bare makka og eller uten alkohol bare gjør meg nedstemt. Men denne cocktailen høres interessant ut og er mer enn villig til å teste dette
Sist endret av Forvirrasau; 27. juni 2015 kl. 02:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Forvirrasau Vis innlegg
Høres kanskje jævlig teit ut,men jeg føler meg veldig alene og har ingen venner etter jeg kuttet ut rusmiljøet, alt jeg vil er og flyte i en annen verden litt dopet i morgen i min egen seng med musikk i ørene
Vis hele sitatet...
Du trenger å ta deg sammen og møte nye mennesker, skaffe deg en hobby, eller å få terapi, ikke mer knark. Tror du selv vet dette, og det var kanskje grunnen til at du postet hva jeg siterer? Cocktailen fungerer nok midlertidig, men når rusen er ute vil du være der du er nå igjen, og sakte men sikkert gli inn i rusmiljøet du nylig har kuttet ut. For lykke uten rus på lang sikt må du skaffe deg et liv du kan nyte uten rus, og eventuelt bruke rus som en bonus av og til. Spørsmålet ditt angående eliksiren har jeg besvart som best jeg kan allerede.