Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3127
Hei,
Først og fremst, vet at dette ikke er noe helseforum, men spør for å se om noen andre her har opplevd lignende.

for et par uker tilbake kjøpte jeg meg en 5er koakin for å teste ut selgeren. Kjøpet ble gjort av en venn via en venn, så jeg har ingen direktekontakt med selger.

Synes i seg selv at kokainen var skuffende.. Ble fort tett i nesa, og hvitt pulver samlet seg opp i nesa, men på enkelte "snort" kom kola-rusen.

Så spoler vi fram til mandag (18 august),
Skulle game hele natta med noen venner og bestemte meg for å kjøre kola for å holde meg sharp. Tok nok litt for mye litt for fort, og endte opp med skikkelig brystsmerte. Brystsmerten var ille, men samtidig dunket hjertet for harde livet, og det ble vanskelig å puste. Vurderte ringe ambulanse, men klarte ikke gjennomføre det. Har en pulsmåler hjemme og den viste at jeg lå i relativt normal puls, selv om sys/dia var noe høy.

De følgende dagene har jeg vært tungpustet, fort sliten og orker genereltsett mindre. Idag bestemte jeg meg igjen for å se om det var noe psykisk, så tok 2 linere kola, men fikk fort hjerte i halsen og ble uvel. Jeg lå da på 130 i hvilepuls ca. Jeg dro alikevel ut på byen og har totalt tatt 2 øl og 2 energi-drikker, men orket ikke være ute så lenge som jeg pleier.

Spørsmålene mine er som følger:
- Noen som vet hvorfor jeg føler meg så "shitty"
- Ettersom at kolaen var blandet ut med "fyllpulver", kan det tenkes at dealeren har blandet inn noe syntetisk dop i dette?
- Mange av linerne med kola ga meg nada, men plutselig kunne en liner gi meg full effekt. Hvorfor skjer det?


Avsluttningsvis ønsker jeg å si at jeg skal til lege, men legen som jeg har en side-journal hos får jeg ikke besøkt før om en måneds tid. Dersom noen har tips til lege man kan oppsøke som hvor besøket ikke dokumenteres steder fastlegen leser tas det imot med stor takk.


Takk for alle svar!

Opp igjen! Ti ord
Sist endret av feltrasjon; 23. august 2014 kl. 12:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Min erfaring er at du ikke merker så mye til effekten når du sitter å spiller, ser film ect. Som når man sosialiserer seg. Tett nese kan være et tegn på mye fyllstoffer. Kokain uten alkohol synes jeg kan være ganske ubehagelig, jeg får også få brystsmerter skjelvinger osv, når jeg ikke blander med alkohol.blir umulig å si om det er noe galt med stoffet. La det ligge om det ikke gir deg noe.
Sitat av wintip Vis innlegg
Min erfaring er at du ikke merker så mye til effekten når du sitter å spiller, ser film ect. Som når man sosialiserer seg. Tett nese kan være et tegn på mye fyllstoffer. Kokain uten alkohol synes jeg kan være ganske ubehagelig, jeg får også få brystsmerter skjelvinger osv, når jeg ikke blander med alkohol.blir umulig å si om det er noe galt med stoffet. La det ligge om det ikke gir deg noe.
Vis hele sitatet...

Har prøvd min mengde kola med og uten alkohol. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg plutselig fikk den type reaksjon.

Når det gjelder brystsmertene så har jo det skjedd tidligere når man virkelig har kjørt hardt på. Jeg skjønner dog ikke hvorfor brystsmerten fremdeles sitter i flere dager. De gangene jeg har kjørt for mye tidligere har det gitt seg etter 30-60min...