Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 15102
For litt siden oppdaget jeg at dama glemte å logge seg av fbkontoen sin da hun sjekket den på mobilen min for noen dager siden. Hun logget seg på via internettappen på mobilen, ikke selve fb appen.
Jeg har en liten mistanke om at hun holder på med en annen/noen andre, og nå skal jeg være borte i 5 uker, så jeg er veldig fristet til å sjekke fben hennes i ny og ne.....
Men vil hun få beskjed om jeg er pålogget på mobilen min? Jeg mener å huske at man får beskjed dersom man er pålogget på en pc for så å logge seg på med en annen pc.
Er det noe jeg må passe på for at hun ikke skal oppdage at jeg er på fben hennes? Annet enn å sjekke nye varslinger og meldinger selvfølgelig.
Håper noen kan hjelpe meg, og ikke bare komme med moraliserende svar om hvor galt det er å spionere på fben hennes, eller at jeg bør finne meg en annen dersom jeg ikke stoler på henne osv osv.
Det er uansett et kortvarig forhold som jeg for det meste er veldig fornøyd med, men det irriterer meg at hun ikke kan være ærlig om ting ift andre gutter med meg....
Kan ikke du bare spørre henne om hun holder på med andre?
Sitat av kariii Vis innlegg
Kan ikke du bare spørre henne om hun holder på med andre?
Vis hele sitatet...
For de fleste svarer nok ærlig når de blir konfrontert med sånn.
Sitat av kariii Vis innlegg
Kan ikke du bare spørre henne om hun holder på med andre?
Vis hele sitatet...
Han siterte jo at hun ikke ville være ærlig mente han på.

Anyways, tror ikke det. I værstefall kan du jo bare si at du åpna internett og facebook var der, og at det bugga seg?
Snakker av erfaring, nei, hun får ikke beskjed om det.
jeg sitter titt og stadig på min egen facebook både på PC og Mobilen, får ikke noe varsel på pcen. eneste er at du må jo ikke åpne inboksen hennes eller varsler, for den går vekk fra varslings baren oppe i venstre gjørne, selv om du bare trykker inn på den selv om du ikke åpner meldingen
Kommer jo an på, mener at en kan få notifikasjoner på mail vist noen logger på fben din. Kan også se det inne på fb siden din, hvilken ip-adresser som har logget på. Vil nok si du er safe to go vist du skal bruke mobilen, slå på mobilnett først i vertfall.
Sitat av kimandre92 Vis innlegg
jeg sitter titt og stadig på min egen facebook både på PC og Mobilen, får ikke noe varsel på pcen. eneste er at du må jo ikke åpne inboksen hennes eller varsler, for den går vekk fra varslings baren oppe i venstre gjørne, selv om du bare trykker inn på den selv om du ikke åpner meldingen
Vis hele sitatet...
Om hun merker sånt er hun passe paranoid vil jeg si. De fleste vil vel konkludere med at de har sjekket allerede?
Hun vil ikke få en beskjed (bare første gangen, på mail), men hun kan se alle påloggede enheter i personvern - aktive innlogginger (eller noe i den duren).
Det er ein innstilling i facebook som gjer til at du kan få varsel om ein "uartorisert" datamaskin logger seg på facebooken din. Bruker sjølv dette. Dette er dog ikkje på som standard.
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Kommer jo an på, mener at en kan få notifikasjoner på mail vist noen logger på fben din. Kan også se det inne på fb siden din, hvilken ip-adresser som har logget på. Vil nok si du er safe to go vist du skal bruke mobilen, slå på mobilnett først i vertfall.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, man kan skru på notifikasjoner via mail dersom andre logger inn.

Det mener jeg er på som standard dersom kontoen er opprettet innen de siste ~2 årene.

Sjekk mens du har muligheten, finner det i instillinger en plass. Skru det av.

Har absolutt null respekt for sånne kjerringer. Håper du tar feil om henne.
Kan du ikke sjekke selv med din egen konto? Da du må kanskje ha en annen telefon, men er ihvertfall det jeg ville gjort. Har ingen anelse om hvordan denne appen fungerer.
Du skriver selv at det er et kortvarig forhold som du i det meste er fornøyd med. Ergo, så tolker jeg det dithen at dere bare er sengevenner. Da må du tåle hvis ho holder på med andre selv om ho ikke sier det til deg.

Hvis jeg tolker feil, og hvis det er et skikkelig forhold, så må du sette dere ned og prate om det, at du føler kanskje at ho ikke forteller alt.

Når du har sånne tanker om et forhold så er det som regel noe galt og du burde sjekke det ut.
Er jo ikke snakk om at han må logge seg inn fra en annen enhet. Hun er allerede logget inn på telefon hans, hun kan nok neppe finne det ut dersom du ikke logger ut og inn igjen.

Uansett; moralpreken må til. Dump henne om du ikke stoler på henne. Er det kun hanky panky og ikke noe annet må du tåle at hun har flere.
Hun kan se siste aktivitet.

Hvis hun var på din tlf i dag, vil siste aktivitet være fra din tlf i dag.

Åpner du facebook i nettleseren på tlf i morgen, er siste aktivitet i morgen. Så hun kan se at du snoker, hvis hun vil det, men jeg klarer ikke å se for meg at noen sitter å oppdaterer den lista hele tiden hvis det ikke er misstanke til noe.

Skulle hun ta deg, får du bare si at hun glemte å logge ut.

Eventuelt, kan du velge å stole på henne, som normalt sett er det beste. Klarer du ikke stole på henne har dere ikke noe godt forhold å bygge på.
pass på å levere "varene" ordentlig så slipper du og bekymre deg om at sengekameraten din hopper i køya med andre !
Sist endret av Notoneofthem; 12. november 2013 kl. 22:46.
Kjør på, merker hun noe så sier du bare at du ikke har brukt facebook på mobilen din siden hun lånte den sist. Du merket ikke at du var på hennes profil med en gang. I verstefall så legger du igjen sånn fjortis piss som '' Du er verdens beste prinsesassa mi<<3<3<3'' på statusen hennes.

Fuck i moralpreken, la gutten finne ut selv hvordan han skal leve kjærlighetslivet.
Sist endret av Dr.Feelgood; 12. november 2013 kl. 22:47.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
pass på å levere "varene" ordentlig så slipper du og bekymre deg om at sengekameraten din hopper i køya med andre !
Vis hele sitatet...
Veldig lite hjelp i forhold til det TS viille frem til... Er vel ikke nødvendigvis det som skal til for alle damer heller!

Eneste gangene jeg har fått melding på facebook om at noen andre hadde logget seg inn, var når noen fra Kazakhstan hadde prøvd å logge seg på. Så med mindre hun sjekker det de over meg har nevnt, eller du bor i et annet land, tror jeg du skal være trygg
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg
Det er uansett et kortvarig forhold som jeg for det meste er veldig fornøyd med, men det irriterer meg at hun ikke kan være ærlig om ting ift andre gutter med meg....
Vis hele sitatet...
Da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke tid på dette..
Please check! Og gi oss oppdateringer Jenter er slue vesener
Takk for alle svar, det ante meg at freakforum var et bedre sted å spørre på enn diskusjon ang sånne ting Der hadde det nok ikke vært annet enn moralprekener.
Har sjekket et par ganger, ikke funnet noe foreløpig.
Om hun lurer på om jeg har logget meg på fben hennes kommer jeg bare til å spille uvitende først, og tilfeldigvis oppdage at hun fortsatt er logget på mobilen min noen dager etterpå

Gig: Grunnen til at jeg gidder å bruke tid på det er som sagt at jeg for det meste er veldig fornøyd. Hun er veldig søt og sjarmerende, inmari god i senga og liker mye av det samme som meg. Men jeg skal til utlandet til sommeren, så det blir uansett slutt til da.

Jeg har sagt til henne at det er greit for meg at hun holder på med andre mens jeg er borte og at vi er eksklusive etter at jeg kommer tilbake, i et håp om at hun kanskje kan være litt mer ærlig, men hun påstod hardnakket at hun ikke kom til å holde på med noen andre mens jeg er borte.
Greia er at i vennegjengen hennes driver mer eller mindre alle å puler på alle men hun påstår at hun ikke har hatt seg med noen av de. Jeg har ærlig talt litt vanskelig for å tro at hun er den mest kostbare i gjengen.
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg
Takk for alle svar, det ante meg at freakforum var et bedre sted å spørre på enn diskusjon ang sånne ting Der hadde det nok ikke vært annet enn moralprekener.
Har sjekket et par ganger, ikke funnet noe foreløpig.
Om hun lurer på om jeg har logget meg på fben hennes kommer jeg bare til å spille uvitende først, og tilfeldigvis oppdage at hun fortsatt er logget på mobilen min noen dager etterpå

Gig: Grunnen til at jeg gidder å bruke tid på det er som sagt at jeg for det meste er veldig fornøyd. Hun er veldig søt og sjarmerende, inmari god i senga og liker mye av det samme som meg. Men jeg skal til utlandet til sommeren, så det blir uansett slutt til da.

Jeg har sagt til henne at det er greit for meg at hun holder på med andre mens jeg er borte og at vi er eksklusive etter at jeg kommer tilbake, i et håp om at hun kanskje kan være litt mer ærlig, men hun påstod hardnakket at hun ikke kom til å holde på med noen andre mens jeg er borte.
Greia er at i vennegjengen hennes driver mer eller mindre alle å puler på alle men hun påstår at hun ikke har hatt seg med noen av de. Jeg har ærlig talt litt vanskelig for å tro at hun er den mest kostbare i gjengen.
Vis hele sitatet...
Min oppfatning er at utroskap er i ferd med å bli akseptert som "uungåelig" selv om alle fordømme det, så ingen grunn til å ta ei dame du ikke kjenner så godt på ordet. Om du har vært sammen med noen i ett år så betyr ikke det det samme som at du vet hvor høy integritet de har når det virkelig gjelder.
Sitat av kariii Vis innlegg
Kan ikke du bare spørre henne om hun holder på med andre?
Vis hele sitatet...
Tror du hun vil svare 100% ærlig på det? Han har ingen håndfaste bevis, bare en følelse av det! Så om hun skjuler noe, svarer hun neppe ærlig til han på bakgrunn av en følelse han har!

Men når det er sagt, så mener jeg at man bør holde seg for god til å sjekke andres FB, SMS ETC. Det er ingen god løsning, og hva skal man si om man oppdager at følelsen var rett? Kjipt å buse ut med at man sjekket FB siden til kjæresten for å finne det ut!

Lykke til BTW
Sitat av Rectyg0o Vis innlegg
Tror du hun vil svare 100% ærlig på det? Han har ingen håndfaste bevis, bare en følelse av det! Så om hun skjuler noe, svarer hun neppe ærlig til han på bakgrunn av en følelse han har!

Men når det er sagt, så mener jeg at man bør holde seg for god til å sjekke andres FB, SMS ETC. Det er ingen god løsning, og hva skal man si om man oppdager at følelsen var rett? Kjipt å buse ut med at man sjekket FB siden til kjæresten for å finne det ut!

Lykke til BTW
Vis hele sitatet...
Kanskje, kanskje ikke..
Tror ivertfall det burde være mulig å få en ledetråd utav måten hun svarer på.
Om han mener hun lyver, eller de ikke klarer å kommunisere på andre måter enn å snoke i hverandres private ting, så hadde jeg gitt faen i det forholdet om det var meg ivertfall.
Jeg hadde spurt rett ut. Overaskelsesmomentet kan gi mye.
Med mindre dama di har gjort noe som tilsier at du bør være mistenksom, ville jeg latt være å sjekke.
Jeg sjekket ofte facebooken til eksen og jeg mener jeg hadde gode grunner til det. (Er en grunn til at vi ikke er sammen lengre).

Når jeg ser tilbake på det nå, skulle jeg kanskje ønske at jeg hadde latt være å snoke, fordi den følelsen jeg fikk i magen hver gang jeg logget inn på kontoen hennes.. Livredd for å finne noe. Det er ikke bra for noen.
Jeg tror vanlig konfrontasjon er det beste.

Men på en annen side, hvis du ikke stoler på henne, og det er et kortvarig forhold, så er det kanskje best å gi seg imens leken er god?

Tillitt er en byggestein som jeg ikke hadde klart meg uten i et forhold hvertfall.
Sist endret av Pope; 20. november 2013 kl. 08:50.
Tips: Det er veldig lett å slette samtaler eller bare enkelte meldinger, så selv om du ikke ser noe kan det være ymse allikevel. Ser du for eksempel at en hun har snakket med før plutselig har veldig kort logg er det et tegn på at det har vært noe skjule der.
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg
For litt siden oppdaget jeg at dama glemte å logge seg av fbkontoen sin da hun sjekket den på mobilen min for noen dager siden. Hun logget seg på via internettappen på mobilen, ikke selve fb appen.
Jeg har en liten mistanke om at hun holder på med en annen/noen andre, og nå skal jeg være borte i 5 uker, så jeg er veldig fristet til å sjekke fben hennes i ny og ne.....
Men vil hun få beskjed om jeg er pålogget på mobilen min? Jeg mener å huske at man får beskjed dersom man er pålogget på en pc for så å logge seg på med en annen pc.
Er det noe jeg må passe på for at hun ikke skal oppdage at jeg er på fben hennes? Annet enn å sjekke nye varslinger og meldinger selvfølgelig.
Håper noen kan hjelpe meg, og ikke bare komme med moraliserende svar om hvor galt det er å spionere på fben hennes, eller at jeg bør finne meg en annen dersom jeg ikke stoler på henne osv osv.
Det er uansett et kortvarig forhold som jeg for det meste er veldig fornøyd med, men det irriterer meg at hun ikke kan være ærlig om ting ift andre gutter med meg....
Vis hele sitatet...
Men...
Hva er det egentlig du ønsker å oppnå, da? Si du går inn på kontoen hennes og finner svar - hva vil du gjøre hvis du finner noe? Og enda viktigere, hva vil du gjøre hvis du ikke finner noe?
Sitat av frø Vis innlegg
Please check! Og gi oss oppdateringer Jenter er slue vesener
Vis hele sitatet...
Mennesker generelt kan være meget slu, og jeg har absolutt vært med på spillet. Nå skal det sies at det var jeg som avslørte løgner, dog (ikke noe som gjelder utroskap). Jeg kan love at folk tilstår så lenge man gjør det på rett måte. Ønsker ikke å utlevere alle kortene jeg har i ermet men med en gang du begynner å analysere dem fra topp til tå, og påpeke det du ser vil de nesten sprekke med en gang. Ellers kan man også late som om man vet mer enn man gjør, og få vedkommende til å mer eller mindre gi deg nøyaktig den informasjonen du vil ha, bit for bit.

Hvis hun er litt skarpere i hodet enn en brødkniv ville hun ikke ha logget seg på din telefon vel og vitende om at hun hadde noe å skjule. En tanke du kan tygge litt på. Hvis du likevel skal gjennomføre det er det vel bare å si "Eh, du glemte å logge av kontoen din. Fikk meg et lite sjokk når xxxx begynte å flørte med meg på chatten, og logget av. Hva faen holder du på med, egentlig?". Hva pokker skal hun si til det, uansett?
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg
Greia er at i vennegjengen hennes driver mer eller mindre alle å puler på alle men hun påstår at hun ikke har hatt seg med noen av de. Jeg har ærlig talt litt vanskelig for å tro at hun er den mest kostbare i gjengen.
Vis hele sitatet...
Kåt gjeng...
Hu kommer nok til å ha en orgy party når du drar.. nei det er like stor sannsynlig at hun er utro på matvare butikken en når du drar. hvis hun vil være utro så er ho utro akkurat nu.

By the way. i min tidligere vennegjeng drev alle å pulte alle utenom meg, tross hvor sexy/hot jeg er. jeg spilte kostbar ovenfor de overfladiske knullene får å heve meg, eller føle meg bedre en så. (Jeg var 15år da).
▼ ... noen uker senere ... ▼
En update for de som måtte ønske det: Har sjekket innboksen hennes innimellom, og funnet ut at hun har mest sannsynlig slettet alle mld hun har sendt til han jeg mistenker hun har holdt på med. Så jeg har igrunn fått bekreftet at hun har pult han.
Hun var også ute med han for et par helger siden, men da jeg prata med henne sa hun at hun var ute med ei venninne.
Det er også en fyr som stadig vekk sender henne mld og vil treffe henne men hun har alltid svart at hun ikke kan. Imidlertid hjalp han henne med noe flytting for noen dager siden, mens til meg sa hun at det var samboern til ei venninne som hadde hjulpet henne.
Ut fra mld jeg har lest virker det som hun er innstilt på å være trofast mot meg, men det er ikke så veldig mye aktivitet der, tror hun for det meste bruker whatsapp el no sånt.

Har ikke vane for å snoke i andres mld, og jeg får en litt dårlig følelse av å gjøre det. Men det den eneste måten jeg vet om som jeg kanskje kan finne ut sannheten for øyeblikket, og da jeg tilfeldigvis fant ut at den var tilgjengelig var det litt for vanskelig å motstå.
Hun er av typen som kommer til å benekte ting helt til jeg viser henne bevis eller hun er helt sikker på at jeg vet sannheten, så å spørre henne kom jeg ingen vei med. Hun er en ganske overbevisende løgner også, har ingen problemer med å se meg rett i øynene mens hun smiler og forteller en løgn.

Grunnen til at jeg vil finne det ut, er for å slippe å lure på om jeg gjør en feil om jeg ditcher hun. Som sagt, jeg er veldig fornøyd med forholdet, igrunn det eneste minuset med dama er at jeg absolutt ikke kan stole på henne. Og det er en dealbreaker, og det har jeg nevnt for henne flere ganger. Nå som jeg har fått bekreftet det slipper jeg å lure noe mer.

Så jeg kommer til å ditche hun så fort jeg blir lei sexen el det blir for irriterende at hun ikke er til å stole på.
Ikke sjekk, det er drøyt, og ingen mennesker skal bli tatt fra privatlivet sitt. Jeg anbefaler deg og spørre henne rett ut, at om hun holder på med noen andre, vil du hun skal fortelle deg det nå. Så om hun sier hun ikke holder på med noen andre, skal du tro på det. Det er tross alt kjæresten din, og du bør kunne stole soppas på henne. Finner du i en senere anledning ut at hun har holdt på med noen andre har du en grunn til å ta henne hardt for det.
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg
En update for de som måtte ønske det: Har sjekket innboksen hennes innimellom, og funnet ut at hun har mest sannsynlig slettet alle mld hun har sendt til han jeg mistenker hun har holdt på med. Så jeg har igrunn fått bekreftet at hun har pult han.
Hun var også ute med han for et par helger siden, men da jeg prata med henne sa hun at hun var ute med ei venninne.
Det er også en fyr som stadig vekk sender henne mld og vil treffe henne men hun har alltid svart at hun ikke kan. Imidlertid hjalp han henne med noe flytting for noen dager siden, mens til meg sa hun at det var samboern til ei venninne som hadde hjulpet henne.
Ut fra mld jeg har lest virker det som hun er innstilt på å være trofast mot meg, men det er ikke så veldig mye aktivitet der, tror hun for det meste bruker whatsapp el no sånt.

Har ikke vane for å snoke i andres mld, og jeg får en litt dårlig følelse av å gjøre det. Men det den eneste måten jeg vet om som jeg kanskje kan finne ut sannheten for øyeblikket, og da jeg tilfeldigvis fant ut at den var tilgjengelig var det litt for vanskelig å motstå.
Hun er av typen som kommer til å benekte ting helt til jeg viser henne bevis eller hun er helt sikker på at jeg vet sannheten, så å spørre henne kom jeg ingen vei med. Hun er en ganske overbevisende løgner også, har ingen problemer med å se meg rett i øynene mens hun smiler og forteller en løgn.

Grunnen til at jeg vil finne det ut, er for å slippe å lure på om jeg gjør en feil om jeg ditcher hun. Som sagt, jeg er veldig fornøyd med forholdet, igrunn det eneste minuset med dama er at jeg absolutt ikke kan stole på henne. Og det er en dealbreaker, og det har jeg nevnt for henne flere ganger. Nå som jeg har fått bekreftet det slipper jeg å lure noe mer.

Så jeg kommer til å ditche hun så fort jeg blir lei sexen el det blir for irriterende at hun ikke er til å stole på.
Vis hele sitatet...
dere er jo ikke sammen så hvorfor i huleste skal hun fortelle deg allt ? høres jo bare helt psyko ut det her....
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
dere er jo ikke sammen så hvorfor i huleste skal hun fortelle deg allt ? høres jo bare helt psyko ut det her....
Vis hele sitatet...
Nå orker jeg ikke lese hele tråden, men er de ikke sammen så bør TS ta seg kraftig sammen. Er de i et forhold bør TS bare gi henne en lang: Hei og hade.
Hvorfor ikke bare slå opp dersom man ikke stoler på kjæresten?
Sjekkliste for tråden:
1. Mistenker at en person i et obskurt definert forhold er "utro".
2. Godtar at hun er "utro" så lenge hun sier ifra.
3. Når hun ikke innrømmer noe - så må hun lyve. Så undersøkelser må gjøres.
4. Logger inn på facebooken hennes for å se om hun snakker med visse personer, finner ingenting - må være slettet.
5. Slettet samtaler med en person? De har hatt sex.
6. Om du så hadde funnet noe, hvordan skulle du forklart det? Du taper uansett om du finner noe eller ikke. Finner du noe så kan du konfrontere henne eller "slå opp" uten å gi henne en grunn. Eller så kan du konfrontere henne, vise at du har vært inne og snoket, og tape da også.

Ser du ikke selv at dette er full blown "du er min eiendom"-tankegang? Uten å dykke for dypt i logikkens verden, så kan jeg meddele at mangel på bevis aldri er bevis for noe. For din egen del bør du nok enten innrømme for deg selv hvor landet ligger, eller la hele greia ligge.

Av kuriositet, hvis du fant noe, hva ville du gjort? Hva evt. gjorde du når du ikke fant bevis, som åpenbart for deg er bevis for at noe må ha skjedd.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
dere er jo ikke sammen så hvorfor i huleste skal hun fortelle deg allt ? høres jo bare helt psyko ut det her....
Vis hele sitatet...
Hun trenger da ikke å fortelle alt, jeg vil bare at hun skal være ærlig. Istedenfor å komme med påstander som at hun ikke har pult noen i vennegjengen etc når det ikke er sant, så istedet la vær å nevne det hvis hun ikke kan stå for det.
Jeg har ikke spurt henne, har hele tiden antatt at det var tilfelle at hun hadde det. Det er hun som sier sånne ting uten at jeg er innom temaet.

Dessuten påstår hun at hun ikke ligger med andre, men jeg har mine tvil. Igjen, det er ikke noe jeg gnåler og spør og graver om men noe hun har sagt ved et par anledninger.

Sitat av Xasma Vis innlegg
Sjekkliste for tråden:
1. Mistenker at en person i et obskurt definert forhold er "utro".
2. Godtar at hun er "utro" så lenge hun sier ifra.
3. Når hun ikke innrømmer noe - så må hun lyve. Så undersøkelser må gjøres.
4. Logger inn på facebooken hennes for å se om hun snakker med visse personer, finner ingenting - må være slettet.
5. Slettet samtaler med en person? De har hatt sex.
6. Om du så hadde funnet noe, hvordan skulle du forklart det? Du taper uansett om du finner noe eller ikke. Finner du noe så kan du konfrontere henne eller "slå opp" uten å gi henne en grunn. Eller så kan du konfrontere henne, vise at du har vært inne og snoket, og tape da også.

Ser du ikke selv at dette er full blown "du er min eiendom"-tankegang? Uten å dykke for dypt i logikkens verden, så kan jeg meddele at mangel på bevis aldri er bevis for noe. For din egen del bør du nok enten innrømme for deg selv hvor landet ligger, eller la hele greia ligge.

Av kuriositet, hvis du fant noe, hva ville du gjort? Hva evt. gjorde du når du ikke fant bevis, som åpenbart for deg er bevis for at noe må ha skjedd.
Vis hele sitatet...
Som jeg svarte for et par innlegg tilbake, jeg syns igrunn det aller meste med dama er tipp topp, og hadde jeg kunnet stole på henne kunne jeg gjerne tenkt meg noe mer seriøst.

Jeg ville bare være så sikker som mulig på at jeg gjør et riktig valg, så jeg slipper å lure på i etterkant om jeg var overmistenksom og gjorde en feil eller om det var rett å dumpe henne.

Hun har garantert snakket med han fyren på fb før, og det er en grunn til at hun sletter noen mld og ikke andre.
Grunnen at jeg først skjønte at hun hadde pult han fyren var måten hun ser på han og oppfører seg rundt han. Skjønte det ganske umiddelbart, og hadde aldri noe problem med det eller tok det opp med henne. Fortid er fortid.
Da hun i tillegg fortalte meg at han hadde liggi med nesten alle venninnene hennes var det ikke vanskelig å legge to og to sammen. Da jeg i tillegg så at hun har slettet alle mld med han på fb, er det ikke mye tvil igjen. Får være grenser for hvor naiv og godtroende man skal være.

Svaret på spm ditt står i siste setningen i updaten min. Å satse på noe seriøst med ei man ikke stoler på er som mange er så flinke til å påpeke, håpløst.
Men jeg har ikke noe problem å ha henne som bootycall og at hun ligger rundt, men da må hun klare å være ærlig om det ffs.
Fuck deg... enten stoler man på en person eller så gjør man ikke det. Ser du allerede har vært å snoket, skjønner ikke at noen her inne kan stille seg bak det siden ting som dld fyrer opp en massiv shitstorm her inne... Hvis du egentlig er okei med at hun ligger med andre, hvilken rolle spiller det om hun lyver om det? Hvordan kunne du hatt ett seriøst forhold uansett siden hun tydeligvis er så flink til å lyve?

Forøvrig; slettede samtaler er ikke bevis, samtalene jeg har med eksen min er passordbeskyttet (ikke fb), vi har ikke sex eller noe, hun er bare en jævla god person og prate med om ting jeg ikke vil dele med alle... Tenkt over den muligheten?
Ta deg en bolle og slapp av, Chhobe. Ingen vits i å være så tøff i trynet på nettet.
"Enten stoler man på en person eller så gjør man det ikke." Ehhh, ja....? Poenget er?

Det ble jo uaktuelt med et seriøst forhold da jeg fant ut at hun lyver så mye.

Selvfølgelig kan det være andre muligheter, men sannsynligheten er stor for at det er sånn som jeg mistenker. Det er mer til historien enn det jeg har nevnt her.

Uansett har jeg fått svar på det jeg opprinnelig lurte på, så jeg takker for meg. Hva anonyme tøffinger på nettet mener om saken bryr jeg meg fint lite om.
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg
Ta deg en bolle og slapp av, Chhobe. Ingen vits i å være så tøff i trynet på nettet.
"Enten stoler man på en person eller så gjør man det ikke." Ehhh, ja....? Poenget er?

Det ble jo uaktuelt med et seriøst forhold da jeg fant ut at hun lyver så mye.

Selvfølgelig kan det være andre muligheter, men sannsynligheten er stor for at det er sånn som jeg mistenker. Det er mer til historien enn det jeg har nevnt her.

Uansett har jeg fått svar på det jeg opprinnelig lurte på, så jeg takker for meg. Hva anonyme tøffinger på nettet mener om saken bryr jeg meg fint lite om.
Vis hele sitatet...
Poenget er vel heller at du er manipulerende psykopat som krenker andre menneskers privatliv og integritet for å tilfredsstille ditt eget patologiske kontrollbehov. Jeg håper virkelig at dama di kommer seg ut av forholdet uten varige mén og at du skjerper deg i fremtiden, men jeg er skeptisk til begge deler.
For meg virker det igrunnen mest som om dama di er fullstendig uskyldig og egentlig ikke lyver i det hele tatt. Det du oppfatter som 'dealbreaking' er nok kun er snakk om vrangforestillinger i ditt eget forskrudde hode, samt noen forsvarsmekanismer fra hennes side. Tross alt, hvis hun vet at det venter tre timer med kryssforhør når du forteller at du hadde et helt legitimt møte med en annen mann, så endrer hun noen detaljer for å unngå pes. At du finner så mye rare greier som du skriver, det skyldes at du leter med mikroskop, aldri lar henne være i fred og insisterer på at det er noe der ingenting finnes.

Det er ikke ofte jeg går ut så sterkt mot andres adferd, men jeg kan rett og slett ikke finne ord for å oppsummere hvor mye forrakt jeg føler for det du gjør.

Du er rett og slett feig, mangler selvinnsikt og har et behov for å eie og kontrollere andre mennesker som er beint frerm skadelig. Seriøst, søk hjelp.
Gjør deg selv en tjeneste å avslutt det forholdet der. Du kommer etterhvert til å hele tiden lete etter tegn på at hun er utro, og plutselig sitter du der og sjekker facer'n og telefonen hennes mens hun er i dusjen, og det blir jævlig slitsomt til slutt. Og, hvis du allerede vet at hun ikke er til å stole på og at hun har vært utro, hvorfor ikke bare be henne reise? Sexen kan umulig være så bra at det er verdt å bli behandlet som en dritt.
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg
For litt siden oppdaget jeg at dama glemte å logge seg av fbkontoen sin da hun sjekket den på mobilen min for noen dager siden. Hun logget seg på via internettappen på mobilen, ikke selve fb appen.
Jeg har en liten mistanke om at hun holder på med en annen/noen andre, og nå skal jeg være borte i 5 uker, så jeg er veldig fristet til å sjekke fben hennes i ny og ne.....
Men vil hun få beskjed om jeg er pålogget på mobilen min? Jeg mener å huske at man får beskjed dersom man er pålogget på en pc for så å logge seg på med en annen pc.
Er det noe jeg må passe på for at hun ikke skal oppdage at jeg er på fben hennes? Annet enn å sjekke nye varslinger og meldinger selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Skal din partners manglende evne til tilstedeværelse for deg gjøre deg til en stalker? Hvis partneren ikke er der for deg, da er det ikke din partneren. Dump faenskapet.

Anbefaler å lese David Deida; de bøkene hans som handler om seksuell polaritet. Intimate communion og Way of the superior man. ( Bøkene handler om seksuell polaritet og ikke om supermann. )
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Poenget er vel heller at du er manipulerende psykopat som krenker andre menneskers privatliv og integritet for å tilfredsstille ditt eget patologiske kontrollbehov. Jeg håper virkelig at dama di kommer seg ut av forholdet uten varige mén og at du skjerper deg i fremtiden, men jeg er skeptisk til begge deler.
For meg virker det igrunnen mest som om dama di er fullstendig uskyldig og egentlig ikke lyver i det hele tatt. Det du oppfatter som 'dealbreaking' er nok kun er snakk om vrangforestillinger i ditt eget forskrudde hode, samt noen forsvarsmekanismer fra hennes side. Tross alt, hvis hun vet at det venter tre timer med kryssforhør når du forteller at du hadde et helt legitimt møte med en annen mann, så endrer hun noen detaljer for å unngå pes. At du finner så mye rare greier som du skriver, det skyldes at du leter med mikroskop, aldri lar henne være i fred og insisterer på at det er noe der ingenting finnes.

Det er ikke ofte jeg går ut så sterkt mot andres adferd, men jeg kan rett og slett ikke finne ord for å oppsummere hvor mye forrakt jeg føler for det du gjør.

Du er rett og slett feig, mangler selvinnsikt og har et behov for å eie og kontrollere andre mennesker som er beint frerm skadelig. Seriøst, søk hjelp.
Vis hele sitatet...
Lol, her var det mye antagelser og synsinger tatt ut av løse lufta.
3 timer kryssavhør? Hvor har du det fra? Jeg spurte hun ikke om det engang, så hvorfor i det hele tatt dikte opp noe?
Fullstendig uskyldig og egentlig ikke lyver? Jeg gjentar, hun sa UOPPFORDRET til meg at hun aldri hadde liggi med han, selv om hun har gjort det. Og flere andre ting har hun også løyet om, uten at jeg gidder å ramse opp alt.

Kanskje ta deg tid til å lese alt jeg har skrevet før du går helt av skaftet så du forstår litt mer av hvordan situasjonen egentlig er. For det kan du tydeligvis ikke ha gjort etter å ha skrevet dette.

Virker som de fleste her svarer etter å bare ha lest deler av det jeg har skrevet og gjør mange (feilaktige) antagelser.

Poenget med posten var uansett å finne ut om hun kunne se at jeg hadde sjekket mld hennes eller ikke. Og det har jeg fått svar på.

Dere må gjerne komme med moralprekner og tips til hva jeg skal gjøre, men når dere i likhet med Myo og Choobe helt tydelig ikke har lest det jeg har skrevet, eller misforstått situasjonen totalt faller det for døve ører.

Dere som syns så fryktelig synd på den søte uskyldige dama som holder på med en riv ruskende gal stalkerpsykopat som meg kan trøste dere med at det blir slutt med henne ganske snart. Er fortsatt på ferie noen dager til, men kommer til å gjøre det slutt når jeg kommer hjem. Så slapp av, ingen skjede vil skades.

nudo: Leste the way of the superior man for noen år siden, syns det var en bra bok, kanskje en god ide å lese den på nytt nå som jeg har gjort meg mange erfaringer siden sist. Takk for tipset
Flaks for dama. Får håpe hun finner seg en skikkelig kjæreste neste gang.
Kjære Lars.
Jeg vet veldig godt at flinke skjørtejegere gir faen i damene sine, noen har forskjellige vær kveld. Noen har 3-4 stykker i uka, etc. Kommer helt ann på personen.

Også her kommer du og er veldig glad i denne jenta, og ut i fra hvordan du skriver så er det kun henne du puler. Fordi du hadde kjørt hodet ditt ganske hardt om du hadde hatt 3-4 slike tanker om forskjellige damer.

Altså jeg skal holde dette kort og greit. Du er forelsket i jenta! Ellers hadde du gitt faen og bare kjørt tøm og røm! Du hadde ikke vært så paranoid om du ikke er forelsket.

Er du ikke forelsket derimot er du ganske ustabil som person!
Forelsket og forelsket, jeg veit ikke helt jeg.... Når går det fra å like noen til å være en forelskelse?
Jeg kan godt innrømme at jeg har følelser for henne og liker henne bedre enn jeg har likt andre jenter jeg har hatt mer eller mindre seriøse ting på gang med de siste årene. Det er jo nettopp derfor jeg vurderte noe mer eksklusivt med henne. Som sagt, så syns jeg hun er tipp topp på mer eller mindre alle områder, bortsett fra at hun lyver om en masse unødvendige ting.
Jeg ville bare være så sikker som mulig på at jeg tar et riktig valg når jeg dumper henne, og ikke vil gruble på det når jeg sammenligner fremtidige kjærester med henne. For det er langt mellom jentene jeg matcher så godt med som jeg gjør med hun.

Som tidligere nevnt, det er endel mer til historien enn det jeg har fortalt om her, men jeg har god grunn til å tro at hun ikke er ærlig med meg da hun sa at hun ikke har ligget med andre etter at hun møtte meg.
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg

Som tidligere nevnt, det er endel mer til historien enn det jeg har fortalt om her, men jeg har god grunn til å tro at hun ikke er ærlig med meg da hun sa at hun ikke har ligget med andre etter at hun møtte meg.
Vis hele sitatet...
så lenge hun ikke har blitt gravid så er vel ikke dette noe og bekymre deg for ? .
Synes du gjorde rett. Om hun gir deg grunn til å være mistenksom får det stå på hennes regning at meldinger blir sjekket.

Desverre er utroskap mer eller mindre akseptert i dagens samfunn, og det medfører desverre at man ikke implisitt kan stole på en ny partner. Ser ut til å være slik med dama di også.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av belisarius Vis innlegg
Synes du gjorde rett. Om hun gir deg grunn til å være mistenksom får det stå på hennes regning at meldinger blir sjekket.

Desverre er utroskap mer eller mindre akseptert i dagens samfunn, og det medfører desverre at man ikke implisitt kan stole på en ny partner. Ser ut til å være slik med dama di også.
Vis hele sitatet...
Er dette ironi?
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg
Lol, her var det mye antagelser og synsinger tatt ut av løse lufta.
3 timer kryssavhør? Hvor har du det fra? Jeg spurte hun ikke om det engang, så hvorfor i det hele tatt dikte opp noe?
Fullstendig uskyldig og egentlig ikke lyver? Jeg gjentar, hun sa UOPPFORDRET til meg at hun aldri hadde liggi med han, selv om hun har gjort det. Og flere andre ting har hun også løyet om, uten at jeg gidder å ramse opp alt.

Kanskje ta deg tid til å lese alt jeg har skrevet før du går helt av skaftet så du forstår litt mer av hvordan situasjonen egentlig er. For det kan du tydeligvis ikke ha gjort etter å ha skrevet dette.

Virker som de fleste her svarer etter å bare ha lest deler av det jeg har skrevet og gjør mange (feilaktige) antagelser.

Poenget med posten var uansett å finne ut om hun kunne se at jeg hadde sjekket mld hennes eller ikke. Og det har jeg fått svar på.

Dere må gjerne komme med moralprekner og tips til hva jeg skal gjøre, men når dere i likhet med Myo og Choobe helt tydelig ikke har lest det jeg har skrevet, eller misforstått situasjonen totalt faller det for døve ører.

Dere som syns så fryktelig synd på den søte uskyldige dama som holder på med en riv ruskende gal stalkerpsykopat som meg kan trøste dere med at det blir slutt med henne ganske snart. Er fortsatt på ferie noen dager til, men kommer til å gjøre det slutt når jeg kommer hjem. Så slapp av, ingen skjede vil skades.

nudo: Leste the way of the superior man for noen år siden, syns det var en bra bok, kanskje en god ide å lese den på nytt nå som jeg har gjort meg mange erfaringer siden sist. Takk for tipset
Vis hele sitatet...
Jeg har verken misforstått situasjonen eller ikke lest hva du har skrevet, jeg bare mener at det ikke er greit og sjekke andre folks private meldinger uten tillatelse. Punktum. Hvis du er usikker på om du stoler på henne burde du gå for magefølelsen, eller i ditt tilfelle, hvor hun kan se deg i øynene og smile mens hun lyver, bare innse at det ikke funker.
Det er greit nok, det skal du få mene. Jeg lurer fortsatt på hvor du fikk det med kryssforhør og at hun aldri har løyet til meg fra...?