Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 570
Jeg prøver å installere Galactic Civilizations, men installasjonen stopper på 6% og jeg må restarte datamaskinen for å komme ut av setup.

Etter litt googling tror jeg at jeg har funnet ut at det er registry problemer fordi jeg har hatt spillet installert på maskinen tidligere. Jeg har prøvd registry cleaneren til Ccleaner, det hjalp ikke..

Jeg stjal spillet på piratebay, gikk så lei og avinstalerte det. Men for noen dager siden fant jeg det i en butikk så jeg kjøpte det. Har prøvd å laste det ned igjen også, men det gikk heller ikke.


Noen som har hatt et lignende problem?
Eventuelt tror de sitter med en løsning?

Noen som har erfaring med å kjøpe spill på gamefly? Jeg tenkte at hvis jeg lastet det ned "ferdig installert" så kanskje jeg sneik meg rundt install problemene mine


Jeg har foresten Windows 7 32-bit (Og dette er maskinen min, bare med 2 andre harddisker)